METRES 11

3.3K 82 10
                                    

Sabah uyandığım da dün akşam olanları düşündüm.Ata'nın beni öpmesinden sonra bu konu hakkında hiç bir şey konuşmadık.Böyle bir şeyi ondan beklemediğim için şaşırmıştım.Yaşadığımız anlar aklıma geldikçe nefesim kesilecek gibi oldu, kalp atışlarım hızlandı.Ben Ata'dan hoşlanıyor olabilir miyim?Bu düşünce beni mutlu etmiş olsa da  içimi bir o kadar da korku kaplamıştı.Üzerimdekileri çıkartıp, jakuziye tekrar girdim.Bu keyifi burada kaldığım sürece yaşamak istiyordum.

Uzun süre yaptığım banyo keyfinin ardından odaya geçerek üzerimi değiştim.Çantamdan makyaj malzemelerimi alarak göz makyajı yaptım.Saçlarımı kurutup at kuyruğu yaptım.Aşağı indiğim de bir kızın evi topladığını gördüm.Beni fark ettiğin de gülümseyerek baktı ve konuşmaya başladı.

Günaydın.Umarım ses yaparak sizi uyandırmadım.Metres abla misafiri olduğunu söylemeyi unuttu galiba, yoksa bu gün gelmezdim.

Günaydın.Hayır siz uyandırmadınız ben kendiliğim den kalktım.Kimse kalkmadı mı?

Başka kim var bilmiyorum.Metres abla kalkmadı.

Kıza olumlu anlamda başımı sallayıp, koltuklardan birine oturdum.Bu sırada söylenerek aşağı inen Metres'in sesi kulaklarıma doldu.

Metres :Ahhh başım, başım çatlıyor.Akşam bu kadar çok içersen olacağı budur.Ahhh Nevin günaydın.

Günaydın abla, hasta mısın?

 Metres: Yok başım ağrıyor.Akşam içkiyi fazla kaçırmışım.Ben sana haber vermeyi unuttum kusura bakma.

Olsun ablam önemli değil, bende önce alt kattan başladım.Mutfağı toparladım.

Metres:Sağol canım, bana bir kahve yapar mısın?Bu arada bu gün tüm işleri yetiştirmeye çalışma.Yetişemezsen yarın yaparsın.Detay temizliğe girmene gerek yok.Cuma yada cumartesi günü detay temizlik yapıldı.Nevin rica etsem kahvaltıyı da hazırlar mısın?Dolapta her şey var.Dünden kalanlarıda ısıtırsın.Mutfakta görmüşsündür zaten.Altı servis aç.Önce kahve istiyorum.

Metres : Günaydın Birçe nasılsın?Benim başım çatlıyor.Ayılamamışım resmen.

İyiyim Metres hanım, kahve iyi gelir başınıza kahvaltıdan sonra bir tanede ağrı kesici alırsınız.

Metres : Aynen söylediklerini yapmayı düşünüyorum.

Herkes kalktığın da önce kahvaltı yaptık.Ardından ikinci bir kahve fasılı geçirdik.Metres misafirlerini uğurladıktan sonra iş görüşmelerini yaptı.Herkes öğlene doğru uyandığı için Metres'in işlerinin bitmesi akşamı bulmuştu.Akşam olduğun da evi toparlamaya gelen kız Mertes'e seslendi.

Abla ben çıkıyorum.Yukarıları toplayamadım.Yarın tekrar geleceğim.

Metres: Nevin biraz otururmusun?Lütfen geç otur senin ile bir şey konuşmak istiyorum.Benden başka düzenli olarak gittiğin yerler var mı?

Yok abla, bakınıyorum ama her yere de çok fazla güveniyorum.Geçenler de birinin evinden bahsettiler.Adam evde tek yaşıyormuş ve evden çalışıyormuş hafta üç gün birini istemiş ama gitmek istemedim.Kimse adamın yanında kalmak istemiyormuş.Adam her şeyi yaptırıyormuş, kendisine masaj falan yapılmasını da istiyormuş.Güvenemedim abla, bilmiyorum ayaklarım gitmek istemedi.

Metres: Gitme zaten öyle yerlere.Masaj yaptırmak istiyor ise masaj salonuna gitsin.Öyle saçmalık mı olur?Bak sana ne diyeceğim evde ailenle de bu akşam konuş, kendin de düşün.Bundan sonra bana hergün gel.Sigortanı yapayım, düzenli olarak da maaş al.Kendine göre bir düzen kurarsın, temizliği ona göre yaparsın.Yemekleri de yaparsın.Açıkcası bu evin sorumluluğu sende olur.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin