•Joonas Porko•
Makaan sängylläni ja mietin erästä komeaa jätkää. Nikoa. Myönnän saatan olla ihastunut tuohon.. Mutta tiedostan ettei tuo varmastikkaan tunne samoin minua kohtaan. Joka ikinen asia mitä se tekee tai sanoo saa minulle perhosia vatsaan. Nikon silmät ovat ihanat. Aivan super ihanat. Haluaisin olla Nikon kanssa tänään. En kyllä tiedä että pystyisikö tuo. Voisin toki kysyä mutten halua häiritä sitä..
Time skip
Hätkähdän hereille kun huoneeni ovi avataan. Mitä vittua? Missä välissä muka nukahdin? En tiedä itsekään. "Moro mitä jätkä?" Olli kysyy istuen viereeni sängylle. "Mitäs tässä." Hymähdän. "Haluuks tulla mun kaa ulos? Tai siis sä tuut mun kaa ulos." Olli kertoo. "Jaa. No minne me mennää?" Kysyn. "Mennää yhelle kalliolle!" Olli sanoo. "No okei." Hymähdän. "Tuuuu." Olli marisee vetäen minut ylös sängyltä. "Joo joo äiti."
Kävelemme kalliota kohti. Menemme kuulemma eri kalliolle missä kävimme silloin jätkien kanssa. Onkohan sinne pitkä matka? Täällä on aika vitun kuuma. "Jaa muutki löytäny tänne." Olli naurahtaa osoittaen Joelia ja Aleksia. "Näköjään." Hymähdän. "Mut tuu. Mennää silti." Olli sanoo kävellen itsevarmana Aleksin ja Jorin luokse. "Moro Hokka ja Kaunisvesi." Olli sanahtaa noille. "No hei Matela." Aleksi hymähtää. "ja hei Porko." Tuo jatkaa. "No terve." Vastaan Allulle. "Mitä te tääl?" Joel kysyy. "Olli pakotti mukaa." Valitan. "Voi ei pikku Poosua." Joel sanoo "säälivästi." Läpsäisen tuota. "Hei ei saa lyödä Joelia." Alekai sanoo. "Hupsis." Sanon. "Saako mua sit lyödä?" Olli kysyy loukkaantuneena. "Joo." Aleksi hymähtää. "Ilkee." Olli sanoo. "En oo."
Jäimme kaikki neljä istumaan kalliolle. Minä Joelin vieressä, Aleksi puoliksi Joelin sylissä ja Olli Aleksin vieressä. "Mennääks yötä jollekki?" Kysyn. "Jooh vaikka. Mut kelle?" Aleksi kysyy. "No meille ainki pääsee." Olli hymähtää. "No mennää Ollille." Joel sanahtaa nousten ylös. "Juup." Sanahdan. Nousen itsekin ylös. Niin kuin Olli ja Aleksikin vielä. Aleksi ottaa Joelin kädestä kiinni ja lähtee kävelemään Ollin kotia kohti.
Time skip
Olli avaa kotinsa oven meille. Aleksi ja Joel ottavat kenkänsä pois ja lähtevät olohuoneeseen. Voisinpa minäkin joskus olla vielä Nikon kanssa niin kuin nuokin.. En tiedä tuleeko se koskaan tapahtumaan mutta aina saa toivoa. "Mitäs tehtäis?" Kysyn. "Ihan sama." Aleksi vastaa. "Jaa no ööh mennää totee!" Olli ehdottaa istuen lattialle. Istun Ollin viereen. Joel ja Aleksikin toki istuvat lattialle. "Alota sä Poosu." Joel sanahtaa. "Juup.. ööääh Aleksi Tote." Kysyn. "Totuuus." Aleksi vastaa. "Hmm.. ooks sä seurustellu ennen Joelia kenenkää kaa?" Kysyn. Aleksi pudistaa päätään. "Okei kysy." Hymähdän. "No Olli Tote." Aleksi kysyy. "Tehtävä." Olli vastaa. "No ööh.. vittu en mä keksi mitää." Aleksi sanoo.
--
Ensi luvussa jatkuu tote 😋😋
BINABASA MO ANG
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...