Metres konuşmasına devam etti.
Size afiyet olsun.Proje gelince haber veririm.Sonrasında bir kaç gün sizdeyim.
Sağol Bengü.Hiç değilse, geçmişi telafi ediyorsun.
Hâlâ telafi edemedim mi?
Şaka bir yana geçen gün Nail ile senden konuştuk.Aslında geçmişteki çalışanlarımızdan konuştuk.En vefalı sensin.Her zaman bir şekilde bizim ile bağın var.Allah razı olsun, sayende az ekmek yemedik.
Allah sizden razı olsun.İşten ayrıldım diye beni bir kenara atmadınız.Her zaman yanımda oldunuz.
Neyse neyse yine gevezeliğin tuttu.Geldiğin de konuşuruz.
Tamamdır, kendinize dikkat edin.
Metres telefonu kapattığın da yüzünde garip bir tebessüm vardı.Sözde kocası olan adam Metres' e gözlerini kısmış bir şekilde bir süre baktı ve konuşmaya başladı.
Adam:Hayatım daldın.Yüzündeki tebessümden, ilk defa iş hayatına atılacakmış gibi sevinç yaşadığın belli oluyor.Utanmasan az sonra el çırpıp sevinç nağraları atacaksın.
Metres: İlk iş heyecanı değilde, yıllar sonra onlar ile kısa süreli de olsa çalışmak güzel olacak.
Adam: Bakıyorum eski iş yerini çok özlemişsin.Sen artık bir nevi patroniçesin.Şimdi gidip, maaşlı eleman gibi çalışacaksın.
Metres: Aşk olsun.Ben geçmişte kim olduğumu unutmam.Ayrıca hayat bu belli mi olur? Belki şuan işlerim kötü gidiyor.Çalışmak zorundayım.
Adam: Tamam.Susuyorum.Nasıl yani ,bundan benim neden haberim yok.
Ata, ben ve Selçuk ikisi arasındaki atışmayı indiliyorduk.Gerçekten durumu kötüye gidiyor olabilir miydi?
Bir başkasının yuvasında huzursuzluk çıkarır ise ve masum çocuklar dan ah alır ise böyle olurdu.
Adam bize bakıp, Metres' e döndü ve konuşmaya devam etti.Adam: Hayatım tamam , şakanın da bir dozajı var.Selçuk şimdi yalnış anlayacak.
Metres başını Selçuk' a çevirdi ve bir süre baktı.Sonra konuşmaya başladı
Metres: Selçuk, çocuklar hepinizden özür dilerim.Ben biraz fazla ileri gittim.Bir anda sizleri unuttum.Söylediklerimi ciddiye almayacağınızı düşündüm.
Selçuk: Ablam, tabiki ciddiye almadım.Öyle bir durum olmadığını çok iyi biliyorum.Ayrıca olsa dahi ben senin yanında hiç maaş almadan da dururum ve senin ile hiç bir ücret almadan çalışacak adam da bulurum.Emin ol , şuan ki çalışanlarından kat kat fazlası var.
Metres: Çok sağol Selçuk, ayrıca bu cidden bir şaka idi.Allah' a şükürler olsun, böyle bir sıkıntımız yok.Kafeleri kapasam da yine maddi sıkıntım olmaz.Pasif gelirim bize yeter.O yüzden saçma bir şaka oldu.Gereksiz bir muhabbet.
Ata: Bengü hanım devam edelim mi?
Metres: Ahhh!Konuyu yine çok fazla dağıttık.Tamam devam edelim.
Metres tekrar anlatmaya başladı.
Murat abi' yi aramadan önce yüzümü yıkamak için beni oturduğum yerden kaldırdılar.
Lavabo da yüzümü yıkarken televizyonda duyduğum cümleler tekrar aklıma geldi.Ellerimi yüzüme kapatıp tekrar ağlamaya başladım.Bu defa sesim oldukça yüksek çıkmış, tüm arkadaşlar lavabonun oraya gelmişti.
Bir çalışanın" masada telefon çalıyor." demesi üzerine sendika temsilcimiz bana seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...