Heipä hei! Alotin tän kirjan alusta:') En ollu tyytyväinen siihen joten niih! Tää on saman tapanen kirja!
•Aleksi Kaunisvesi•
"Aleksi tule nyt! Äitini huutaa auton luota." "Joo!" Muutamme tosiaan täältä Vihdistä Ouluun. Äitini sai sieltä uuden työpaikan. Hänelle työ on tärkeintä. Olen toisaalta iloinen että pääsen täältä pois, minua on kiusattu koko ala-aste.. Ja viime vuonna todettu syömishäiriö.. Tässä voinkin kertoa elämästäni. Äitini on minulle todella tärkeä, vaikka hän on aina melkein töissä. Hänelle työ on aina ykkönen. Tai ainakin siltä vaikuttaa. Tiedän äidin kumminkin rakastavan minua.
Isäni taas.. Emme oikein tule toimeen, tulimme ennen, mutta ei enään. Paljastin pari vuotta sitten vanhemmilleni että olen homo.. Äidille se oli okei, mutta isälle ei. Siitä asti isäni on pahoinpidellyt minua, onneksi vain hänen ollessa kännissä. Isä on myös siis nykyään alkoholisti.. Äiti ei tiedä. Hän on niin usein pois kotoa..
Time skip
Pysähdyimme ABC:lle. Voisin käydä vessassa ja noh, ei minulla tee ruokaa ollenkaan edes mieli. En halua lihoa yhtään enempää. "Aleksi, mitä syöt? Isäni kysyy." "En mitää, vastaan." "Et oo syöny tänää ollenkaa, äiti huomauttaa." "Nii? Ei oo nälkä, sanon." "Sun pitää syödä jotain, isäni sanoo." Ihme että häntä edes kiinnostaa.. "en ota mitää, sanon ja lähden autoa kohti."
Laitan nappikuulokkeet korviini ja alan kuunnella musiikkia. Musiikin kuuntelu aina rauhoittaa. Saankohan kavereita uudessa koulussa? Olen todella ujo.. Noh, olenhan minä tottunut olemaan yksin. Ja toisten kiusattama. Toivon vain että minua ei aleta kiusaamaan täällä.
Time skip taas
Ajamme uuden kodimme pihaan. Ihan kivan näköinen koti. Nousen autosta ja nappaan kassini jossa on tärkeimmät tavarani. Kävelen ulko-ovelle ja jään odottamaan että vanhempani avaisivat sen. "Aleksi ota nää avaimet, äiti huudahtaa ja heitää avaimet." Arvatkaa mitä? Sain jopa kopin! Avaan oven ja astun eteiseen. Täällä on melko tummia sävyjä. Pidän siitä. Jätän kengät ja takin eteiseen. Lähden tutkimaan taloa paremmin. Tässä on tosiaan kaksi kerrosta. Minä haluan huoneen yläkerrasta!
Time skip pari päivää
Tänään ensimmäinen päivä uudessa koulussa. Olemme saaneet aika hyvin järjestettyä tavarat paikalleen. Täällä näyttää tosi kivalta! Koulu alkaa vasta yhdeksältä ja kello on kahdeksan. Kai sitä voisi kerrankin nousta ajoissa. Katson vaatekaappiani.. Päädyn pukrmaan mustat farkut ja harmaan hupparin. Värikästä hei. Puettuani lähden alakertaan. Aamupalaa en syö joten voin mennä hetkeksi sohvalle katsomaan puhelinta.
--
Mp? Joo sori alotin taas alusta!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love of mine // Blind Channel
FanficLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...