Sevdiğim adam, hayatımın anlamı kalan günler için gitmişti.Geçirdiğimiz günler ile kendimi avutmaya çalışıyor olsam dahi o gün yanımıza gelen adamın söyledikleri hep aklımı kurcalamaya devam ediyordu.
Bir gün artık dayanamadım ve kuzenlerime " acil durum, hemen toplanmalıyız " diye mesaj attım.Aynı gün akşam hep birlikte teyzem de toplanmıştık.Kızlara her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım.Bizim kendimizce bir isim koyduğumuz " acil karar kurulu" akk den bir sonuç çıkmıştı.Selçuk : Anladığım kadarı ile siz kuzenleriniz arasında birinizin çözemediği sorunlar için bir kurul oluşturdunuz.İstişare ile bir sonuca varıyorsunuz.Doğru mu anladım?
Metres: Evet.Hangimiz içinden çıkamadığımız bir durum ile karşılaşır isek akk toplanır ve ortak bir sonuç çıkar.
O gün benim için de bir sonuç çıkmıştı.Çıkan sonuca göre ; " ben kuruntu yapıyordum." Neden ise ilk defa bu sonuç beni tatmin etmemişti.Genel de çıkan sonuçlardan sonra içimiz rahatlardı.O gün sustum ama içim hiç rahat değildi.
Günler yoğun çalışma temposu ile akıp giderken biz çift haneli rakamlara düşmüştük.
Sendika temsilcimiz çalıştığımız ortamda dolaşırken bir den bulunduğumuz ortama bağırarak girdi.Arkadaşlar kolay gelsin.Şafak kaç?
Doksandokuz.
Benim ile birlikte bir kaç arkadaşım daha bağararak kalan şafağı söylemişti.
Plaka saymaya bir şey kalmamış.Bengü bundan sonra plaka saymak için geri şafak sayıyorsun.İşin zor kısmı bitti.Bu şekilde saymaz isen kalan günler geçmez.
Tamam başkanım.Zaten geçmiyordu şimdi siz böyle söyleyince hiç geçmeyeceğini anladım.Hayırlısı ile bir gelse , bir kavuşsak...
Hadi..Sen ailene nasıl açıklayacağını, ne zaman istemeye geleceklerinin planını yap.İşi bir an önce resmiyete dökün.İsteme ,peşine nişan olsun.
Yok abi, isteme peşine nişan olmaz.Ben salonda yapacağım bumu konuştuk.
Salon baktın mı? İstersen bir tanıdığın salonu var.Birlikte gidip bakalım.
Olur bana uyar.Sizin müsait olduğunuz bir gün gidelim.
Bu gün iş çıkışı gidip bakalım.Önce salona gidip bakarız, oradan da canlı müziğe gideriz.Akşam ki canlı müziğe geliyorsun değil mi?
Ben aslında gelmeyeceğim.O orada asker ocağın da iken benim burada canlı müziğe gitmem bana saçma geliyor.Duyarsa alına bilir.
Bengü yanlış düşünüyorsun.Tam tersi gitmediğini öğrenir ise çok üzülür.Sen şimdi aileni ara ve akşam için izin al. Eve bırakacağımızı da ilet.
Sendika başkanımızın ısrarı ve arkadaşların ısrarı ile ailemi arayıp akşam için izin aldım.İş çıkışın da hep birlikte salona bakmaya gittik.Salon binkişi kapasiteli, kolonları olmayan, masaları yuvarlak ve herkesin pisti görebileceği şekilde dizayn edilmişti.Masa üstlerinde çok abartı olmayan şamdalar, sandalyelerde beyaz kumaştan giydirme vardı.Masaların üzerindeki örtüler, beyaz üzerine gold rengi kullanılmıştı.Pasta tabağı herkese özel olarak tek kişilik yanında da kuru pasta,börek ve minik atıştırmalık poğaça vardı.
Nasıl salonu beğendin mi?
Evet başkanım , ben çok beğendim ama ücreti de önemli.Aynı zaman da saat aralığı ve düğün bitimin de uzama ihtimali de önemli bir konu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...