Ääni takana

224 21 2
                                    

Aleksi Kaunisvesi•

Tw⚠️

Kääriydyn peittooni itkien. Miksi olen näin heikko? Mitä jos jätkät vain esittävät kavereitani? Miksi mietin tälläistä? Taas.. Mielessäni pyörii todella monia kysymyksiä. Mutta yksi on pyörinyt pian puoli vuotta. Onko vain helpompaa lopettaa kuin jatkaa. Sitä olen pohtinut.. Mutta ongelma on se että en halua kuolla.. mutta en tahdo elää näin. Elämässäni on enää muutama positiivinen asia. Joel. Jätkät. Musiikki. Ja noh.. siinä ne olivatkin.

Otan puhelimen käteeni. Tahtoisin soittaa Joelille. Nimen omaan Joelille. En muille. Mutta kun.. en uskalla soittaa tuolle. Mitä jos häiritsen tuota? Mitä jos vain lähden ulos vaikka kävelylle? Voisin mennä sinne yhteen metsään. Se metsä mikä johtaa kalliolle. Siellä olen ollut todella monta kertaa. Myös Joelin kanssa. Kallio on turvapaikka. Mutta se metsä minkä läpi täytyy kulkea on ahdistava.

Kävelen eteiseen pukien kenkäni jalkaan. Ei tuolla muuta tarvitse. Avaan ulko-oven ja astun raikkaaseen ulkoilmaan. Lähden kävelemään metsää kohti. Vittu että pelottaa taas. Kävelen hiljaa metsässä. Tänne ei paista aurinko ollenkaan. "Mitä nuori mies yksin täällä?" Kuulen äänen takanani. Säikähdin aivan saatanasti.. "ö-ööh.. en m-mä tiiä.." soperran tuolle. "No siinä tapauksessa voit lähteä mukaani." Tuo mies sanoo läiskäten teipin suuni eteen. Yritän potkia tuota. Onnistumatta. Kätenikin sidottiin yhteen.. en tosiaan tiedä minne tämä vie minut..

Joel Hokka•

Istun perheeni kanssa sohvalla. Aleksista ei ole kuulunut tänään mitään. En tiedä onko tuolla jotain suunnitelmia tälle päivälle. Voisin soittaa tuolle vaikka illalla. "Joel mites sulla ja Aleksilla?" Isäni kysyy. "Hyvin." Vastaan tuolle. "Miks sä seurustelet pojan kanssa?" Siskoni kysyy. "No miks vitussa olisin jonku saatanan rasittavan tytön kanssa ku rakastan Aleksia?" Kysyn hieman ärtyneenä. "Se Aleksi on kyl ihan hyvän näkönen." Siskoni hymähtää. "Sä et koske siihen." Mulkaisen. "Rauhottukaa." Äitini sanoo.

Time skip

Istun sängyn reunalle ja soitan Aleksille. Tuo ei kumminkaan vastaa, joten yritän uudestaan. Ei vastausta. Outoa. Yleensä tuo vastaa heti. Ihan heti. Kello on kyllä jo nolla nolla, mutta kuka menisi aikaisin nukkumaan kesälomalla? Ei kukaan. Voisin soittaa Aleksin isälle. Puhelin tuuttaa muutaman kerran ennen kuin tuo vastaa.

(Sen nimi on nyt Matti)

Matti: hei Joel.

Minä: moi.. tota onks Aleksista tietoo?

Matti: mitenniin?

Minä: se ei vastaa puhelimeen.

Matti: ei oo.. onkohan sillä kaikki hyvin?

Minä: en tosiaan tiiä

Matti: viitsitkö käydä meillä katsomassa että onko Aleksi siellä

Minä: menisin jos oltais kotona

Matti: aaah.. täytyy tehdä katoamis ilmoitus sitten jos ei pariin päivään kuulu

Minä: mm..

Matti: Joel kaikki järjestyy, mun pitää lopettaa heippa

Minä: mm heippa..

--

Ainoota paskaa mitä saan sinä aikan julkastuu ku menee jotenki :')

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now