Okei tämä luku tulee jätkien näkökulmista.
Joonaksen pov:
Ai saatana. Herään minun talostani. Olimme jätkien kanssa päättäneet tulla minun luokseni yöksi. En tiedä missä yn on, koska hän ei nuku vieressäni. Siinä nukkuu Moilanen. Vittu kun eilen piti juoda taas. Nousen ylös ja katson puhelintani. Kello on jotain 14 päivällä. Nousen ja Kävelen ulos makkarasta. Katson jätkiä. Kaikki muut nukkuvat, paitsi minä ja Tommi. Tommi pötköttää lattialla ja katsoo puhelintaan. Minä menen vessaan. Tulen sieltä ja päätän keittää kahvit. Tommi juotko sä. Kysyn ja tuo nyökkäsi minulle. Hei tiiätkö missä yn on. Kysyin Tommilta. No ei ole tietoa minulla. Tommi vastasi minulle. Laitoin kahvin tippumaan. Olin menossa röökille, kunnes huomasin kirjeen pöydällä. Tommi tuu tänne... Sanoin hänelle, kun huomasin sen. Tommi tuli ja osoitin kirjettä. No ehkä meidän varmaan pitäs lukea se. Tommi totesi ja katsoi minua. Niin varmaan... Voitko sä lukea sen ääneen meille. Joonas sanoi tärisevällä äänellä. Joo kait mä voin. Tommi sanoi ja otti kirjeen. Hän avasi sen ja alkoi lukea.
Voi vittu. Purskahdan itkuun sen jälkeen, kun Tommi on lukenut sen meille kahdelle. Tommi ottaa minut hänen isä haliinsa. Siinä hetken itken, kunnes päätän mennä herättämään Joelin. JOEL MITÄ VITTUA!!!! Minä huudan täysiä hänelle. No huomenta vain sullekkin. Joel vastasi ja käänsi kylkeä. Ei Joel nyt sä et nuku, vaan sä kerrot mitä sä lähetit eilen ynille. Sanon hänelle ja menen hänen viereen. Rupean tökkimään häntä. No helvetti ota mun puhelin ja katso. Salasana on minun synttärit. Joel sanoo minulle. Otan hänen puhelimen ja näppäilen koodin 051093. Menen Joelin watsappiin ja katson hänen eilisen viestin. Voi nyt jumalauta Hokka sä oot ihan vitun isossa kusessa. Tästä sä et säästy. Totesin hänelle. No kerropas minullekin. Joel sanoi ja katsoi minua puoli unesta. Jumalauta sä oot lähettänyt kuvan minusta ja Kertusta eilen baarissa yn:ille. Nyt yn on sitten kuollutta SUN TAKIA!! Huusin Joelille täysiä niin, että jokainen varmasti heräsi. Täh mitä sä siinä selität. Joel sanoi ja nousi istumaan. No Yn teki vittu itsarin, koska hän luuli et mä petän häntä. Ja hän luuli vain sinun kuvasi takia saatana. Sanoin Joelille. Täh miten niin se teki itsarin. Joel kysyi peloissaan. Jokainen jätkä oli olohuoneessani. No vittu lue toi kirje kaikille ääneen. Sanoin ja annoin kirjeen Joelille. No kait mä nyt sitten voin lukea. Joel vastasi ja alkoi lukemaan sitä.
Ei helvetti nyt on mokattu. Niko sanoi. Aleksi tuli halaamaan minua, koska hän näki, että mä romahdan. Koko vitun maailma romahti. Ilman yn en tiedä mitä teen. Miksi piti mennä ryyppäämään. Miksi en vain jäänyt yn kanssa. Silloin hän olisi vielä täällä. Mä oon todella pahoillani Porko. Joel sanoi ja itki. Hänen äänestä kuuli katumuksen. Ja se oli iso. Kaikki olivat ihan hiljaa. Me vain halailimme siinä.
Yhtäkkiä minun puhelimeni soi. Katson sitä ja se on tuntematon numero. Hei jätkät mä käyn vastaamassa tähän puheluun. Sanoin ja lähdin kohti parveketta. Otin mukaani röökit ja sytkärin. Menin parvekkeelle ja laitoin oven kiinni. Joonas Henrik Porko...
Hmm nyt on tässä paha kohta:). Mutta toivottavasti te olette tykänneet tästä tarinasta. Kukahan on tämä mysteeri Kerttu ja kuka Porkolle soittaa??