"Nukuks sä?"

220 22 8
                                    

•Joel Hokka•

Tw   time skip

Istun sairaalan penkillä. Aleksi vietiin tutkimuksiin. Tuo oltiin raiskattu. Ja olihan tuon koko keho todella hirveän näköinen. Verinen, täynnä mustelmia ja muutenkin.. Aleksi oli laihtunut.. jälleen. Lopettaako tuo syömisen heti kun kukaan ei ole katsomassa? Taino voi olla että Aleksi on ollut tuolla tämän viikon eikä ole saanut ruokaa. Ehkä pian pääsen juttelemaan Aleksin kanssa. Täytyy toivoa ettei tuo ole saanut sukupuoli tautia. (Tai sitä mikä onkaa).

Aleksi tuli äsken tutkimuksista. Tuo sai huoneen täältä. Istun tuon sängyn viereisellä penkillä. "Kauanko sä olit siellä?" Kysyn. "V-viikon.." tuo mumisee. "Okeih.." Sanon hiljaa. Viikon joutunut olemaan siellä.. "Mitä kaikkee se teki sulle?" Kysyn varovasti. Aleksi kääntää katseensa käsiinsä. Voi pieni. Tiedän että on vaikea kertoa. "Ei sun oo rakas pakko kertoo, toivon että kerrot kumminkin jossain kohtaa." Sanon tuolle. Aleksi nyökkää pienesti.

Silitän Aleksin blondeja pörröisiä hiuksia. Tuo nukkuu. Se on hyvä. En tiedä onko tuo saanut tai pystynyt nukkumaan siellä kunnolla. Miksei tämä voinut tapahtua minulle? Aleksilla on tarpeeksi vaikeaa muutenkin.. Ei tuo ansaitse tätä. En päästä Aleksia kyllä enää koskaan yksin menemään kalliolle. Pian huoneeseen astuu hoitaja? Lääkäri? Mikä onkaan. "Mitäs täällä?" Tuo kysyy. "Aleksi on nukkunu kohta tunnin." Kerron. Hoitaja nyökkää. "Pitäisi ottaa muutamat testit vielä." Hoitaja jatkaa. "Okeih, herätänkö Aleksin..?" Kysyn hiljaa. "Joo voisit. Käyn hakemassa muutavat tavarat niin tuun sitten takasin." Hoitaja sanoo poistuen huoneesta.

"Aleksii, pitäis herätä." Sanon tuolle nukkuvalle miehenalulle. Aleksi mumisee jotain, josta en saa selvää. Naurahdan. "Aleksi susta otetaan vielä muutamat testit, pääset sit takasi nukkumaan." Kerron tuolle joka avaa silmänsä varovasti. Pian hoitaja palaa huoneeseen. Minun pitää poistua sen ajaksi.

Time skip

Istun Aleksin huoneen ulkopuolella. Testeissä on mennyt jo puolisen tuntia. Ehkä pian pääsen takaisin. Luultavasti joudun kumminkin pian lähtemään. Valitettavasti. Sillä vierailuaika päättyy. Hoitaja astuu ulos Aleksin huoneesta ilmoittaen että voin mennä takaisin. Nousen ylös ja kävelen Aleksin huoneeseen istuen takaisin tuon sängyn viereiselle penkille. "Voiks sä jäädä yötä tänne..?" Aleksi kysyy hiljaa ottaen käteni omaansa. "En osaa sanoo, mielelläni jäisin." Sanon tuolle. "Haluun nukkuu sun kaa." Aleksi mumisee. "Mäki sun." Sanon. "Mut en tiiä saako tänne jäädä." Jatkan. "M-mm.." Aleksi mumisee painaen päänsä rintakehälleni.

Silitän Aleksin hiuksia. Kello lähenee yhdeksää. Pian pitäisi lähteä kotiin ellen saisi jäädä tänne yötä. Hoitaja varmasti tulee tänne pian. Joten voisin kysyä asiasta. "Nukuks sä?" Kysyn Aleksilta. "En." Saan vastaukseksi. Hymähdän. Kauankohan Aleksi joutuu olla täällä. En tosiaan tiedä. Ehkä viikon? Toivottavasti vähemmän. Ei olisi kivaa viettää kesälomaa sairaalassa.

--

Itken.

Love of mine // Blind ChannelWhere stories live. Discover now