•Aleksi Kaunisvesi•
Makaamme sängylläni vierekkäin Joelin kanssa. Haluaisin maata Joelin kanssa lusikassa tai päällekkäin mutta.. en uskalla. En tiedä hyväksyisikä Kasper meitä..? Uskoisin että tuo hyväksyisi mutta en kumminkaan tiedä. "Haittaaks jos mun muija tulee kans tänne?" Kasper kysyy. "Ei haittaa." Hymähdän. Onhan minullakin jo poikaystävä täällä. Eli Joel. "Allu voiaaks tehä jotaki?" Joel kysyy. "Joo Mut mitä?" Kysyn. "Ööääh en mä tiiä. Paljoks kello on?" Joel kysyy. "Puol kolme." Sanahdan. "Mennääks ulos?" Joel kysyy. "Joo." Sanon nousten sängystä ylös. Joel nousee perässäni. "Minne te meette?" Kasper kysyy katsoen meitä. "Ulos." Vastaan. Kasper nyökkää.
"Me mennää käymää ulkona. Voi olla et meen siitä Joelille yötä." Sanon Heidille. Se on yksi sossu. "Okei. Pidä huolta Aleksista." Heidi sanoo Joelille. "Ainahan mä." Joel hymähtää. "Heippa." Heidi sanoo vielä ennen kuin astuimme ovesta ulos. Lähdemme kävelemään Oulun katuja. En tiedä minne menemme mutta seuraan Joelia. "Mennään tonne." Joel kertoo osoittaen kalliota. Tuo on eri kallio missä olemme yleensä käyneet. "Okeih." Sanon.
Joel istuu kalliolle vetäen minut viereensä. Painan pääni Joelin olkapäälle tuon ottaessa minut sivuttain halaukseen. Rakastan olla Joelin lähellä.
Ja toivottavasti tuo minun. "Rakastan sua. Tiiäthän sä sen?" Joel sanoo. Nyökkään. "Mäkin rakastan sua." Sanon hymyillen pienesti. Joel hymyilee ja painaa huulensa minun vastaaville minun vastatessa suudelmaan.Irtaudumme suudelmasta kumminkin pian hapen puutteen vuoksi. Olisin kyllä mielellään jäänyt siihen. Aurinko alkaa laskea. Rakastan auringon laskuja melkein yhtä paljon kuin Joelia. Joelin kanssa niitä on erityisen ihanaa katsoa. "Aleksii?" Joel naurahtaa. "Ai mitä häh?" Kysyn hieman hämilläni. "Nii että minkälainen se Kasper on?" Joel kysyy. "No öö emmä tiiä. Ihan ok." Vastaan. Emme ole tutustuneet sen kanssa vielä mitenkään ihmeellisesti. "Okei." Joel hymähtää.
Emme kauaa saaneet olla täällä kaksin. Tänne tuli joku tyttöporukka. Ai että vihaan niitä. Anteeksi vaan. "Vittu." Joel sanahtaa turhautuneena. "Vittuako noitten just nyt pitää tulla tänne." Joel jatkaa. "En kyl tiiä.." huokaisen. Olisin ollut paljon mieluummin kaksin. Joelin kanssa. "Mitä te tääl teette?" Yksi noista kysyy. "No mitä te tääl?" Joel kysyy. "Kuha tultii tänne." Toinen tytöistä jatkaa. "Aijjaa en huomannukkaa." Joel hymähtää. "No haha. Mis koulus ootte?" Yksi noista kysyy. Mitä vittua se noita kiinnostaa? "Tos läheises. Tai mä oon jo lukios mut Aleksi on ylä asteel." Joel kertoo. "Ahaa." Joku noista sanoo.
--
Anteeksi lyhyt luku, mut kirjottaminen tuntuu taas tosi vaikeelta. Ku yritän kirjottaa se vaa tökkii enkä saa mitään aikaseks. Mut lupaan et 50 luvust tulee pitempi :)
YOU ARE READING
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...