METRES 43

593 30 8
                                    

Hüseyin sus artık!

Neden?Kim olduğunu öğrenmem den mi korkuyorsun?

Bu benim özel hayatım ,kimseyi ilgilendirmez.

O zaman haklıyım sen ilçeden birine aşıksın. Şimdi biraz düşünelim.Kim olabilir?

Hayır! Öyle bir şey yok.

Tepki verdiğin olaylardan yola çıkarak gidiyorum.Bir kere bu şahıs Sivas' .

Bengü bu cümle üzerine dondu kaldı.Ne yapacağını bir an çözemedi.Cevap vermek ,hatta tepki göstermek istiyor ama bir türlü yapamıyordu.Tepkileri bana doğru yolda olduğumu anlattı.

Biz de Sivaslı olan kişileri düşünelim.Bak birlikte sayalım.Recep ve Murat amca olamaz.Senin yaşında çocukları var.Geriye iki kişi kalıyor.Bunlar arasında da önceden söylediğin cümleye göre bir kişi kalıyor.

Önceden söylediğim cümle?

" İmkânsız biri" .Selim başkan imkânsız olamaz.Sebebi ise şartlarınız eşit.Geriye bir kişi kaldı.

Şu saçmalama boyutunu bir geçer misin? Ben kalkmak istiyorum.Bu konuşma çok çirkin bir hâl alıyor.

Tamam bak doğru tahmin yaptım.

Doğur tahmini falan yapmadın.Hadi gidelim.Yada ben gidiyorum.

Tamam kalkıyoruz.

Arabaya bindiğimiz de bir süre ikimizde konuşmadık. Sessizliği kendisi bozdu.

Hüseyin tahmin ettiğin gibi bir şey yok.

İkna et o zaman.

Hüseyin gerçekten ilçeden kimse değil.Ne olur kimsenin aklını karıştırma.

Anlatırsın yada akşam herkese mesaj atar kime aşık olduğunu söylerim.

Sen beni tehdit mi ediyorsun?

Hayır.Sadece yapacağım şeyi söylüyorum.

Tamam, İzzet başkan' a söyle onun ile evleneceğim.

Az önce istemiyordun.

Şimdi istiyorum.

Engin' i sevdiğin ortaya çıkmasın diye mi?

Böyle bir şey yok.O benim kardeşim ,abim.
Ayrıca konuyu kapat.Bak tamam şimdi İzzet' i ben arayacağım.

Bengü eline telefonun aldı.Sonra camı açıp, derin bir nefes aldı. Gözlerinden sicim gibi yaşlar akmaya başladı.Telefonda İzzet başkan ' nın numarasını buldu.Uzun bir süre ekrana baktı.Eli arama tuşuna gidip ,geri geliyordu. Ağlaması biraz daha artmaya başladı.

Hadi arasana!

Tamam dedim.Neden sık boğaz ediyorsun.

Bu kadar zor olan ne? Tuşa basarak konuşmaya başlayacaksın.

Sağa çeker misin?

Niye?

Sağa çek dedim. Hava almak istiyorum.

Bengü alt tarafı bir konuşma yapacaksın.

Sağa çek, söz veriyorum anlatacağım ama kimseye soylemeyeceksin.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin