Kävelyllä

61 3 0
                                    

Alan heräilemään ja katselen ympärilleni. Porko halaa minua takaatapäin ja aurinko paistaa ikkunasta. Minulla on todella outo ja tyhmä olo. Olen nousemassa, mutta en jaksa nousta enkä pääsekään kun minua rutistetaan. Älä mene. Joonas vinkuu takanani, kuin hän olisi pikku lapsi. No en mene, jos noin nätisti pyydät. Sanon ja menen takaisin makaamaan. Hän oikein rutistaa minua. Käännyn ympäri ja katson häntä. Hänen kasvot muuttuvat yhtäkkiä onnellisesta järkyttyneeksi. Mitä?? Katson häntä. Sun kädet ja reidet on aivan veressä. Hän katsoo niitä. Katson itsekin ja nousen istumaan. Voi vittu... totean hiljaa ja nousen sängystä. Suuntaan vessaan ja otan harson pois. Ne vuotavat vähän. Voi helvetti...

Saanko auttaa?? Porko tulee vessaan. Tottakai jos se ei ole ongelma... vastaan. Et tietenkään rakas. Hän hakee puhdistusaineet. Nyt saattaa kirpaista. Hän sanoo ja alkaa puhdistamaan haavoja. Ai vittu... sanon ja irvistän. Anteeksi et sattuu. Porko sanoo minulle. Ei se sun vika ole, mä se tyhmä olen, joka vi vi viilteli... sanon hiljaa. Hei ei se haittaa. Ja rakas kaikki mitä siinä kommentissa luki niin oli valhetta. Hän sanoo ja katsoo minun kasvoja. Mmm... vastaan hänelle. Eiku oikeesti. Hän sanoo ja saa haavani puhdistettua. Joo, kiitos kun olette tällä. Sanon hiljaa ja nousen seisomaan kivuliaasti. Tottakai rakkain. Hän vastaa. Lähden meidän huoneeseen ja varastan Porkon hupparin ja jotkut todella isot shortsit. Hei mun vaatteet. Porko tulee huoneeseen ja katsoo minua. Sori kun ite olin tyhmä ja en pakannut hirveästi löysiä vaatteita. Sanon ja esitän viatonta. No ei se haittaa. Hän sanoo ja tulee suutelemaan minua.

Mä meen jo tekemään aamupala. Sanon ja otan puhelimen taskuuni. Lähden keittiöön edeltä ja laitan kahvia tulemaan. Koska päivä ei vain lähde käyntiin ilman kahvia. Alan tekemään meille aamupalaa, koska ihme kyllä minä ja Porko olimme ekoja, jotka heräsivät. Tai ainakin tulivat pois makkarista. Yhtäkkiä tunnen kun joku halaa minua takaapäin. Onks sulla joku halipula?? Naurahdin tuolle kihlatulleni, joka vain halasi tiukempaa. Kyllä ja iso sellainen. Hän vastaa minulle. Vie nää pöytään jooko. Annan Porkolle lautasen mihin on laitettu kaikkia vihanneksia ja juustoja. Jokainen saisi itse koota oman leivän tai  karjanpiirakkansa. Vien pöytään karjalanpiirakat ja leivän. Haen kahvia minulle ja Porkolle. Istun Porkon viereen ja alamme syömään aamupalaa.

Kiitos. Sanon ja nousemme Joonaksen kanssa pöydästä. Itsehän teitte. Aleksi naurahtaa. Aleksi ja Matelan poika heräsivät hetki meidän jälkeen. Menemme olohuoneeseen ja laitamme jonkun elokuvan telkkarista. Pian huoneeseen ilmestyy meidän iso karhu eli alffa Tommi kahvikupin kera. Huomenta. Sanon pirteällä äänellä vittumaisesti väsyneellä Tommille. No vittu huomenta. Hän vastaa ja istuu väsyneenä penkkiin meidän vieressä. On tainnut Lalli pojalla mennä vähän pitempään yöllä. Porko sanoo vittuillen. Joo vähän selailin puhelinta. Hän sanoo ja hörppää kahvia. Tinderiä vähän swaippaili. Sanon hänelle vitsillä. Ehkä swaippilin tai sitten kuvasin pornoa. Eiku ainii te kaks sitä pornoa kuvaatte. Hän sanoo nauraen. Mistä tiesit?? Näitkö sen viimeisimmän videon vai?? Kysyn ja Porko sekä alffa punastuvat. Mitäs täällä?? Olli ja Allu tulevat istumaa toiselle sohvalle. Ei mitää ihmeellistä, katsellaan leffaa vain. Sanon. Todellakin... leffaa vain. Tommi sanoo punaisena ja hörppii kahvia.

Timeskip
Olemme vain katsoneet leffoja ja Tommi on tekemässä meille ruokaa. Onneksi hän pitää meistä huolta, niin emme kuole nälkään. Yhtäkkiä kuulemme kun ulko ovi aukeaa ja menee kiinni. Moro. Kuuluu Joelin huudahdus eteisestä. Moikka. Missäs sitä on oltu?? Tommi kysyy. Ööö käytiin kävelyllä. Niko sanoo. Repeämme nauramaan kun he kävelevät huoneeseen hiukset aivan sekaisin ja paidat väärinpäin. Joo kävelyllä kävelyllä. Porko nauraa. Yhtäkkiä he menevät punaiseksi ja katson tarkemmin Nikon kaulaa. Mitä hyökkäsikö imuri sun kaulaan vai onks toi fritsu?? Kysyn ja katselen tarkemmin hänen kaulaa. Mun pitää mennä vessaan. Niko sanoi yhtäkkiä ja lähti äkkiä. Ööö mä meen vaihtaa paidan. Joel toteaa ja lähtee. Jos noi kävi vain "kävelyllä" nii sit mä oon sokea. Olli naurahtaa Aleksin sylistä. No jep. Porko toteaa

Ruoka on valmista!! Tommi huudahtaa keittiöstä. Nousen ja menen keittiöön. Otan lautasen itselleni ja Porkolle. Otan ruokaa lautaselle itselleni ja joonakselle. Haen kummallekin redbullin ja menen takaisin. Herralle. Pussaan Porkoa ja annan hänelle lautasen sekä juomansa. Kiitos tuleva vaimoni. Porko sanoo ja punastun. Alamme kaikki syömään ja katselemme telkkaria. Niko ja joel tulevat myös mutta he ovat todella hiljaisia. Joel meni toiselle puolelle huonetta istumaan kuin Niko. Mitä hittoa heidän välillä oli käynyt?? Haluan tietää, mutta asia ei minulle kuulu. Mä käyn röökil. Sanon ja nousen sohvalta. Haen röökin ja menen ulos. Sytytän sen. Onko Nikon ja Joelin juttu minun syytäni, kun sanoin siitä fritsusta. Entä jos he alkoivat vihata minua. Vittu mun pitäs ajatella ennenku sanon. Katson käsiäni ja ne alkavat täristä. Ei helvetti. Sydämen lyönnit kiihtyvät ja hengitys nopeutuu. Nyt se on menoa...

Sen piti olla yhden yön juttu...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang