Pizza

227 18 5
                                    

Joel Hokka•

Lasken Aleksin sängylle makaamaan ja menen itse tuon viereen. "Voi sua." Sanon Aleksille, joka on alkanut itkemään. Nousen istumaan vetäen Aleksin syliini. "Rakas ei oo mitään hätää." Kerron tuolle joka laskee päänsä olkapäälleni. "Mm.." tuo mumisee. "Voit alkaa nukkuun jo." Sanon. Aleksi siirtyy makaamaan sängylle. Menen tuon viereen ja alan silittämään toisen hiuksia. "Hyvää yötä Aleksi." Sanon tuolle, joka taitaa olla jo unessa.

Silittelin tovin vielä Aleksin hiuksia, nyt kumminkin ajattelin käydä kusella ja samalla vilkaista tilanteen alakerrassa. Nousen varovasti sängystä ja suuntaan ovelle avaten sen todella hiljaa. Kävelen rappuset alas ja jään katsomaan mitä jätkät puuhaavat. "MiNnE sÄ jÄtIt AlEkSiN?" Olli kysyy humaltuneena. "Se meni nukkuun." Kerron. "VoInKo mÄ lAiNaTa AlEkSiA jOkU kErTa?" Olli jatkaa sammaltaen. "Ei, et voi." Sanon ja kävelen vessaan tekemään tarpeeni. Vedän vessan ja pesen käteni, jonka jälkeen suuntaan takaisin yläkertaan Aleksin viereen. Annan itseni nukahtaa tuon söpön blondin pojan viereen.

Skip aamuun

•Olli Matela•

Herään aivan hirveään oloon. Kuinka paljon minä oikein join eilen? Aivan vitusti varmaan. Nousen ylös sohvalta johon olin päättänyt ilmeisesti nukahtaa. Heti noustuani tunnen oksennuksen kurkussani.  (sillee u konw) Juoksen vessan ja oksennan muutaman kerran. Pitikin mennä juomaan niin saatanasti..

"Niko onks särkylääkkeit?" Kysyn kävellen keittiöön. "Ööh, pitäis olla tos lääkekaapis." Niko selittää. Suuntaan lääkekaapille ja nappaan sieltä pari särkylääkettä. "Paljo kello on?" Kysyn. "Puol kaks." Tommi sanoo. "Oho." Sanon ja istuduun keittiönpöydän ääreen. "Eiks teil oo darraa?" Kysyn muilta. "Ei oo." Aleksi sanahtaa Joelin sylistä. Harmi vain ettei minun sylistä.. "onhan mulla." Joonas parahtaa. "Mullakin.." Niko mumisee. "Ei ainakaa paha." Tommi sanoo.

Time skip

Istumme kaikki jälleen olkkarissa, osa darrasta kärsien ja osa toisiaan nuolien. Taino eihän Joel ja Aleksi koko aikaa onneksi nuole. Tälläkin hetkellä Aleksi istuu Joelin sylissä. "Tehäänkö jotain?" Kysyn. "Joo mut mitä?" Joonas kysyy. "käyääks jossain syömässä?" Ehdotan. "Voitais kyl mieluummin tilaa jotain." Tommi sanoo. "Mitä tilataa?" Niko kysyy kaivaen puhelimensa esiin. "Käykö pizza?" Kysyn. "Joo käy." Tommi sanoo. "Maksaaks kaikki omansa?" Kysyn. "Mä voin tilaa, ei tarvii maksaa takasi ku käytän mutsin ja faijan rahoi." Niko kertoo. "Mitä otatte?" Niko jatkaa. "Mä otan pepperoni pizzan!" Joonas kertoo. "Mulle ja Aleksille yks yhteinen kinkku, ananas, aurajuusto." Joel kertoo. "Mullekki kinkku, ananas, aurajuusto." Tommi sanoo. "Mä haluun tonnikala pizzan." Kerron. "Okei." Niko sanoo ja tilaa pizzat.

•Aleksi Kaunisvesi•

Odotamme ruokiamme, taino muut odottavat. En minä halua syödä. Vaikka tiedän että pitäisi.. Joel tahtoo minun ainakin yrittävän syödä, edes vaikka yhden palan pizzaa. "Ne tuli!" Niko huudahtaa ja juoksee ovelle hakemaan pizzat. Pian Niko onkin jo jakanut jo kaikille oman pizzansa. Taino, minulle ja Joelille yhteisemme. Joel antaa minun lautaselleni yhden pizzan palasen. "Rakas yritä syödä edes puolet tosta." Joel sanoo minulle. Nyökkään pienesti ja nappaan pizzan palasen käteeni haukaten siitä pienen palasen. Otan muutaman haukun vielä pizzasta jonka jälkeen lasken sen takaisin lautaselle. "hyvä Aleksi." Joel sanoo minulle hymyillen. "Jos vaan pystyt nii ota vaan lisää." Tuo jatkaa. Nyökkään.

--

Moi taas! 😜

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now