•Olli Matela•
Time skip
Hivelen Aleksin kylkiä. Katson tuon kaunista kehoa. Aleksi istuu hajareisin sylissäni. Housuni puristavat jo ihan kivasti, saisi tuo herra Kaunisvesi auttaa minua. "Aleksi oikeestih.." sanahdan hyvin tuskaisesti. Tuo virnistää ja alkaa hyväillä stondaavaa kyrpääni housujen läpin. Kauanko aijot kiusata minua..? Käännän meidät ympäri. Heivaan housuni helvettiin niin kuin Aleksinkin. Alan suudellla Aleksin kaulaa. Yritän etsiä tuon herkkää kohtaa. "Mmhg." Aleksi huokaisee minun löytäessänin tuon herkkä kohta. Hymyilen pienesti ja jatkan tuon kaulan imemistä. Aleksi huokailee. Ai että tuo kuulostaa hyvältä. Voisin kuunnella tuota paljon enemmän.. "Voiks tehä jotai mun stondikselle?" Aleksi kysyy hiukan tukalaisena. Voi herra. Minulla on sama ongelma. Nyökkään kumminkin. Otan tuon kyrvän käteeni ja alan vedelle todella hitaita vetoja. Ihan vain kiusataksei. "Nopeempaahh.." Aleksi huokaisee. Alan vetämään nopeita vetoja tuon kalulla. "Aahhhmmg " Aleksi huokaisee kova äänisesti tullessaan puoliksi kädelleni ja puoliksi lakanoille. Nuolen sormeni puhtaiksi Aleksin mällistä. "Sun vuoro mulle sama." Sanahdan Aleksille. "Selvä Matela." Tuo hymähtää ottaen kyrvästäni kiinni. Aleksi alkaa vedellä kiduttavan hitaita vetoja. Toisaalta en voi valittaa kun samaa tein tuolle. "Mmmgg nopeempaah.." valitan hiljaa. Tuo alkaa vedellä nopeampia vetoja. Tulen tuon kädelle. Aleksi nuolaisee sormensa puhtaiksi jonka jälkeen suuntaa imemään kaulaani. Nopeaa toimontaa Kaunisvesi. "Mmhg." Huokaisen tuon löytäessä herkkä kohtani. Aleksi nousee hetken päästä päältäni ja nousee sängyltänsä. Tuo nappaa yöpöytänsä laatikosta kortsun ja liukkarin. Pannaan vaan kunnolla. Ei minua haittaa. Aleksi ojentaa nuo minulle. Asetan kortsun oikealle paikalle. Emmehän me perjaatteessa edes tarvisi sitä. Emme kumpikaan pysty tulla raskaaksi. Levitän liukkaria vielä jalkoihini jotta tuon olisi helpompi työntyä sisääni.. "Ooks valmia?" Tup kysyy. "Joo oon." Vastaan. Aleksi työntyy varovasti sisälleni. Tämä sattuu hieman mutta kyllä totun tähän. "Saanks liikkua-"
__Hätkähdän hereille. Mitä vittua? Oliko se unta. Minulla seisoo. Mahtavaa. Olen myös tullut jo lakanoilleni.. tai siis ei helvetti. Joonaksen lakanoille... Voi helvetin perse. Tämä tästä puuttuikin. Nousen varovasti ylös ja lähden hiippailemaan vessaa kohti. Runkkaat sitten hiljaa. Avaan vessan oven ja otan boxerini pois. Astun suihkun alle alkaen vetää hitaita vetoja. Puren huultani. En halua kuulla koko päivää siittä että runkkasin suikussa. Se ei olisi mukavaa.
•Joel Hokka•
Herään Aleksin alta. Tuo nukkuu yhä. Hymyilen tuon söpöydelle. Alan silittää tuon blodeja pörröisiä hiuksia. Rakastan Aleksia. Tuo on vain niin täydellinen. Aivan helvetin täydellinen. Aleksin silmät ovat ihanat. Voisin upota niihin. Aleksin kädet ovat ihanat, niissä näkyy kuinka vahva Aleksi on. Mistä tuo on selvinnyt. Vaikka sitä saattaakiin olla vielä edessä.. mutta me selviämme siitä. Yhdessä.
Aleksi alkaa näyttämään heräämisen merkkejä. Hymyilen. "Huomenta rakas." Sanon tuolle. "Mmh.. huomenta.." Aleksi mumisee. "Nukuitko hyvin?" Kysyn tuolta pörröpäältä. "joo. Aina sun vieressä." Aleksi kertoo hymyillen. "No hyvä." Hymähdän. "Mennään kohta syömään." Sanon. Aleksi katsoo minua hiljaa. "Edes vähän.. jooko?" Sanon. "No okei.." Aleksi sanahtaa hiljaa. Hymyilen tuolle. Olen sata varma että Aleksi parantuu vielä. "Oot rakas." Sanon tuolle. "Säkin oot." Aleksi sanoo hymyillen. Nousen sängystä vetäen Aleksinkin ylös. Nostan tuon syliini ja lähden kävelemään alakertaa kohti. Keittiössä lasken tuon lattialle ja työnnän seinää vasten. Painan huuleni tuon huulille Aleksin vastatesaa suudelmaan. Kierrän käteni Aleksin niskaan tuon käsien asettuessa lantiolleni. "Hei on täällä ihan ruokaakin. Ei teiän toisianne tarvii syyä." Joonas sanoo huvittuneena. Irtaudumme suudelmasta. "Oot vaa kateelline." Aleksi hymähtää painaen päänsä olkapäälleni. "No en ole!" Joonas tuhahtaa.
ESTÁS LEYENDO
Love of mine // Blind Channel
FanficLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...