JoelxAleksi + loput

236 19 13
                                    

Aleksi Kaunisvesi•

Makaan Joelin sängyllä. Tuo meni käymään vessassa.. Nappaan oman puhelimeni käteeni. Kävimme hakemassa sen kotoani. En halunnut silloin ottaa sitä sinne kalliolle mukaan.. Ehkä olisi pitänyt.

Kuuden ryhmäämme on näköjään tullut viestejä. Siellä Joel taisi hetki sitten viestitellä. Luen viestit nopeasti. Olen kiitollinen ettei Joel kertonut asiasta muille. Selailen myös muita someja. Anteeksi kaikki kenen kanssa minulla oli snäpissä striikit.. Ne ovat menneitä nytten. Isoimmat taisivat kumminkin olla Joelin kanssa. Olisikohan ollut melkein kolme sataa? En tiedä. Mutta ihan sama.

Pian Joel tulee takaisin tarjotin kädessään. Ei kai pidä syödä. Katson Joelia joka laskee tarjottimen sängylle. Tarjottimella on minulle jugurtti ja banaani. Joelille leipä ja banaani. "Syö edes jompi kumpi." Joel sanoo. "Mä tiedän että se on tosi vaikeeta nyt." Joel jatkaa. "Mä voin yrittää.." vastaan tuolle ottaen banaanin käteeni. Syön tämän mieluummin. Joel hymyilee pienesti minun haukatessa pieni pala banaanista.

Time skip

Saimme syötyä. Taino minä sain syötyä banaanin ja Joel jugurttinsa ja leipänsä. Nyt makaamme tuon sängyllä lusikassa. "Aleksi?" Joel sanahtaa. "Mm?" Mumisen. "Pystytkö kertoon että mitä sulle tehtiin siellä..?" Joel kysyy varovasti. "Ehkä.." huokaisen. Tiedän että olisi hyvä puhua siitä jollekkin.

"No siis.. M-mua hakattiin siellä.. vyöllä." Aloitan. "Jatka vaan." Joel sanoo. "S-se r-raiskas mut.. k-kaks kertaa." Kerron purskahtaen itkuun. Kerroin kyllä jo Joelilla siitä. Mutta en siitä että se tehtiin kaksi kertaa. Tai ainakin muistan vain kaksi kertaa.. "Voi Aleksi pieni." Joel sanoo alkaen silittää selkääni. "J-ja.. se haukku mua koko ajan.." kerron hiljaa. "Saitko ruokaa? Tai vettä ollenkaan." Joel kysyy. "Kerran vähän ruokaa.. ja vettä vähän joka toinen päivä.." kerron. "Voi rakas.." Joel sanoo hiljaa.

Itken Joelin sylissä yhä. Tuo silittää selkääni. Miten Joel jaksaa minua? En tosiaan tiedä. "Haluutko Aleksi mennä jo nukkumaan?" Joel kysyy. Nyökkään. Minua väsyttää. Joten ehkä on parempi mennä nukkumaan. Vaikka äsken nukuinkin parin tunnin päiväunet. Olen aivan loppu.

•Joel Hokka•

Silitän nukkuvan Aleksin hiuksia. Ihan hyvä että tuo saa nukutuksi. Ei Aleksi ansaitse tuollaista.. En halua että Aleksilla on huono olla. Eikä Aleksi aina osaa puhua asioistaan, sen olen huomannut. Puhelimeeni tulee viesti. Meidän kuuen ryhmästä. Tietenkin..

Isot pojat ja pikku Aleksi

Poosu: tän ryhmän nimi on tylsä.

Niko😈: kui tää nyt on tylsä?

Tomppa: Voitas kyl vaihtaa pitkästä aikaa

Poosu: jes.

Ollinen: no miksikä me se vaihetaa?

Poosu: Joku Joelin ja Aleksin yhteisnimi ja loput

Niko😈: JOLEKSI

Ollinen: Se olis Oleksi jos mä ja Ale seukattais

Tomppa: aivan

Minä: mitäs vittua täällä tapahtuu

Poosu: hei Aleksin mies

Minä: no hei

"Poosu vaihtoi ryhmän nimen Isot pojat ja pikku Aleksi nimeksi JoelxAleksi + loput"

Minä: mitä vittua

Poosu: eiks oo hyvä nimi?

Tomppa: yllättävän

Ollinen: no jaa

Niko😈: toi on ihan jees

--

Vituttaa ja masentaa

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now