Herään aamulla ja katselen Joonasta, joka nukkuu minun vieressä. Siinä hetken makoilen ja sitten päätän katsoa minun puhelintani. Katson sitä ja näen viestin bändin ryhmästä. Joel oli laittanut, että 15 alkaa treenit. Katson kelloa, joka näyttää 12:59. Päätän kääntyä silittelemään Porkoa, jotta hön heräisi. Hyvää huomenta kullannuppu. Joonas sanoo ja katsoo minu silmiin. Hyvää huomenta ihanuus. Kahden tunnin päästä pitää olla studiolla. Ilmoitan hänelle. Okei no meillä ei vielä ole mitään kiirettä. Joonas totesi ja otti minut halaukseen. Hetken päästä nousimme ja aloimme laittamaan itseämme valmiiksi studiolle.
Pääsimme studiolle ja päätimme alkaa katsomaan instaa läpi. Sitä oli aivan täynnä seurauksia, likejä, kommentteja, viestejä ja tägäilyä. Kaikki olivat ilmeisesti shokissa minusta. Katselimme kommentteja ja he ilmeisesti pitävät minusta. Kävimme siinä niitä hetken läpi, kunnes päätimme alkaa töihin.
Soittelimme siinä uutta biisiä ja Aleksi nauhoitti sitä soittoa. Soitin sitä samaa pätkää sairaan monta kertaa. Hei kiitos paljon yn, että sä jaksoit soittaa. Aleksi sanoi lopussa. No se soittaminen on mun työtä. Vastasin hänelle vähän naurahtaen. Aleksi äänitti jotain Ollin juttua tällähetkellä. Hei pitäskö meidän suunnitella jo sitä kesä kiertuetta ja kysellä niistä. Tommi sanoi yhtäkkiä. Niin muuten on hyvä idea. Joel sanoi meille. No okei mennään tonne toiseen huoneeseen, jotta me ei häiritä noiden äänityksiä. Joonas sanoi ja me lähdimme toiseen huoneeseen.
Jos me mentäs Helsingistä turkuun, Turusta Poriin, Porista Tampereelle, Tampereelta Seinäjoelle, Seinäjoelta Vaasaan, Vaasasta Kokkolaan, Kokkolasta Ouluun, Oulusta Kajaaniin, Kajaanista Jyväskylään, Jyväskylästä Lahteen, Lahdesta takaisin Helsinkiin ja ehkä vielä joku keikka Maarianhaminassa. Tommi selittää keikkareittiä meille muille. No ei muuta kuin kysymään paikkoja. Joel sanoo. Me rupeamme googlailemaan ja laittamaan viestiä eri paikkoihin siitä, että onnistuisiko keikka siellä. Sitten vain jäädään odottamaan vastausta. Joel sanoi sen jälkeen, kun kaikki viestit olivat lähetetty.
No niin sitten ois laulajien äänitys. Aleksi totesi kun me palattiin. No sä voit mennä ekana hokka. Minä ja Niko totesimme jätkälle. No selvä. Joel vain totesi meille. Hän meni Aleksin luokse ja hän kuunteli mitä Aleksi häneltä pyysi ja sitten hän lauloi sen. He siinä lauleskelivat joku puoli tuntia, kunnes oli minun vuoro. Aleksi kertoi minulle miten minun pitää laulaa ne sanat ja hän antoi lapun missä ne lukivat. Lauloin ne hänelle pari kertaa ja hän oli tyytyväinen. Niko lauloi minun jälkeeni. Sitten Niko ja Aleksi alkoivat laittamaan niitä yhteen, jotta niistä tulisi se biisi. Ensin he yhdistivät meidän laulamat kohdat. Sitten he alkoivat laittamaan soittimia yhteen. Hei Tommi otetaan viel yks kerta toi Rumpu. Aleksi totesi hänelle. Okei no mitä mä soitan. Tommi sanoi ja meni rumpujen luokse. Siis se sama, mutta otetaan uusiksi sen takia, että toi mikki oli mennyt väärään asentoon. Aleksi selitti hänelle. Se on sitten selvä. Tommi sanoi ja hän meni rumpujen luokse. No nii kolme, kaksi, yksi. Aleksi sanoi, jonka jälkeen meidän pitää olla hiljaa ja Tommin ruveta soittamaan.
Joel katsoo puhelintaan ja alkaa hyppimään. No kerro Joel. Me muut sanomme hänelle. Me saatiin ne keikka paikat!! Joel sanoo meille. Me jokainen hypätään pystyyn ja juhlitaan. Sen kunniaksi nyt avataan bisset. Joel sanoo ja lähtee hakemaan bisseä. Hän antaa jokaiselle yhden ja Me kippistämme niitä. Siinä me hetken hengailemme. Päätimme lähteä Porkon kanssa kotiin nukkumaan.