Metres : Ben o gün Erdal'ın söylediklerin den o kadar etkilenmiştim ki başıma böyle bir şey gelmiş olsa ne yaparım diye düşündüm.Seven için bunu kabullenmek çok zor olmalıydı.Sevdiğini bir başkası ile düşünmek çok ağardır.
Ata: Peki hayatındaki kız, ona nasıl güvendi?Yani onuda kaybedersem diye korkmadı mı?
Metres: Bilmiyorum hiç sormadım.Sonuçta yeni bir hayata yeni bir sayfa açmıştı o yüzden bu soru ile kafasını karıştırmadım.Aslında böyle bir soru sormak hiç aklıma gelmedi.
Metres anlatmaya devam etti.
Umarım bundan sonra çok mutlu olursun.Tüm geçmişini unutursun.
Amin stajer sağol.Gerçekten konuşmak iyi geldi.Kız bundan sonra sana herşeyi anlatacağım.Sana uyuz olmaktan vazgeçtim.Galiba alışmaya başladım burada senin ile çalışmaya.
Eyvallah ya ben de mutlu oldum.Artık her an gırtlağıma yapışacak gibi bakmazsın artık.
Ben sana öyle mi bakıyorum?
Evet sen nasıl baktığının farkında değilsin bunu anladım ama bazen gerçekten korkutuyorsun.
Tamam bundan sonra öyle bakmam.Gerçi nasıl baktığımı da bilmiyorum ama...Neyse..
Abdullah ile konuşmuyor musunuz?
Konuşuyoruz, neden sordun?
Hayret yanına uğramadı o yüzden sordum.
Sabahtan kendi işlerini halledip, öğleden sonra bizim ile çalışıyor.O yüzden kaçamıyor.Yemekten sonra burada olur.
Anladım.
Öğlene kadar deli gibi çalışmıştık.Vaktin nasıl geçtiğini anlamadan yemeğe çıktık.Yemek sonrasında Apdullah yanımıza geldi.Klasik bir sohbetten sonra dördümüzde işe daldık.Ramazan Abi'nin hayallerini dinledik.Ertesi gün işe gittiğimiz de Erdal kendisini biraz daha toparlamış neşesi yerine gelmişti.
Biz günlerce hep birlikte çalışırken bir birimize çok fazla alışmıştık onları görmek beni çok mutlu ediyordu.Her gün işe gidip, saatlerce çalışmak istiyordum.Her gün Erdal ile birlikte vakit geçirirken onun hayatından bir şeyler öğreniyordum.Abdullah daha sıcak kanlı olmasına rağmen kendisni çok fazla anlatmayan biriydi.Aylar bir birini kovalamış, ramazan ayı gelmişti.Ramazan da ki çalışma saatlerimz de iftar vakti yemeğe çıkıyorduk.Bir gün yine ezan saatini beklerken işi bırakmış yemeğe çıkmayı bekliyorduk.
Stajer okulda ne yapıyorsunuz?Yani ezan saati okuldan çıkmış oluyor musunuz?
Biz okulda fazladan iki ders görüyoruz ama ramazan da bu dersin bir tanesini yemek olarak kullanıyoruz.Öğretmenler itiraz etmedi.Zaten tüm okul gidiyor, birtek bizim sınıf kalıyor.O yüzden sorun çıkmıyor.
Anladım.Hadi sana yemek ısmarlayayım ama başka masaya gitmek yok.
Yemek sırasına girdiğimiz de dönen muhabbet ile kahkahalara boğulmuştum.Diğer bölümde çalışanlardan biri kolumu dürtükleyip konuşmaya başladı.
Hadi bu akşam ezen okuma sırası sende.Ezan vakti, okuda millet orucunu açsın.
Size oruç fena vurmuş öyle saçmalık mı olur?Maaşallah hepinizde müezzinlik varmış.Ne kadar dinine bağlı insanlar ile çalışıyorum.Fetvada vereyim mi?
Oğlum bizim stajerimiz zeki.Sizin stajer gibi saf değil.Lafını yer kalırsın diye söylemiştik.Bengü geçen gün yanlarındaki stajer ile bu şekilde dalga geçmişler.Kız burada ezana başladı.O yüzden sözde seni de kandıracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
Ficción GeneralHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...