⚠️VIILTELYÄ⚠️
Herään. Katson kelloa. Se on jotain lähellä 9. Katson miestä minun vieressä. Hän nukkuu vielä. Katson vaatteita, jotka ovat minun päällä. Ne ovat samat kuin eilen. Päätän lähteä suihkuun. Astun suihku huoneeseen. Katson minua peilistä. Näytän aika paskalta. Olen vähän laihtunut, mutta en tarpeeksi. Naama näyttää ihan liian räjähtäneeltä. Ihan sama menen nyt suihkuun. Laitan suihkun päälle. Tunnen kuinka raikas vesi menee minun kehoani pitkin. Se tuntuu ihanalta. Nautin tästä tunteesta todella paljon. Otan saippuaa ja alan pesemään itseäni. Pesen hiukset ja kehoni. Se tuntuu hyvältä. Eilinen tulee mieleen. Katson minun nilkkaani. Menen peilikaapille ja avaan sen. Otan sieltä sheiverin. Istahdan lattialle. Vedän nilkkaani viiltoja. Näen kun verta tulee. Siitä minä saan hyvää oloa. Vedän vielä pari viiltoa ja katson jalkaani. Huuhtelen sheiverin ja laitan sen takaisin kaappiin. Menen takaisin suihkuun. Laitan nilkan suihkuun. Se kirvelee paljon. Samaan aikaan sattuu ja tekee hyvää. Viiltely on aina ollut minulle yksi tapa paeta todellisuudesta. Tavallaan helppo tapa päästä toiseen maailmaan. Pakoon tätä paskaa. Siellä maailmassa on ihanan pimeää ja hiljaista. Vain kipu ja minä. Huuhtelen nilkan ja lähden suihkusta.
Menen meidän huoneeseen. Otan äkkiä sieltä jotkut vaatteet. Löysät sekä mukavat. Minä menen äkkiä vessaan niiden vaatteiden kanssa. Alan heti puhdistamaan minun haavoja. Minä päätän laittaa haavojen päälle sideharsoa. Siivoan vessan kaikesta verestä ja sotkusta, jotta Porko ei säikähdä tai saa tietää tästä. Laitan ne minun vaatteet päälleni. Pukeminen vähän sattuu minua, koska minun haavat ovat tuoreet ja ihanan kipeät.
Tulen keittiöön. Menen laittamaan kahvia. Mietin kaikkea elämässäni. Miten juuri minä sain Porkon?? Hän on ihana ja söpö. Seksikäs hattarapää;) kaikki sen tietävät. Otan tupakan ja menen parvekkeelle. Katson taas ihmisiä kaduilla. Sama meno, eri päivä. Kaikilla on aina kiire. Olemme syntyneet kiireeseen. Aina kamala kiire, hätä ja meno. Joskus voisi vähän rauhoittua. Jalkaani kirvelee paljon. Puhallan savua pois sisältäni. Näen tuon yhden pariskunnan. Heillä on riita. Sen verran kuulen, että mies oli pettänyt tätä naista. Toivottavasti kaikki järjestyvät heidän välillä. Sammutan röökin ja lähden sisälle. Menen hakemaan kahvia ja alan katsomaan lempi sarjaani Netflixistä.
Kuulen sen, kun Porko herää vihdoin. Tämä sarja loppuu kohta. Minä arvasin tämän sarjan juonen. Ei mikään paras sarja ollut. Laitan normi television. En jaksaisi tänään treenejä tai mitään. Haluan vain olla kotona tänään. En jaksa lähteä mihinkään. Ei voisi tänään vähempää kiinnostaa. Haen lisää kahvia. Ei tee yhtään mieli laittaa ruokaa kehooni. Menen takaisin sohvalle istumaan. Telkkarista tulee jotain paskaa, mihin minä en edes keskity. Katson telkkarin vieressä olevaa henkilöä. Hän on musta, pitkä, laiha ja likaiset hiukset. Hän ei omista kunnon kasvoja. Vain isot valkoiset silmät ja suu. Hän huutaa minulle jotain siitä miten käyttäydyn muita kohtaan, millainen olen, millainen minun kehoni on, kuinka olen epäonnistunut ja tälläistä.
Kuuntelen ja katson häntä. Hän tekee sitä samaa edelleen. Yhtäkkiä tunnen, kun joku koskee minua olkapäästä. Säikähdän ja katson häntä. Se on Porko. Onko kaikki hyvin?? Hän kysyy minulta. Joo tottakai. Vastaan hänelle. Okei, kun säikähdin mua. Porko vastaa ja lähtee vessaan. Katson takaisin telkkarin viereen. Häntä ei ole enään siinä. Kuvittelinko minä hänet siihen?? Entä ne kaikki sanat mitä hän "huusi" minulle?? Ehkä olen täysi sekopää. Tai sitten se vain olen minä. En tiedä, olenko vain väsynyt vai hullu...