Bengü uyandığında kendisini bir akşam yemeğe bekliyor olduğumuzu söyledim.İlk olarak şaşırmış olsa dahi sonradan kabul etti.
Akşam olmuş, herkes toplantı için gelmeye başlamıştı.Hüseyin başkan ben birazdan geliyorum. Yüzüme biraz canlılık vereyim.
Tamam başkan.
Bengü bir süre sonra makyaj yapmış, yüzüne bir gülümseme yerleştirmiş olarak yanımıza geldi. Yüzünde sanki tüm gün ağlamış olan o değilmiş gibi bir ifade vardı. Sorulan her soruya neşeli cevaplar veriyor, herkesi kendisine yine hayran bırakıyordu.
Toplantı da yine bir etkinlik den söz edilmiş ve etkinliği düzenlemek yine ikimize verilmişti.Bu defa ki etkinliğimiz anneler günü için yapılacaktı.Hüseyin başkan ne yapacağız?İki hafta süremiz var.Bu sürede ne yapılır ki?
Bengü başkan sen konu açıldığı anda bir şey düşünmüş olmalısın.
Yok. Hiç bir şey düşünmedim. Aklıma hiç bir şey gelmiyor. Bir şey yapmayalım bu defa es geçelim.
Herkes bu cümleye çok şaşırmıştı.Tahmaz başkan araya girdi.
Bengü sen iyi değilsin. Neyin var?
Bir şeyim yok başkanım.
Hayır buna kimse inanmaz, sen ve etkinliği yok saymak?
Hemen araya girdim ve Bengi nün uykusuzluk çektiğini söyledim.
Toplantı bitti ve bizler evlere dağıldık.
Bir kaç gün sonra biz Bengü " yü eve yemeğe davet ettik.
Bengü yemeğe geldiğin de Kübra ile tanıştı.
Yemekte Kübra ona sorular sordu, o cevapladı.Sonra bir ara Kübra konuyu sevdiği adamdan açtı.Saatlerce kendisine onu anlattı.Biz sevdiği adamı görmeden tanımış olduk.Konu etkinliğe döndüğünde Bengü fikrini söyledi.
Hüseyin başkan, etkinlikte çiçek alalım ve çiçekleri paketleyip etiket koyalım.
Olur.Bence güzel olur.Stant kurar oradan dağıtım yaparız.Paketleme için de çocuklardan yardım isteriz.
Tamam olur.
Bengü sonunda etkinliğe dahil olmuştu.Biz ertesi gün yoğun bir çalışma ile yine herkesin dilinde olan bir etkinlik yaptık.Etkinlik sonrası toplantı salonunda gelen tebrik mesajlarını okuduk.Sohbet muhabbet ettik ve evlere dağıldık.Üç gün sonra yapılan toplantıya Bengü habersiz bir şekilde katılım sağlamadı.Herkes kendisini arasa dahi ulaşamadı.
Ertesi gün biz ilçe başkanı ile kendisini aradık.Yine telefona geri dönüş sağlamadı.
Sonun da akşam telefonu açtı.Başkanım beni aradınız fakat bir işim vardı.O yüzden açamadım.
Seni çok merak ettik.İyi misin?
Evet Tahmaz başkan çok iyiyim.Sizlere bir şey anlatmam lazım.Musait iseniz görüşelim mi?
Hüseyin başkan da yanımda tabiki nerede buluşalım?
Bengü bize yer söyledi ve gittik.
Bize nerede olduğunu söyledi.Yeni bir işe başlamıştı ve çok heyecanlı görünüyordu.
Bir süre kendisini dinledik ve bize çok mantıksız gelen ama onun çok inandığı işine hayırlı olsun dedik.
Bengü gittikten sonra biz kendi aramızda saçma olduğunu düşündük ama onun kendisini oylaması için sesimizi çıkarmadık.
Bengü artık eskisi kadar ilçeyle ilgilenmiyor sadece toplantı ve etkinliklere katılıyordu.Bir gün kendisi beni aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...