•Aleksi Kaunisvesi•
Tw?
Time skip siihe et Ale pääse poies
Vaihdan Joelin tänään tuomia vaatteita päälleni. Pääsen tänään tosiaan pois. Jouduin olemaan täällä vähän yli viikon. Sentään Joel oli joka päivä kanssani. Yöksi tuo ei saanut jäädä. Vaatteet vaihdettuani katsahdan Joeliin. Tuo hymyilee pienesti. Vaikka vaatteiden vaihto onnistui jotenkin kävely ei onnistu. En edes oikein tiedä miksi. Kyllä Joel auttoi joissain vaatekappaleissa joita en vain saanut itse päälleni kipujen takia. Reiteni ovat ihan mustelmilla ja haavoilla. Se on varmaan osa syytä.
"Mennäänkö?" Joel kysyy. "Mmh joo.. haetaanko ne kipulääkkeet?" Kysyn. "Joo haetaan, pystyks käveleen vai?" Joel kysyy. "En oikein.." Mumisen vastaukseksi. "Okei. Mä voin kantaa sut mut sano heti jos sattuu." Joel sanoo. "Joo." Hymähdän. "Mennään meille. En päästä sua yksin kotiin." Joel kertoo. "Okei."
Haimme kipulääkkeet Joelin kanssa. Nyt matka kohti Joelin kotia. Tuon isä ilmeisesti hakee meidät. "Meneeks sun iskä takasi sinne mökille?" Kysyn tuon sylistä. "Joo menee. Se meni sinne aika lailla heti sen jälkeen kun löydyit ja pääsit sairaalalle, mut se tuli tänne takasi heittää meijät kotsaa." Joel kertoo. "Okeih." Sanahdan. Olen todella onnellinen että minulla on Joel.
Time skip Joelin luo
Joel laskee minut sängylleen, minun käydessä maaten siihen. Väsyttää. Joel tulee varovasti viereeni. Tuo varoo ettei satuta minua. Hymyilen. "Väsyttääkö sua?" Joel kysyy. "Joo vähän." Vastaan tuolle. "Nuku vaan. Herätän sut parin tunnin päästä. Tarviit unta." Joel sanoo. Painan pääni Joelin rintakehälle ja annan itseni nukahtaa siihen.
•Joonas Porko•
Istun sängylläni Nikon kanssa. Pelaamme pleikalla. Niko tuli meille muutama tunti sitten. Meillä on melko tylsää. Ei tämä pelaaminenkaan enää ole hauskaa. Koska Niko voittaa koko ajan. "Voidaanko tehä jotaki muuta?" Kysyn laittaen pleikan pois päältä. "Joo voiaa. Mut mitä?" Niko kysyy. "En mä tiiä. Voikohan muut jätkät olla." Mietin. "En tiiä kysytäänkö?" Niko kysyy. "Joo!"
Isot pojat ja pikku Aleksi
Minä: mitä tyypit tekee tänää?
Nikoliina: Haluutteko tulla Poosun luo tänää?
Joelhokkari: ei pysty tänään
Tomppa: kaipa mä pystyn
Minä: mitäs Hokalla on, aijotteko panna Aleksin kanssa vai
Joelhokkari: Joonas lopeta
Nikoliina: Joelilla on miesmenkat
Olliongay: Ilmeisesti. Mut voin tulla kanssa
Joelhokkari: Mulla ei ole mitään vitun miesmenkkoja ja Porko voit opetella pitää turpas välillä kiinni.
Minä: Mä en kyl puhu ku kirjotan
Nikoliina: 🥲
Joelhokkari: Ihansama ei päästä Aleksin kanssa.
Nikoliina: se on okei välillä jäädä panemaan.
Joelhokkari: Ei me panna ennen kuin Aleksi on siihen valmis.
Minä: no miksette sitten tule
Joelhokkari: Aleksi saa kertoa itse jos joskus haluaa.
Tomppa: Täh? Onks kaikki hyvin? Mitä on käyny?
Minä: Nii?
--
Heippa lapset menen itkemään itseni uneen nyt 😜
YOU ARE READING
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...