Viisi pientä sanaa.

113 6 0
                                    

Herään auringon valoon, joka tulee ikkunasta. Porko nukkuu vieressäni. Kello on 7:29. Ei minua väsytä enään. Katselen tässä hetken tiktokkia. Haluan ottaa kuvan Porkosta, kun hän nukkuu. Otan hänestä kuvan ja siitä tulee hyvä. Päätän vaihtaa sen taustakuvakseni. Laitan vaatteet päälle ja otan puhelimen. Sen jälkeen suuntana on keittiö. Menen keittämään kahvia itselleni. Lainaan taas Porkolta röökin.

Katson kelloa joka on jo 12. Juon kahvia taas. Tänään on erittäin paljon tehnyt kahvia mieli. Istun sohvalla ja katson puhelintani. Porko nukkuu vieläkin. Se on iso ihme. Sitten tulee viesti.

Huoltaja ja kakarat😎🍻

JOJELI: Olisko mitään tänään studio??

CATMAN: Samaa minäkin tässä mietin.

LITTLEMAN: Joo mulle ainakin käy se.

JOOGAMESTARI: Mä oon messissä:).

FAIJA 2.0: Joo mä voin ainakin tulla sinne.

CATMAN: No entä te yn ja Porko??

Joo me tullaan. Ihan sama mitä mieltä Porko on asiasta.

LITTLEMAN: Se on sitten selvä. Monelta.

JOJELI: 14 aikaan. Nähdään sitten silloin.

JOOGAMESTARI: Pitäskö tänään tehdä yhdessä ruokaa studiol.

CATMAN: Joo mulle käy.

LITTLEMAN: No me käydään Ollin kanssa kaupassa ennekuin tullaa.

Vitun hienoa. Taas pitää syödä. Enkö mä ole jo tarpeeksi läski... Mutta jos en syö mitään niin jätkät huolestuvat pahasti. Enkä nyt jaksa. Kun on tää paska jalkakin. Menen vessaan ja katson peiliin. Otan siitä kiinni ja mietin sitä, että kuka tuo on. En itsekkään tiedä kuka oikeasti olen. Lähden herättämään Porkon. Menen makkariin ja herättämään hänet. Avaan verhot niin, että sieltä tuli aurinkoa. Huomenta rakas. Sanon ja annan hänelle pusun. Huomenta minun rakkain. Hän sanoo. 14 aikaa on sit studiolla oltava. Sanon Porkolle ja lähden takaisin olohuoneeseen.

Lähdemme kohti studiota. Minä ajan ja Porko laittaa musiikkia vierestäni. Käydääkö kaupassa?? Porko ehdottaa minulle. Joo voidaan käydä. Sanon ja käännyn s-markettiin. Käymme kaupassa ja ostamme sieltä energiajuomia, karkkia ja itselleni tampooneja. Ei vaa ostin Porkolle ne tampoonit💀 Okei okei no niin lähdetään studiolle, että me ei myöhästytä.

Avaan oven ja kävelemme sisään. Astun ovesta ja pojat hyppäävät eteeni. Laita silmät kiinni. Joel sanoo. Laitan silmät kiinni ja Porko myös peittää minun silmät. Laita kädet tähän eteen. Aleksi ohjeistaa. He antavat käteeni jonkin asian. Se on nyt sun. Arvaa mikä se on. Olli sanoo. Tää on joku avain. Sanon pienen hetken jälkeen. Porko ottaa kätensä pois ja kävelee poikien luokse. Avaan silmät ja katson avainta. Se on avain tänne studiolle. Tommi toteaa ja hymyilee. Kiitos paljon. Sanon ja menen halaamaan jokaista heistä.

Kuuntelemme biisiä uudestaan ja uudestaan. Äänitämme pari juttua uudestaan. Kokeilemme niitä ja säädämme biisiä. Hei yn voitko sä tehdä ruuan. Aleksi toteaa samalla kun hän säätää biisin kanssa. Joo joo voin tehdä. Sanon ja menen keittiöön. Siis mitä vittua. Pojilla on joku nachovuoka addiktio, koska taas pitää tehdä sitä. No ihan sama. Rupean tekemään ruokaa. Itselläni ei ole kyllä nälkä yhtään.

No niin ruoka on valmista. Totean ja menen olohuoneeseen. Istun sohvalle ja katselen puhelinta. Tuutko sä syömään. Porko sanoo ja katsoo minua. Joo tuun kohta. Sanon ja menen vessaan. Vittu ei tee yhtään mieli syödä. No ehkä mä otan ihan vähän ja syön, jotta pojat ei huolestu. Katson itseäni peilistä. No hyi saatana. Totean hiljaa ja lähden keittiöön. Otan vähän ruokaa ja sen kanssa salaattia. Otan kokiksen ja menen istumaan takaisin sohvalle. Syön tässä ja kuuntelen jätkien mietteitä biisistä.

Pitäskö lähteä kotiin. Porko ehdottaa kun kello on jo 00:28. Joo voidaan me mennä. Sanon ja lähdemme yhdessä. Minä ajan, koska Porko otti pari bisseä. Ajoin kotiin ja menimme sisälle. Vaihdoimme vaatteet ja menimme nukkumaan. Yn mun pitää kertoa sulle jotain. Porko sanoo takaatani. No kerro. Sanon ja katson Porkoa hänen rintansa päältä. Mä rakastan sua ihan vitusti<3. Porko sanoo ja suutelee minua. Nuo ihanat viisi pientä sanaa. Mä rakastan sua enemmän. Sanon ja laitan pääni Porkon rinnan päälle. Sitten me alamme nukahtaa.

"Moi Rakkaat. Mä sain tän tehtyä kamalalla työllä. Mut voin täl hetkel vähän paremmin... Mut sit kun on aikaa tulee uusi<33"

Sen piti olla yhden yön juttu...Where stories live. Discover now