"Paljoks kello on?"

322 24 4
                                    

(Aleksilla ei oo ongelmia sen vanhempien kanssa! Enää.)

Joel Hokka•

Tuo söpöläinen nukahti. Taisiis Aleksi. Myönnän.. olen ihastunut Aleksiin. Olenko oikeasti homo.. Olen koko ikäni ollut hetero. Nykyään homo. Äitini saattaisi jopa hyväksyä minut.. Isästä en ole varma. Äiti on kyllä aina halunnut lapsen lapsia. Ihansama. Aleksi pitäisi herättää kohta. Hän on nukkunut kohta parisen tuntia. Emme laittanutkaan saunaa päälle. Kaikki olivat aika väsyneitä, joten se olisi ollut turhaa.

Alan silittää Aleksin blondeja hiuksia. Ne ovat ihanan pörröiset. "Aleksii, pitäis herätä." Sanon silittäen yhä tuon hiuksia. Tuo mumisee jotain ja kääntää kylkeä. "Muuten et saa yöllä unta." Sanon. Kello on kahdeksan illalla. Emme me vielä ole menossa nukkumaan. Vaikka kaikki hieman väsyneitä olemmekin. "En jaksa." Tuo mumisee vasten tyynyä. Nousen ylös ja kävelen Aleksin puolelle. Nostan tuon syliini ja kävelen alakertaan. "Joel mua oikeesti väsyttää." Tuo valittaa. "Voi pikkusta." Lässytän ja lasken tuon sohvalle. Missäköhän muut ovat? "Allu älä nukaha." Sanon tuolle joka nyökkää vastaukseksi. Voi kumpa voisin kutsua Aleksia poikaystäväkseni. Mistä tietää vailka Aleksi olisi varattu. Tai no niih..

Time skip

Istumme kaikki sohvalla. Nikon perheen sohva on todella iso, joten mahdumme kaikki tähän. "Mennääks totee?" Olli kysyy. "Vaikka." Aleksi vastaa. "Mä pyöräytän!" Joonas sanoo ja hakee keittiöstä tyhjän limsapullon. Joonas pyöräyttyy ja pullo osuu Aleksiin. "Totuus." Aleksi sanoo. "Hmm, ooks varattu?" Joonas kysyy. Aleksi pudistaa päätään. Aleksi pyöräyttää ja pullo pysähtyy Tommin kohdalle. "Tehtävä." Tommi sanoo. "Öääöö kuka on parhaimman näkönen meistä?" Aleksi kysyy. "Olli." Tuo vastaa nopeasti. Tommi pyöräyttää pulloa ja se osuu Nikoon. "Tehtävä." "Pussaa Poosun kaa." Tommi kertoo. Niko nousee ylös ja suutelee Joonasta. "Oho oho." Sanon. Niko pyöräyttää ja pullo osuu minuun. "Totuus." Sanon. "Ootko menettäny neitsyytes?" Niko kysyy. "Oon." Vastaan.
Time skip

Olemme menossa nukkumaan. Jatkoimme totea vielä hetken vuoroni jälkeen. Kävelen Nikon porukoiden makkariin ja menen peiton alle. Aleksi tulee makaamaan toiselle puolelle sänkyä. Minua ei väsytä ollenkaan, enää. Aleksia taitaa väsyttää melko paljonkin.
"Hyvää yötä." Aleksi mumisee. "Öitä Allu." Vittu kun minäkin olisin hyvä nukahtamaan.

Time skip aamuun

•Niko Moilanen•

Heräsin meistä ensinmäisenä. Kello on nyt puoli kymmenen, olen ollut jo reilun tunnin hereillä. Voisin käydä katsomassa että nukkuuko muut vielä. Suuntaan ensinmäisenä katsomaan nukkuuko  Tommi. Tommi nukkuu vielä. Seuraavaksi menen katsomaan nukkuuko Olli ja Joonas vielä. Viimeisenä Joel ja Aleksi. Avaan porukoiden makkarin oven. Nukkuvat aika söpösti puoliksi päällekkäin. Otan tuosta kuvan.

Syön aanupalaa pöydässä, Tommi heräsi äsken. Nyt on sentään jotain seuraa. "Paljoks kello on?" Väsyneen näköinen Olli kysyy. Näköjään tuokin heräsi. "Puol ykstoista." Tommi vastaa tuolle. Olli nyökkää ja istuu minua vastapäätä. Saisi muutkin herätä.

Aleksi Kaunisvesi•

Herään.. Puoliksi Joelin päältä?! Nousen äkkiä istumaan sänkyyn. Okei. Ei se ollut paha juttu. Ehkä.. Otan puhelimeni latauksesta ja alan silittää Joelin blondeja hiuksia. "Heräää Jooel." Sanon tuolle. "Joo joo." Tuo mumisee. "Paljoks kello on?" Tuo jatkaa. "Kohta ykstoista." Vastaan. Tuo nousee ylös ja ottaa myös puhelimensa latauksesta. "Mennää alas." Sanon. Tuo nyökkää ja lähtee perääni alas.

--

Meinasin laittaa Jojelin ja Allupallun jo täs osas yhteen, mut enpä laittanu.

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now