Menemme ravintolaan ja istumme pöytään. Minun toisella puolella istui Porko ja toisella Olli. Hyvää iltaa tässä olisi meidän menu. Tarjoilija sanoi ja ojensi meille menu laput. Aloimme katsomaan niitä läpi ja keskustelimme mitä kukakin ottaa. Tilasimme ja kundit otti bisset, mutta mä otin limun jotta ei vielä lähde kädestä koko homma. Juttelemme kaikenlaisesta ja yhtäkkiä Porko avaa suunsa. Hei muuten kaikki mä ja yn seurustellaan:). Porko huutaa täysiä. Mä säikähdän ja kaatuan penkillä. Hei sattuko sua. Joel kysyy ja katsoo minua, kun minä nousen penkin kanssa. Ehei mua sattunut yhtään. Sanon ja koitan istua takaisin penkille. Mutta kaataneet uudestaan. Jätkät ja minä alamme kaikki nauramaan. Nyt pääsen vihdoin istumaan penkille. No selvä te saatte seurustella. Niko vastaa porkolle.
Olkaa hyvät ja nauttikaa. Tarjoilija sanoo ja tuo meidän ruuat. Minulla oli joku hamppari missä oli ananasta, lihapihvi, salaattia, suolakurkkua, tomaattia, juustoa ja majoneesia. Vieressä oli myös paprikamajoneesia ja ranskalaisia. Aloimme syömään ja se oli taivaallista. Söimme siinä rauhassa ja juttelimme. Saimme syötyä ja pyysimme laskua jokaiselle. Me maksoimme ja kiitimme. Seuraavaksi kohteena oli baari. Päätimme ajaa autot Joelin pihalle. Me sovimme, että me menemme baarin jälkeen nukkumaan Joelin kämpille. Jos me menisimme omiin koteihin niin varmaan ainakin puolet nukkuisi jossain pusikossa. Päätimme kävellä Joelilta baariin.
No niin sisälle. Joel sanoo ja avaa oven meille jokaiselle. Seuraamme Porkon kanssa jätkiä yhteen pöytään. Mennää hakemaan juotavaa. Porko sanoo ja ottaa minut mukaansa. Menemme tiskille ja juttelemme siitä mitä tilaamme. Heippa mitä teille saisi olla. Tarjoilia kysyy ja tulee meidän luokse. Moikka me otetaan kesäyö ja kuutamo. Porko sanoo hänelle. Joo odottakaa tässä hetki mä teen ne. Maksakaa vaikka sillä aikaa. Hän sanoo ja laittaa maksuvälineen. Mä voin maksaa. Porko sanoo ja ottaa kortin. Hän maksaa ja me odotamme juomiamme. Tässä olkaa hyvä pitäkää hyvä ilta;). Tarjoilia sanoi ja antoi ne. Menimme Porkon kanssa takaisin pöytäämme. Uuu tää on sairaan hyvää, maista sinä tätä. Sanon ja tarjoan sitä Porkolle. Hän ottaa hörpyn ja tarjoaa omaa juomaansa minulle. Hörppään sitä ja se on hyvää. Nämä oli hyvät juoma valinnat. Sanon Porkolle. Me käydään hakemassa juotavaa nii olkaa te tässä. Muut sanoivat meille. Joo menkää vaan. Porko vastaa heille. Pusuttelemme ja halailemme Porkon kanssa siinä.
No niin nyt loppuu söpöstely. Pelataan totuutta ja tehtävää. Joel sanoo meille. Okei no pelataa vain. Vastaan hänelle. No niin Aleksi totuus vai tehtävä. Joel kysyy Aleksilta. No mä otan totuuden. Aleksi vastaa Joelille. Uuu kerro mulle sun viimesin pano ja kenen kanssa. Jos et kerro kenen nii juo sun bisse ykkösellä. Joel sanoo. Aleksi katsoo Ollia punaisena. No ööö pari päivää sitten ja en nyt kerro kenen kanssa, joten mä juon tän. Aleksi vastaa ja juo. Kyllä mä osaan yhdistää nämä. Viimeisin Aleksin pano on siis Olli. Ajattelin. No niin Porko totuus vai tehtävä. Aleksi sanoo ja katsoo Porkoa. No mä otan totuuden. Porko sanoo. No kerropas mikä on ollut paras hetki yn kanssa. Aleksi sanoo. Porko kääntyy katsomaan minua. No tämä aamu ja viime ilta. Porko sanoo ja katsoo minua. Mä vähän punastun. No niin Niko totuus vai tehtävä. Porko kysyy häneltä. No mä otan tehtävän. Niko vastaa. Käy hakemassa meille jokaiselle juomat. Porko sanoo hänelle. Niko lähtee hakemaan juomia meille.
Niko tulee juomien kanssa takaisin ja antaa meille kaikille juomat. Kiitos paljon Niko. Sanon hänelle. No niin Olli sä tiiät kysymykseni. Niko sanoo. No mä otan totuuden. Olli vastaa. No mitä noi punaiset kohdat on sun kaulassa. Niko kysyy ja katsoo häntä. No yks jätkä kävi mun kaulalla. Olli sanoo ja punastuu. No niin tää on nyt 100% varma juttu, että Ollilla ja Aleksille on jotain juttua. Yn. Olli sanoo. Aa joo otan totuuden. Vastaan hänelle. No yn kerropas mikä mikä rakastuin Porkoon. Olli sanoo ja katsoo minua. Käännyn katsomaan Porkoa ja hymyilen tuolle. No mä rakastuin siihen, koska katso nyt sitä. Niin komea, välittää ja ihana ihminen se on. Vastaan tuolle.
Pelaamme siinä jotain 2h tätä ja juomme juomiamme. Vietämme ihanaa iltaa jätkien kanssa ja läppäri lentää. Hei pitäiskö meidän ruveta lähtemään. Tommi sanoo jätkille. Olen kyllä samaa mieltä, että meidän kannattaisi lähteä. Rupeamme keräämään poikia kasaan, jotta pääsisimme lähtemään. Olimme löytäneet kaikki ja olimme ulkona. No niin sit mennään tännepäin. Tommi sanoo jätkille, jotka ihme kyllä pysyvät vielä pystyssä. Heistä jokainen kyllä horjuu aika mukavasti. Yn tiiätkö sä sitä, että mä haluan mennä sun kanssa naimisiin. Porko sanoo ja tulee halailemaan minua. Kyllä mäkin haluan mennä sun kanssa naimisiin, mutta ei ihan vielä:). Vastaan Porkolle. Mutta mä rakastan sua ja välitän susta. Porko sanoi ja pussasi minua. Niin minäkin susta. Vastaan ja katson missä muut jätkät ovat. No niin Porko mennää tonne. Sanon hänelle ja osoitan jätkien laumaa, joka kävelee meidän edessä. Otamme heidät kiinni Porkon kanssa. Jumalauta Aleksi irti Ollista. Tommi huutaa ja katsol heitä. Mutta me rakastetaan toisiamme. Olli sanoo ja suutelee Aleksia. No mitäs vittua nyt taas. Tätä te ette tule muistamaan huomenna. Tommi sanoi. Kuule Tommi me kaksi tullaan muistamaan ja me kyllä sit kiusataan noita sillä. Vastasin Tommille ja nauroimme.
Vihdoin ja viimein pääsimme Joelin kämpille. No niin jokainen teistä juo vähintään lasin vettä. Tommi sanoo ja vie heidät keittiöön. Jokainen ottaa lasin ja he juovat. Sitten otatte lasiin vettä ja mukaan otatte sen sekä särkylääkkeen aamua varten. Tommi selittää jätkille. Kaikki kuuntelevat Tommia ja se on hyvä. Se lopulta meni niin, että Olli ja Aleksi nukkuivat sohvalla. Niko ja Joel nukkuivat vessan lattialla varmaan, koska se oli lämmin. Joonas oli löytänyt ihme kyllä tiensä Joelin sänkyyn. Minä päätin mennä hänen viereen. Entä sä Tommi missä sä nukut. Kysyn tältä jätkiltä, joka on hereillä. No mä käyn kohta hakemassa tuolta patjan, mutta hyvää yötä. Tommi sanoo ja lähden Porkon viereen. Hän ottaa minut haliin ja alamme nukkumaan.