Sairaala reissu

214 23 1
                                    

Aleksi Kaunisvesi

Tw

Pari päivää on kulunut. Olen yhä täällä samassa paikassa. En ole syönyt, eilen sain vähän vettä. Minulla on todella heikko olo. Mies ei ole käynyt täällä hetkeen. Joku toinen toi minulle eilen vettä. Haluan tietää missä olen. Mitä jos en enää pääse kotiin koskaan. Minua ahdistaa. Minua pelottaa. Onko täällä mitään terävää? Purskahdan itkuun ja yritän epätoivoisesti etsiä jotain terävää. En löydä mitään. Pian pieni veitsi kumminkin osuu silmääni. Pelastus. Otan itkien veitsen maasta ja painan sen ranteelleni. Muutaman viillon jälkeen heitän tuon kyseisen veitsen kumminkin pois. Rikoin taas lupauksen. Lupasin Joelille etten enää viiltele. Katson itkien kättäni joka vuotaa verta.

Time skip

Veren vuoto on lakannut. Joka paikka on veressä. Pian tuo mies astuu huoneeseen. Tuolla on tällä kertaa mukana nahkavyö. Vain nahkavyö. Aikooko tuo tulla hakkamaan minut sillä? "Vieläkö sä elät?" Tuo kysyy naurahtaen. "J-joo.." mumisen. Kyllä minä elän vielä. Valitettavasti. "Mitä sä oot tehny?" Tuo kysyy. "M-mä.." yritän sopertaa. "Jumalauta." Tuo sanoo lyöden minua. Huudan kivusta. Jälleen. "Jumalauta sä oot vammanen, just sun kaltasista ihmisistä on parempi päästä eroon." Tuo selittää laittaen veitsen kaulalleni. Katson tuota hiljaa.

Pian mökkiin astuu poliiseja ja JOEL. Katson Joelia pitkään. Hiljaa. Pelokkailla silmilläni. "Pudota veitsi." Poliisi sanoo. Mies naurahtaa ja vetää viillon kaulaani. Vinkaisen kivusta. "Mä sanoin pudota veitsi." Poliisi sanoo korottaen ääntään. "Miks ihmeessä pudottaisin?" Mies naurahtaa. "Nyt pudota se veitsi." Poliisi toistaa kaivaen aseen käteensä. Nyt tuo osoittaa miestä sillä. "Pudota se veitsi nyt." Toinen poliisi sanoo. Mies painaa veitsen tiukemmin vasten kaulaani. Itken. Kivusta. Poliisi kävelee lähemmäs tuota miestä, yhä osoittaen sitä aseella.

Mies katsoo poliiseja. "Pudota veitsi heti paikalla." Poliisi sanoo ladaten aseen. Mies ottaa veitsen kaulaltani. Pelastuinko? Vai en.. Mies iskee veitsen käteeni jolloin huudan jälleen kivusta. Mies vetää veitsen pois kädestäni ja iskee sen omaan rintaansa. Mies kaatuu maahan. Katson kättäni joka vuotaa verta. Todella runsaasti. Joel juoksee luokseni. Tuo ottaa t-paitansa pois ja sitoo sen käteni ympärille. Ja hupparinsa laittaa päälleni. Omani on veressä. Katson Joelia. Joel katsoo kaulaani. "Meiän pitää lähtee sairaalle." Tuo sanoo. "M-miks..?" Kysyn hiljaa. "Sun kaulassa oleva haava näyttää aika pahalta eikä toi kädessä oleva lopeta veren vuotoo." Joel kertoo hiljaa. Sairaalaan siis..

--

Hyi mitä paskaa taas

Love of mine // Blind ChannelTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang