•Joonas Porko•
Silitän nukkuvan Nikon hiuksia. Luulin että Nikolla ja Seellalla olisi mennyt hyvin. Mutta nyt minulla on toki paremmat mahikset saada Niko.. Mutta en tiedä milloin olen valmis kertomaan tuolle tunteistani. Enkä aijo kyllä kertoa tuolle ennen kuin on toipunut erosta.. Nikon ja Seelan suhde oli pitkä. Se taisi kestää muutaman vuoden. Kerran Seela oli kai sen aikana pettänyt Nikoa, mutta siitä Seela oli oikeasti pahoillaan. Sen huomasi kyllä. Ja Niko antoi anteeksi. Niko oli onnellinen siinä suhteessa. Tai ainakin niin sanoi.
Jätän Nikon nukkumaan sängylleni. Käyn itse vessassa. Nousen sängystä varovasti koittaen olla herättämättä tuota. Kävelen vessaan tekien tarpeeni, niiden jälkeen vedän vessan ja pesen käteni. Vilkaisen peilistä itseäni. Hiukseni ovat aivan sekaisin. Yritän asetella niitä jotenkin järkevästi. Onnistumatta. No antaa olla. Ne saavat sitten olla aivan pörrössä. Palaan takaisin huoneeseeni istuen sängyllä. Otan puhelimeni käteeni ja alan selaamaan sitä. Voisikohan Niko pitää minusta? Taino.. miksi tykkäisi? Pitäisi ehkä puhua jollekkin tästä. Joelille? Ollille? Tommille? Allulle? Tommi on ainakin luotettava. No onhan ne kaikki kyllä. Täytyy miettiä. Voisinko kertoa tästä Aleksille? Ehkä pitäisi.
Jorin rakas
Minä: Aleksi auta mua
Jorin rakas: missä
Minä: noku tykkään Nikosta..
Jorin rakas: Eiks sun kannattais kertoo sille sun tunteista?
Minä: en mä uskalla.. ja se eros vasta..
Jorin rakas: täh. Missä kohtaa se eros
Minä: just äske
Jorin rakas: ai..
Minä: niih.. en tiiä millon sille sit ees uskaltais kertoo
Jorin rakas: no jooh.. kysy apua Joelilt se osaa nää jutut paremmin
Minä: joo joo kysyn
Jorin rakas: hei hei
Minä: tuliks kiire panee sitä
Jorin rakas: ei ku se tuli vessast
Minä: aijjaa
Jorin rakas: nonii heippa ja mene runkkaa sinne vessaa
Minä: ei mulla ees seiso
Jorin rakas: ei sitte. Mee tekee jotai muuta
Minä: okei heippa
Jorin rakas: heihei
__
Time skip
Niko on nukkunut nyt muutaman tunnin. Tuo täytyisi kyllä herättää kohta, että saisi nukuttua yölläkin. "Nikoo.. sun pitäis herätä." Sanon hiljaa. Tuo avaa silmänsö. "Kauaks mä nukuin?" Niko kysyy. "Muutaman tunnin." Vastaan. Niko nyökkää. "Paljo kello on nyt?" Niko kysyy. "Viis. Meiän pitäis käyttää Milla ulkona." Sanon tuolle. "Taas vai?" Niko huokaisee. Naurahdan. "Joo." Sanon. "No okei mennään.." Niko huokaisee ja nousee sängystä. Kävelemmä alakertaan ja puemme Millalle valjaat. Poistumme ovesta lähtien kävelemään. "Mitä mä tein väärin.. että Seela jätti mut..?" Niko kysyy hiljaa. "Heii Niko. Et sä tehny mitään väärin." Sanon tuolle. "Niin kai.." Niko mumisee. "Seela ei vaan ollu välttämättä oikea sulle." Sanon. "Mmh.. ehkä meiän oli kumminki parempi erota.. mun tunteet alko muutenki kadota Seelaa kohtaa.. ja vahvistuu toista kohtaa.. tykkään yhestä toisesta.." Niko sanoo hiljentäen loppua kohti. Käännän katseeni tuohon. "Kenestä sä tykkäät jos saan kysyä..?" Kysyn varovasti. Niko kääntää katseensa minuun.
--
Kenestä Niko tykkää kertokaa
YOU ARE READING
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...