•Aleksi Kaunisvesi•
"Sä ja Aleksi!" Kuuluu Joonaksen huudahdus Joelille. Meidänkö pitäisi nukkua samassa sängyssä? Ehkä se onnistuu.. Ainakin tämän kerran.
Iltaakin on kulunut jo parisen tuntia. Eipä tässä mitään erikoista ole tapahtunukkaan. Olen todella onnellinen tällä hetkellä, että jätkät suostuivat ottaa minut mukaan niiden porukkaan. Vaikka alussa olikin vaikeaa, kun onhan nämä tunteneet koko ikänsä melkein.
"Pitäiskö laittaa ruokaa?" Tommi kysyy. "Voitais joo." Olli sanoo nousten ylös. Kaikki muut menevät keittiiön minun ja Joelin jäädessä olkkariin. Tuo istuu viereeni sohvalle. "Onhan sulle okei jos me nukutaan kaksin?" Tuo kysyy. Nyökkään. "Hyvä." Tuo hymyilee.
Time skip
Istumme kaikki ruokapöydässä. Kaikki olemme saaneet syötyä. Minäkin söin vähän ja olen ylpeä itsestäni. "Mitä sit tehtäis?" Niko kysyy vieden astiansa tiskipöydälle. "Mennääks uimaa?" Joonas ehdottaa. "Eiks se vesi oo kylmää?" Kysyn. "En tiiä, mennää ottaa selvää." Joel sanoo kävellen eteiseen. "Onks teil uimakamat?" Niko kysyy. "Ei ainakaa mul." Vastaan. "Mulla on!" Poosu ilmoittaa. "Mulki on." Olli kertoo. "Mulki." Joel ja Tommi kertovat. Jes. Olen ainoa kellä ei ole. "Oisitte mulle kertonu et mennään uimaan." Sanon "vihaisena." "Voi pikku Allu suuttu." Joel lässyttää. Joonas virnistää Joelin takana.
Joel lupasi tulla hakemaan minun kanssa uima tavarani kotoa. Ahdistaa kieltämättä mennä uimaan. Onneksi Joel tietää että ahdistun helposti. Saavumme vihdoin koti ovelleni. Avaan sen ja päästän Joelin ensin sisään. "Oothan varma että pystyt tulla uimaan?" Tuo kysyy samalla ottaen kenkänsä pois. "Joo.. kyl mä tuun." Vastaan pienesti hymyillen. Tuo hymyilee myös. "Mä käyn nopee hakemassa mun kamat, voit oottaa täs tai tulla mukaan." Kerron. "Mää voin tulla mukaan." Tuo ilmoittaa ja kävelee perässäni yläkertaan.
Time skip
Saavuimme viimein Joelinkin kanssa rannalle, muut ovat jo uimassa. "Tuuksä vaihtaa uimakamat?" Joel kysyy. Nyökkään. Lähdimme pukukoppeja kohti. Ootko toisissas? Täällä on vaan yks pukukoppi. "Meeksä eka? Vai voinks tulla samaan aikaan?" Joel kysyy. "Mä voin mennä eka.." Sanon ja astun pukukoppiin sisälle. Vaihdan nopeasti uikkarit päälle jonka jälkeen Joelkin pääsee vaihtamaan uikkarit.
Kokeilen vettä varpaillani. Vitun kylmää. "Tuu jo uimaan." Joonas huudahtaa järvestä. "Tää on kylmää." Valitan. "Joel nosta se syliin ja heitä järvee." Olli ehdottaa. Joel kävelee luokseni ja nappaa minu syliinsä. Tuo kävelee koko ajan syvemmälle veteen. "Joel jumalauta jos heität mut tonne." Sanon tällä kertaa oikeasti vihaisena. Tämä vesi on aivan saatanan kylmää. "Ei tää oo kylmää, herra Kaunisvesi." Joel kertoo ja heittää minut järveen. "HYI VITTU." Huudan. "Ei se ees oo kylmää Allupallu." Joel sanoo ui luokseni. Joel on kome- Tai siis ihan hyvän näköinen.. Voi vittu Aleksi. Joel on sinulle vain ystävä, ei sen enempää..
•Joel Hokka•
"Ooksä ihan jäässä?" Kysyn tuolta blondilta pikkumieheltä. "Joo." Tuo vastaa. "Pitäiskö mennä takas Nikolle lämmittää sauna?" huudahdan niin että muutkin kuulevat sen. "Joo!" Joonas vastaa ja ui rantaan. "Oli se aika kylmää.." Tuo myöntää. Naurahdan. Vaihdamme kaikki vaatteet päällemme. "Joel mulla on kylmä." Aleksi sanoo ja istuu maahan. "Mennää Nikolle lämmittää sauna." Sanon. "Voiksä kantaa mut." Tuo kysyy. Nyökkään pienesti. Kai se onnistuu. Nostan Aleksin syliini ja lähdemme kaikki kävelemään kohti Nikon taloa. Paitsi Aleksi.
Niko avaa kotinsa oven ja päästää meidät ensin sisään. Otan kenkäni pois ja lasken Aleksin maahan. Lähden yläkertaan Nikon porukoiden makkariin. Saampa nukkua siellä Aleksin kanssa tämän yön. Joku muu saa laittaa saunan, minä nimittäin jään katsomaan puhelinta tänne. Pian Aleksi istuu viereeni sängylle ja menee peiton alle. Ilmeisesti vieläkin kylmä.
--
Moi
YOU ARE READING
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...