•Aleksi Kaunisvesi•
"Mä oon Aleksi." Esittäydyn myös. Joel nyökkää. "Nähääks täs sit koulun jälkee?" Joel kysyy. "Tai no monelt sul Aleksi loppuu koulu?" Hän jatkaa. "Kahelta." Vastaan. "No nähää täs sit kahelt." Joel sanoo. Nyökkään. Muut siis meni siis jo. Ja me jäätiin vielä hetkeksi tähän.
Time skip koulupäivä
Kävelen mopoparkkista kohti. Siellä me sovimme näkevämme. Toivon että nämä eivät kuseta minua, sillä että he vain esittäisivät minun kavereita hetken aikaa. Ja sitten hylkää minut ja alkaa kiusaamaan minua.. Okei.. Eivät ne niin tee.. ehkä? Nyt täytyy vaan luottaa heihin. Saavun parkkikselle. "Moi." Pian Tervehdin Nikoa ja Tommia jotka ovat jo saapuneet siihen. "Moi." Pian loputkin pojat saapuvat paikalle. Jännittää mennä Joelille.. En ole ikinä ollut kaverilla, oikeastaan. Nämä ovat kumminkin tunteneet koko ikänsä.. Ja minä, minä vain tulen ja jään ulkopuolelle.. ehkä en yhäkään heti ajattele pahinta. "Tästä on meille about kilsa." Joel ilmoittaa. Lähdemme porukalla kävelemään.
Juttelemme matkalla kaiken näköistä. Taino nuo juttelevat. Kyllä minäkin pariin kohtaan yritän osallistua.. olikohan tämä sittenkään hyvä idea? Mitä jos nämä ovatkin jotain bilehilejä? Jotka juovat usein. Ahdistaa... Ei jumalauta, en saa vittu paniikki kohtausta.. Hengitän muutaman kerran syvään. Okei, minä selviän. Minä selviän. Hoen päässäni. Ei tässä ehkä mitään pahaa käy? Ehkä? "Saadaaks sun numero muute, Aleksi?" Niko kysyy. Pitäisikö? Luotanko heihin? No tämän kerran luotan.. "joo toki." Sanon samalla ottaen puhelimeni esille. Näytän numero sieltä. "Thak."
Joel avaa oven meille. Yritämme mahtua kaikki samaan aikaan eteiseen. Se koituu hankalaksi. Jonkun naama toisen perseessä ja sitä rataa. Suoriudun itse tästä onneksi suhkot nopeasti. Siinäpä voi katsellä muiden touhuja. Nämä jätktä vaikuttavat ainakin vielä mukavilta.
"Mitä tehää?" Tommi kysyy päästyämme Joelin huoneeseen. "Emmä tiiä." Olli vastaa. "Ei totee." Niko sanoo päättäväisesti. "Miks ei?" Joonas kysyy ihmeissään. "No mieti sitä, Porko."
Time skip 4h
•Joel Hokka•
Niko, Tommi ja Joonas oli jo lähtenyt. Hetki sitten kylläkin. Olli ja Aleksi on vielä täällä. Tuntuu hassulta että Aleksi on kanssamme. Vaikka onkin ollut vasta kerran. Me olemme niin tiivis viiden porukka. Aleksin on varmasti vaikea tulla meidän mukaan. Eihän sitä tiedä haluaako se edes olla kanssamme. "Mun pitää lähtee, äitil kuulemma taas jotai asiaa. Vittu." Olli kertoo. Hänen äänestään kuulee vitutuksen. "Okei, no nähää huomen." Sanon. Tuo nyökkää ja lähtee huoneestani. Aleksi selaa yhä puhelintaan. Pitäisikö tehdä jotain järkevää? Mitä pitäisi tehdä? Öö..
"Mitä tehtäis? Ale?." Kysyn. Mikä vitun Ale? Ei vittu. Keksinkö jo lempinimen hänelle. "En mä tiiä? Onks sul jotai ehotuksii?" Tuo sanoo hiljaa. "Ei. Syödääks jotai?" Kysyn. Tuo jähmettyy. "E-ei." Tuo sanoo änkyttäen. Miksi? Teinkö jotain väärin? Voi paska. "Ei tarvii syyä. Mä käyn ite syömäs jotai. Voit oottaa täs." Sanon nousten samalla ylös.
Suuntaan keittiöön. Mitä voin ees syyä? Leipää on mut se on liian tavis. Jugurttiiki ois. Ehkä otan leipää kumminkin. Nappaan paahtoleipä pudsin ja jääkaapista otan leipä tarvikkeet. Teen itselleni kaksi leipää ja sen jälkeen suuntaan takaisin yläkertaan.
Hetken päästä istahdan sängylle syömään. Aleksin viereen. Katson hetken tuon sivuprofiilia. Komeahan tuo jätkä on. Ei vittu Joel. Nyt riittää taas.Time skip
Aleksikin lähti hetki sitten. Hän on aika hiljainen. Taino kyllä minuakin jännittäisi tulla meidän porukkaan uutena. Heh. Sovimme että hän saa olla kanssamme koulussa. Uskon että hän tulee sopeutumaan hyvin porukkaamme!
Teen nopeasti vielä iltatoimet ja sitten painun pehkuihin.
----
Möi
YOU ARE READING
Love of mine // Blind Channel
FanfictionLukio ja yläaste.. Aleksi kamppailee omien ongemiensa kanssa. Sentään on välittävät vanhemmat, vaikka harvakseen ne ovatkin kotona. Aleksi on melko yksinäinen ja ujo poika. Onneksi tuo kumminkin löytää mukavaan kaveriporukkaan, vaikka jännittääkin v...