Kasvotusten.

311 20 9
                                    

Time skip kaks viikkoo ennen joulua

•Joel Hokka•

Viimeisiä päiviä koulussa ennen joululomaa. En tiedä pitäisikö minun kertoa tunteistani Aleksille? Onko se huono idea.. Mitä jos välimme menisi siinä.. En ole puhunut kellekkään tästä asiasta. En edes Joonakselle. Ehkä voisin kysyä neuvoa tuolta. Kellot soivat. Seuraavaksi ruokailu ja sen jälkeen enää yksi tunti. Sitten kotiin.

Istumme kaikki kuusi sohvilla, tulimme juuri ruokailusta, ruokana oli jotain paskaa. Mitä luulitte? "Joonas tuuks käymää tos sivus?" Kysyn hiljaa, joten vain Joonas kuuli sen. Tuo nyökkää ja lähdemme vähän matkan päähän muista.

"Auta mua." Sanon. Joonas katsoo minua kysyvästi. "Mä oon vitun kusessa Aleksiin.." kerron katsoen maata. "Kauaks oot ollu?" Tuo kysyy. "Joku neljä kuukautta." Sanon hiljaa. "Etkä oo kertonu mulle." Poosu sanoo "loukkaantuneena." "Joo anteeks.. mut mitä mun pitäis tehä?" Kysyn katsoen tuota. "Eiks sun kannattais kertoo sun tunteista?" Joonas kysyy. "Ehkä.. mut en haluu et meijän välit menee. Ei se kumminkaan tykkää musta.." Soperran. Joonas laittaa kätensä olkapäälleni. "Se tykkää susta takas 101% varmasti." Tuo sanoo. Huokaisen. En jotenkaan usko. Miten minusta voisi tykätä? Taino.. niin.
Voisin kertoa ennen joulua..

Time skip päivää

Tänään aijon kertoa Aleksille tunteistani. Kasvotusten. Voisinkin kysyä jos tuo edes voi nähdä tänään. Nyt on lauantai siis.

Aleksi <3

Minä: moi, haluuks nähä tänää?

Aleksi <3: Joo voin

Minä: okei kiva. Mihin aikaa

Aleksi <3: vaikka heti

Minä: tuuks meille vai mä teille?

Aleksi <3: mä voin tulla teille

Minä: okei nähää

Aleksi <3: joo

--

Aleksi Kaunisvesi•

Kävelen Joelin kotia kohti. Osaan onneksi reitin jo melko hyvin. Pian olenkin tuon pihassa, kävelen ovelle ja koputan siihen. Hetki kestää ennen kuin Joel avaa oven minulle. "Moi." Tuo tervehtii. "Moi." Vastaan, sillä onhan se ihan kohteliasta. Menen tuon perässä yläkertaan, jossa sijaitsee Joelin huone. Istun sängyllä tuon viereen. "Tota.." tuo sanoo yhtäkkiä. "Mitä?" Kysyn. "Tää saattaa kuulostaa oudulta.. mutta mä tykkään susta." Tuo sopertaa hiljaa. "Enemmän kun kaverina." Tuo jatkaa. Wait. Tykkääkö Joel Hokka minusta? Minusta Aleksi Kaunisvedestä? Miten? Tuo katsoo minua hiljaa. Kyllä minä Joelista tykkään. "Mäkin susta.." vastaan hiljaa. Joelin huulille vääntyy hymy. Tuo ihana hymy. "Oikeesti?" Tuo kysyy, johon vastaan nyökkäämällä.

Tuo halaa minua. En voi käsittää yhäkään miten Joel Hokka voi pitää minusta? Onneksi tiedän että isäni hyväksyy minut täysin. Ja tietenkin myös Joelin. Vaikkemme vielä seurestelekkaan. "Mitä tehtäis?" Kysyn. "En tiiä. Onks sul ehdotuksia?" Tuo sanoo katsoen minuun. Pudistan päätäni. En tosiaan tiedä, että mitä voisimme tehdä. "Mennääks ulos?" Tuo ehdottaa. Nyökkään. Ehkä se olisi hyvä idea.

__

<3 nyt ehotuksii tähä kirjaa.

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now