METRES 5

8K 138 4
                                    

Sabah erkenden gözlerimi açtım.Bu gün Metres ile ödevim konusunda konuşmaya başlayacaktık.Odamdaki duşa girip güzel bir duş aldım.Üzerime beyaz buluz, altımada kot kaprimi giyindim.Telefonumun çalma sesiyle hemen elime aldım.

Efendim Ata.

Ata :Rendavunu unutma diye aradım.Bir de bende gelebilirmiyim?Çok merak ettim.

Valla bilmiyorum ki Ata, bir şey söyler mi ?Söylemez mi kesitemedim.

Ata: Dün bir ara kabul etmeyecek diye çok korktum.

Aynen bende çok kortum.Dur babama arattırıp sorarım haber veririm sana.

Ata: Tamam senden haber bekliyorum.

Odadan çıktığım da Kübra sultan yine babama ile atışıyordu.Konuşmaları dinlemeye başladım.

Annem: o kadını aramadın değil mi?Bak aradıysan kötü olur.

Babam: Kübra yeter artık, düşman kesildiniz.Yaptıklarınız yetmedi mi?

Annem: O orospuyu mu savunuyorsun?

Babam: Ben kimseyi savunmuyorum.Sadece hiç dinlediniz mi diyorum?

Annem: Senin de o potansiyelin olduğu için hep o kadını savun sen aynen böyle devam et.Bir de burnumuzun dibine girmiş.Ne işi var onun bu sitede.

Babam: Farkındaysan biz geldik, o buradaydı.

Annem: Biliyordun yani burada olduğunu?

Babam: Güvenliğe sordum.İlk site yapıldığın da taşınanlardan olduğunu söyledi.Bak bulaşmayacaksın.Bulaşmaya kalkan olursa da engelleyeceksin.Yoksa gerçekten bu sefer kötü olur.

Annem: Ne yaparsın?

Babam : Ozaman görürsün ne yapacağımı.Hadi artık kahvaltı yapalım.Çayları koy.

Annem susup mutfağa girdiğin de bende gürültü yaparak yukarı çıktım.

Günaydın anne, günaydın baba.

Babam:Günaydın kızım gel kahvaltı yapalım.Geç yerine otur.

Annem: Birçe gel ekmekleri al.

Bu gün sinirli heralde Kübra sultan^'ı kızdırmayalım.Ben ekmekleri alıp geleyim.

Babamın yanağına öpücük kondurdum ve çıkarken kulğın eğildim.Bengü hanıma sorsana Ata'da glese sorun olur mu?

Babam : Olumlu anlamda göz kırptı ve yandan çarpık gülüşünü attı.

Hep birlikte kahvaltı yaparken babam telefonu eline aldı.

''Alo başkan, müsaitmisin?Bu gün yapılacak görüşmeye dün tanıştığın arkadaşta katılsa sorun olur mu?Tamam çok teşekkür ederim sağol.''

Babam: Sorun olmayacağını söylemesi içimi rahatlattı.

Ben mesajı almıştım.Hemen telefonu elime alıp, Ata'ya gelebileceğini söyledim.Bardağım daki son yudum çayı da içip evden çıktım.Arabaya atlayıp Ata'yı almaya gittim.

Ata 'yı aldığım da babamın sabah ki konuşmasını anlattım.

Ata: Hüseyin amca çok zeki bir adam.Kübra teyze hayatta anlamamıştır.Ben heyecan yaptım biliyormusun?Bu kadının sana anlatacaklarını çok merak ettim.

Aynen bende çatlıyorum.İçeride telefonları kapatmayı unutmayalım.Ayıp olmasın.Siteye diğer girişten gireceğim, babam öyle söyledi.

Arka girşten siteye girdiğim de Metres hanım'a geldiğimizi söyledik.Güvenlik elefon açıp sorduğunda bize kapıyı açtı.Evi bilmediğimiz için önde cincır ile bir güvenlik bize eşlik etti.Sitenin arka tarafındaki bu eve geldiğimiz de nutkum tutuldu.Bu büyük ev ona aitti.Hatta buna ev demek ayıp olurdu.Burası tam bir malikaneydi.Arabayı park edip indik.Heyecandan yerimden çıkacak kalbim ile kapının önüne geldik.Bizim geldiğimizi büyük camdan gördüğü için zile basmaya gerek duymadık.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin