•Aleksi Kaunisvesi•
Puin ulkovaatteita päälleni, eli toisin sanoen vain takin, kengät ja pipon. Nappasin tumput kyllä myös mukaan. Olin nyt siis lähdössä kävelemään kohti koulua. Avasin ulko-oven ja astuin jo suhkot viileään ulkoilmaan. Kävin eilenkin kävelemässä jo tämän reitin joten osaan tämän jo melko hyvin. Lähdin kulkemaan reippain askelin kohti uutta koulua.
Time skip 10min
Koulun piha on aivan täynnä ihmisiä/ihmisjoukkoja. Ahdistaa hieman, en pidä suurista ihmisjoukoista.. Ehkä minä selviän. Hengitin syvään muutaman kerran, jonka jälkeen kävelin ulko-ovien viereen. Täällä on oikeasti aivan saatanasti ihmisiä. Minun vanhassa koulussa oli ehkä puolet tai yksi neljäsosa tästä määrästä. Pian onneksi kellot soivatkin jo. Sitten pitäisikin löytää liikuntasaliin. Seurasin jotain viiden hengen porukkaa, liikuntasaliin siis. Istahdin salin lattialle. Nuo viisi poikaa tulivat viereeni. Tuskin he edes huomasivat minua. No mitä väliä silläkin on? Jep ei mitää. Voisinpa minäkin joskus kuulua johonkin kaveriporukkaan. En ole ikinä oikein omistanut kavereita. Ainakaan oikeita..
•Joel Hokka•
Istumme liikuntasalin lattialla, samalla meille kerrottiin millä luokalla olemme. Itse olen jo lukion ekalla, taino pitäisi olla jo tokalla. Mutta jäin ysillä luokalle, viime vuonna.Olen nyt siis 17.
( En jaksa laskee mikä niitte oikee ikä olis sillo mut niih, yritän parhaani )
Olemme meidän viiden hengen kaveriporukassa melko eri ikäisiä. Joonas, toisin sanoen Porko on 16, hän on minua vuotta nuorempi. Joonas on myös lukion ekalla. Tommi on ysillä, ja hän on 15. Vaikka tuntuu että Tomppa olisi porukan vanhin. Niko, Niko on kasilla eli hän on 14. Sitten vielä Olli, Olli on myös kasilla, jo itseasissa toista kertaa. Hän jäi luokalle viime vuonna ja on nyt sitte 15.
Time skip ruokailuun
Kävelimme viidestään kohti ruokalaa. Tänään on kai lihapullia ja muusia. Hyvää ruokaa sentään ekana päivänä. Huomenna taisikin olla jo kalakeittio. Hyi saatana. Otan tarjottimen ja sen päälle, haarukan, veitsen, mukin ja lautasen tietty. Lautaselle otan hieman perunamuusia ja 18 lihapullaa. Oho tais mennä hieman yli kahdeksan.
Istahdin ruokalan pöydän ääreen. Viereeni tuli Tommi. Katsahdin nopeasti sivulle, ja huomasin jonkun pojan yksin istumassa meidän viereisellä pöydällä. Hänellä ei ollut edes ruokaa. Ja no pian hän lähtikin jo. Olikohan tuo joku uusi? En tiedä. En ole ainakaan ennen nähnyt tuota.
"Joel kuuleksä?" Havahdun kun Tommi heiluttaa kättään naamani edessä. "Aa joo mitä?" "Ketä mietit? Onko joku tyttö mielessä?" Joonas kysyy." "Ei?"
---
Jes, sain uuden luvun tehtyä! Laittakaa ehdotuksia mitä täs pitäis käyä?
YOU ARE READING
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...