Kübra: Hüseyin, çabuk mantıklı bir açıklama yap!Bu faişe ile ne yapıyorsunuz?Birçe neden ağlıyor?Ayrıca , kızıma dokunan şahıs hemen ellerini kızımın üzerinden çek!
Annem kimseyi konuşturmadan hepsini sıralamıştı.Erdinç hala beni sıkıca tutarken Metres ile gözgöze geldik.Gözlerinde derin bir hüzün, aynı zamanda yorgunluk vardı.Belki de ilk defa bugün yaşını gösterir şekilde bakışları yaşlanmıştı.
Metres: Birçe' yi serbest bırakabilirsin.
Erdinç kollarını bedenimden çekerek beni serbest bıraktı.
Babamın teyzesi yani Peri teyze ile gözgöze geldiğim de annem den çok daha fazla sinirli ve nefret dolu bakışlar ile Metres' e baktığını gördüm.Peri teyze: Aşağlık faişe, senin burada ne işin var ? Senin gibi insanların bu siteye girmesi yasak olmalı.Kaç adamı idare ediyorsun da işin bu kadar iyi gidiyor.
Kübra: Peri teyze bırak Allah aşkına!Bu orospuda kaç tane adam vardır.Evet Hüseyin bir açıklama bekliyorum.
Peri teyze lafa atladı,aynı zamanda Metres' e doğru yürümeye başladı.
Peri teyze: Aile mi dağıttığın yetmedi , şimdi de yiğenime mi sardın?Senin hayatında kaç erkek olması gerekiyor.Söyle bu sitede daha kaç tane yatağına girdiğin adam var.Korumalar da yuvasını yıktığın kadınlardan korunmak için mi?Yoksa hepsi aynı gün evine gelirse seni öldürmesinler diye mi?
Metres dudaklarını iyica bir birine yapıştırmış, başını olumsuz anlamda sağa sola sallıyordu.Peri teyze bir adım daha atarak Metres' e doğru ilerledi.
Peri teyze: Yetmiyor değil mi?Bir adam ile evli kalmak faişelere yetmiyor.Sen kadınsın ya, kadın!Bir adam ile evlenip anne olabilirdin.Başkalarının kocalarını elinden alacağına, sana ait bir adamdan anne olabilirdin.Senin takım yani siz orospular ne yaparsanız yapın, o adamların tapuları bizde!Onlara yuva veren, baba olma duygusunu tattıranız.
Peri teyze Metres' e nefret dolu bakışlar ile bu cümleleri sayarken odaklanarak Metres' in yüz ifadesine baktım.Annelik konusunu açtığın da olduğu yerde sendeli ama kendini hemen toparladı.Gözleri buğulandı ve ağlamamak adına başını yukarı kaldırıp tekrar indirdi.
Babam ile konuştukları aklıma geldiğin de söylenen sözlerin onun için ağar olduğunu fark ettim.Bu sinirimin yatışmasına engel olmasa dahi haline acımıştım.Bu sırada annem de konuşmaya başladı.
Kübra: Senin bir faişe olduğunu bu sitede oturanlar biliyor mu?Bakalım bilmeyen kaç kişi var?
Erdinç sesli bir şekilde konuşması kısa bir süre herkesi susturdu.
Erdinç: Abla müdahale etmemize izin ver!Bırak işimizi yapalım.
Metres: Erdinç hayır!Kimseye dokunmuyorsunuz.
Erdinç: Abla lütfen!
Kübra: Abla dediğin insan kim biliyor musun?Sen burada kimi koruyarak para kazandığını biliyor musun?Bu koruduğun kadın, bir faişe Sen bir faişeden emir alıyorsun.Abla diyorsun ama merak ettim arada sizinlede yatıyor mu?Yani patroniçeni arada yatarak da kölelik ediyor musun?
Hüseyin: Kübra lütfen çirkinleşme.Herkesi başımıza toplayacaksın.Bengü ile muhabbet ederken Birçe gördü ve yalnış anladı.Biz de her şeyi açıklayabilmek için peşinden koştuk.
Kübra: Herkes başımıza toplansın ve bu kadının ne mal olduğunu görsün.Senin o kölelerin bir daha kızıma dokunmayacak!Sen canından çok sevdiğin insanın , evladının üzülmesinin ne demek olduğunu bilemezsin.Siz kadınlara verilen annelik gibi kutsal bir duyguyu anlamayacak kadınlarsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
Fiksi UmumHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...