Jasmin

213 18 5
                                    

Aleksi Kaunisvesi•

Makaan Joelin päällä sohvalla. Meillä on tylsää. Emmekä keksi tekemistä. "Oota mun äiti soittaa." Joel sanoo. Nousen hetkeksi pois tuon päältä jotta Joel pääsee puhumaan keittiöön. Joelin mennessä puhumaan äidinsä kanssa jään sohvalle yksin. Katson tv:n mustaa näyttöä. Toivottavasti Joelin vanhemmat eivät tule kotiin. Ja Joelin pikkusisko. Nimittäin haluaisin olla vain Joelin kanssa. Kaksin.

Pian Joel palaa takaisin olkkariin istuen viereeni. "Faija, mutsi ja Jasmin tulee kotii tänää." Joel huokaisee. Onko tuon siskon nimi Jasmin? Ilmeisesti. "Mm.." mumisen hiljaa. Miksei ne voi olla pidempään siellä vitun mökillä. Taino ovathan ne olleet siellä jo parisen viikkoa. "Mennää mun huoneesee." Joel sanoo nousten ylös. En nouse ylös jotta tuo tajuaisi kantaa minut. "Tuleeko herra vai ei?" Joel kysyy katsoen minua. "Kanna mut." Sanon tuolle. Joel hymyilee ja ottaa minut syliinsä. Hymyilen itsekin ja kierrän käteni Joelin ympäri etten tipu.

Joel laskee minut sängylleen ja nappaa kaapista hupparinsa. Mitä tuo sillä tekee? "Haluuks sä hupparin?" Joel kysyy. Olen tosiaan t-paidalla, sillä Joelin seurassa pystyn olemaan täysin oma itseni. Joten annan myös arpieni näkyä, vaikka se hieman ahdistaakin. "Joo haluan." Vastaan tuolle. En halua että Joelin vanhemmat tai varsinkaan tuon pikkusisko näkee minua t-paita päällä. Joel tulee eteeni ja sujauttaa hupparinsa päälleni. "Kiitos." Sanon. "Ole hyvä Kaunisvesi." Joel naurahtaa. Hymyilen.

Time skip

Ulko-ovi käy. Joel katsoo puhelintaan minun maatessa tuon päällä. Huokaisen hiljaa ja painan pääni Joelin rintakehälle. Joel alkaa näprätä hiuksiani, se tuntuu kivalle. "Onks kaikki hyvin?" Joel kysyy laittaen puhelimensa pois. "Mm joo.. ahistaa vaa." Mumisen hiljaa. "Voi pieni. Mikä sua ahistaa?" Joel kysyy. "M-mä en oikein tiiä.." vastaan. Joel ottaa minut haliin. "Kaikki järjestyy." Tuo sanoo silittäen selkääni. "Mm." Mumisen.

Makaamme yhä samassa asennossa. Eli minä Joelin päällä tuon halatessa minua. Pian Joelin huoneen ovi avataan. En tiedä kuka tuli mutta no niih.. "Joeeel." Ilmeisesti tuon sisko tuli tänne. "No?" Joel kysyy erittäin tylysti. "Nii että voitko tulla pelaamaan mun kanssa?" Jasmin jatkaa. "En voi." Joel vastaa. "Aha mikset?" Tuon sisko kysyy. "Oon Aleksin kanssa nyt." Joel kertoo. "Sä oot aina sen kanssa. Eks vois tehä jotai mun kaa?" Jasmin kysyy. "En nyt." Joel sanoo. "Höh. Oot tylsä." Jasmin sanoo ja istuu Joelin sängyn reunalle. "Mitä te teette?" Tuo tyttö kysyy. "Ei mitää." Vastaan Joelin puolesta. "Aijjaa. Voiaaks sit yhes tehä jotaki?" Jasmin kysyy. "Jasmin ei nyt." Joel sanoo. "Ei sitte oot tyhmä. Tai ootte tyhmiä." Jasmin sanoo lähtien huoneesta. "Sori. Mun sisko vaa on tollanen." Joel pahoittelee. "Ei se haittaa." Sanon. "Oot rakas." Joel sanoo pussaten minua nenän päähän. "Säkin oot rakas." Sanon hymyillen.

--

Antakaa mulle ideoita tähän kirjaan.

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now