Sen piti tulla

265 24 19
                                    

Aleksi Kaunisvesi•

Katson Joelia joka avaa antamaani pakettia. Haluatteko tietää mitä se sisältää? Sen sisällä on vaalean liila huppari, suklaata, koru ja toinen huppari joka on harmaa. "Kiitos rakas. Tää on ihana." Joel sanoo hymyillen. Hymähdän. "Sunkin lahja oli ihana." Sanon tuolle. "Oikeesti kiitos rakas." Tuo sanoo katsoen lahjan sisältöä. "ole hyvä rakas. Sunkin lahja oli ihan vitun ihana." Kerron tuolle hymyillen.

Makoilimme Joelin sängyllä lusikassa tällä kertaa. Rakastan olla Joelin lähellä, tiedän ettei Joel ikinä satuttaisi minua millään tavalla. Enkä minä tietenkään satuttaisi Joelia. Tollot. "Mennäänkö syömään jotain?" Joel kysyy hetken päästä. Onhan kello tosiaan jo pian yksitoista illalla. Ei kyllä tee mieli yhtään syödä. Söin jouluruokaa minulle aika paljon. Isäni ja äitini oli ylpeitä. Muut vain ihmettelivät miksi syön niin vähän.. "mmh ei oo nälkä." Mumisen hiljaa. "Söitkö mihin aikaan?" Tuo kysyy. "Jokus kolmelta tai neljältä." Kerron. "No mennään syömään edes jotain pientä." Joel sanoo nousten ylös. Nyökkään pienesti ja nousen itsekin. Minua pelottaa mennä alas. Siellä on luultavasti ne Joelin serkut. "Kaikki hyvin?" Joel kysyy katsoen minua silmiin. "Mua pelottaa mennä alas.." mumisen. "Ei sun tarvii pelätä." Tuo sanoo hymyillen pienesti. "Mmh niin kai.".

Kävelemme yhdessä alakertaan ja siellä keittiöön. Joel ottaa kaapista kaksi jugurttia ja vetolaatikosta kaksi lusikkaa. "Voidaaks mennä sun huoneesee syömää..?" Kysyn hiljaa. Joelin serkut ovat kaikki viereisessä huoneessa eli olkkarissa. "Joo voidaan tottakai." Tuo hymähtää ja lähtee kävelemään takaisin yläkertaan minä perässään.

•Joelin äidin pov (sen nimi o vaik Hanna)

Istumme kaikki muut olohuoneesamme patsi Joel ja Aleksi. Taitavat Joelin huoneessa. "Missä me nukutaan?" Iisa kysyy. "Ööh Oona voi tulla mun ja Johanneksen väliin, nukkuisko Leo ja Kasperi sohvalla?" Kerron. "Entä mä?" Iisa kysyy. "No ööh.. eihän meillä ole edes mitään yli määräistä patjaa." Pohdin. "Joelilla on 120cm sänky, mahutteko siinä nukkuun?" Johannes miettii. "Ai et Joelin viereen menisin?" Iisa varmistaa. "Johannes Aleksi tuli tänne." Sanon. "No missä Iisa sitten nukkuu?" Johannes kysyy. "En minä tiedä." Mumisen. "Eikö Iisa mahtuisi sinne kolmanneksi?" Johannes kysyy. "Luuletko että Joel päästäis sen sinne?" Kysyn huvittuneena. "Miksei päästäisi?" Johannes kysyy hämmentyneenä. "Aleksilla on ahdistushäiriö, luuletko että Joel päästäis Iisan sinne jos tietäis et Aleksilla olisi huono olla?" Kuiskaan Johannekselle niin että vain hän kuulee. "Ihme ongelmalapsi, Aleksillahan ei oo ikinä mikään hyvin." Tuo tuhahtaa. "Johannes lopeta." Sanon tuolle hieman ärtyneenä. "Eikö voitais passittaa Aleksi kotiinsa?" Johannes kysyy. "Ei voida." Vastaan tuolle. "Jaa a miksei, sitä paitsi jos Iisalle ei löydy nukkuma paikkaa, se on pakko laittaa kolmanneksi sinne." Johannes selittää. "Johannes Iisa voi mennä nukkumaa Kasperin kanssa sittekin sohvalle ja Leo kanssa meidän väliin." Sanon. "Okei no sovitaan sitten niin." Johannes hymähtää.

•Joel Hokka•

Makaamme sängylläni Aleksin. Aleksi söi jugurttinsa kokonaan. Josta olen ylpeä. Tuo oli kuulemma syönyt hyvin jouluruokaa. "Paljo kello on?" Aleksi kysyy. "Kohta kymmenen." Kerron tuolle joka hymähtää. "Mulla on tylsää." Aleksi sanoo. "Jaaha, mitä sä haluisit tehä?" Kysyn tuolta. "Öööäääh emmä tiiä." Aleksi naurahtaa. "Haluuks kattoo jonkun leffan?" Ehdotan. "Joooo!"
--

Moro homot 😜

Muokkasin tätä loppuu ku en tykännykkää siitä mun edellisestä ideasta 😭👍🏼🥺❤️💀😜😻👍🏼🥺😭💀

Love of mine // Blind ChannelWo Geschichten leben. Entdecke jetzt