𝙴𝙿 : 10

462 47 0
                                    

~×ភាគទី:10×~
សុងហ៊ុន:«សួស្ដីហុីសុិង? តេីអែងទំនេរទេ? បេីទំនេរយេីងអាចសួរអែងរឿងមួយបានទេ
រាងក្រាស់បានចុចបេតុងសេរួចបានរងចាំបន្តិច មួយភ្លេតក្រោយមកហុីសុិងក៏បានចូលតប។
ក្នុងឆាត*

ហុីសុិង:«អូរសុងហ៊ុនមែនទេ???ខានជួបគ្នាយូរហេីយយ៉ាងម៉េចសុខសប្បាយទេ?»

សុងហ៊ុន:«អឺ យេីងសុខធម្មតាទេគ្រាន់តែមិនសុខចិត្ត»

ហុីសុិង:«មិនសុខចិត្តហេស៎?ដោយសាររឿងអីទៅ ប្រាប់យេីងមក»

សុងហ៊ុន:«យេីងសួររឿងពីរឿងមួយបានទេ?»

ហុីសុិង:«គ្មានបញ្ហាទេ ស្អីក៏យេីងឆ្លេីយចេញដែរឆាប់សួរមក»

សុងហ៊ុន:«គឺយេីងចង់សួរអំពីអារម្មណ៍ចម្លែកមួយ ហេីយអែងក៏មានបទពិសោធន៍ខាងនឹងដែរ!
គឺច្រេីនណាស់»

ហុីសុិង:«អូអូអូ!! មិត្តខ្ញុំចាប់អារម្មណ៍លេីអ្នកណាហេីយមែនទេ? ប៉ុន្តែគ្រាន់តែមិនយល់ពីវា?យេីងនិយាយត្រូវទេ?»

សុងហ៊ុន:«តេីអែងជាគ្រូទាយមែនទេ?បានជាអែងស្គាល់យេីងធ្លុះបែបនិង? ត្រូវហេីយៗយេីងមិនយល់ពីអារម្មណ៍នឹងសោះ!គឺ-គឺវាពិបាកពណ៍នាណាស់..»

ហុីសុិង:«អឺៗ ប្រាប់ពីវាអោយយេីងស្ដាប់មកចាំយេីងប្រាប់ទាំងក្បាលទាំងកន្ទុយអោយអែងវិញហាសហា៎»

សុងហ៊ុន:«គឺវាទាក់ទងចំពោះសូនូ យេីងមិនដឹងទេថាអារម្មណ៍មួយនេះកេីតឡេីងតាំងពីពេលណាប៉ុន្តែវាមានអារម្មណ៍ថាអោយតែយេីងឃេីញមុខរបស់គេ យេីងមានអារម្មណ៍សប្បាយចិត្តប្លែកហេីយរឿងមម៉ាញឹកទាំងប៉ុន្មានបាត់ពីខួរក្បាលយេីងទាំងអស់ហេីយនៅពេលដែលគេញញឹមស្រស់ម្ដងៗយេីងមានអារម្មណ៍ថាដូចជាមានហ្វូងមេអំពៅជាច្រេីននៅក្នុងពោះរបស់យេីងនិងពេលខ្លះនៅពេលដែលយេីងមិនឃេីញមុខរបស់គេឬក៏គ្មានវត្តមានរបស់គេនៅក្បែរយេីង យេីងក៏មានអារម្មណ៍ថាប្លែកដែរគឺយេីងមានអារម្មណ៍ថាឯកោពិបាកចិត្តយ៉ាងម៉េចមិនដឹងទេ»

𝙷𝚘𝚕𝚍 𝚈𝚘𝚞 𝙸𝚗 𝙼𝚒𝚗𝚎 | 𝚂𝚞𝚗𝚜𝚞𝚗  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang