⚠️Tw⚠️ tunti taakse päin...
Menen omaan huoneeseen ja katson sitä veistä kädessäni. Ehkä se on totta. Ehkä olen läski, ehkä mun pitäs tappaa itseni. Jätkilläkin olis paljon helpompaa... Niiden ei tarvis huolehtia musta ja Porkon ei tarvis esittää, että rakastaa minua... En olisi heidän taakkana. Ei tarvitsisi ikinä enää kokea kipua sen jälkeen. Katson veistä kädessäni ja nostan hihoja. Katson hetken ranteitani ja mietin asioita. Ihan sama. Alan vetelemään viiltoja. Se helpottaa oloani. Niin kamalia, mutta samaan aikaan niin ihania viiltoja, jotka helpottavat minun oloani. Pahaa tunnetta sisälläni. Sitä oksettavaa tunnetta. Katson omia ranteitani, jotka vain valuttavat verta sängylle värjäten lakanat punaisiksi. Ihan sama voin vaihtaa lakanat myöhemmin.Otan housut pois ja katselen reisiäni. Niin läskejä ja ällöjä reisiäni. Alan vetelemään niihinkin viiltoja. Miksi en ole niinkuin muut tytöt. Miksi en ole kaunis ja laiha. Haluan olla niinkuin he. Kehoni oksettaa ja ällöttää minua ihan liikaa. Katson, kun minusta tulee vain verta ja se menee lakanoihin. En tiedä miksi, mutta punainen väri helpottaa oloani ja se kipu. Se helpottaa oloani. Rakastan tätä tunnetta. Menen sängylle makaamaan, koska en jaksa pitää itseäni pystyssä enää. Laitan veitsen kaulalleni. Ehkä se helpottaa oloani jos vain vedän viillon. Eihän se ole, kuin yksi pieni viilto. Melkein vedän viillon, mutta en kerkeä. Koska silmissäni pimenee ja maailmani sammuu.
Takaisin "nykyhetkeen"
Tommi.
Olli halaa Porkoa ja me muut katsomme sänkyä järkyttyneenä. Sänky on ihan veressä ja yn makaa siinä keskellä. Niko hae side harsoa ja puhdistusaineet. Sanon ja katson Nikoa, joka ei reagoi. No voiko joku hakea. Sanon ja katson jätkiä. Aleksi lähtee hakemaan. Olli... sanon ja Olli kääntyy katsomaan minua. Vie Porko pois täältä ja jos koittaisit saada sen rauhoittumaan. Sanon Ollille. Hän ottaa Porkon kantoon ja lähtee pois. Aleksi tulee takaisin ja antaa ne minulle.Menen yn luokse ja tarkistan ensin sykkeen. Se tuntuu kyllä. Veikkaan, että hän menetti liikaa verta... otan veitsen ja laitan sen pois. Alan putsaamaan yn haavoja. Niko ja Joel lähtivät Ollin ja Porkon kanssa jonnekin. Pystynkö auttamaan sua jotenkin... Aleksi kysyy ja katsoo minua. Jos mä puhdistan nää jalat nii puhdistatko kädet... kysyn häneltä ja hän nyökkää. Hän alkaa putsaamaan niitä ja laitan sideharsoa hänen haavojen päälle. Voitko auttaa vielä vähän. Katson allua. Tottakai. Aleksi vastaa. Nosta yn. Sanon ja katson kun Allu nostaa yn sen syliin. Vaihdan heidän lakanat. Allu laskee yn takaisin sängylle ja peittelen hänet. Mä jään odottamaan et yn herää... sanon ja istun sängylle. Aleksi nyökkää ja lähtee. Jään katsomaan puhelinta ja odottamaan, että yn herää...
Porko.
Tunnen, kun joku vie minut sohvalle. Vittu se kuolee!! Itken ja tunnen, kun joku halaa minua. Ei se kuole, Tommi ja Aleksi huolehtii siitä... Kuulen Ollin sanovan ja hän silittää minua. Vittu tää on mun syytä. Mä en huomannut et sillä ei ollut kaikki hyvin... itken Ollin sylissä ja selitän. Ei se sun vika ole Porko... kuulen Joelin sanovan jostain päin huonetta. Shh yritä rauhoittua nyt... kuulen Ollin sanovan ja hän silittää minua. Sä oot paras poikaystävä mitä yn voisi ikinä toivoa. Niko toteaa jostakin. Ei sun tarvitse valehdella. Enhän ole... oon aivan paska... sanon ennenkuin nukahdan Ollin syliin..."Joo oon ylpeä tuli toinen luku viikon sisään. Veikkaan että itsestäni ei kuulu hetkeen. Elämä taas alkaa hajota käsiin..."