Merhaba arkadaşlar.
Tüm dünyayı etkisi altına alan covid-19 virüsünün bir an önce son bulmasını dilerim.
Bu süreçte başta sağlık çalışanları olmak üzere , tüm çalışan arkadaşlarımıza Rabbim kolaylık versin.Evde olan arkadaşlar lütfen sıkıldım diyerek sokağa çıkmayalım.Unutmayalım ki gereksiz yere her sokağa çıktığımızda bu süreç uzayacaktır.
EVDE KAL, GÜVENDE KAL.
Keyifli okumalar...
Metres bir noktaya odaklanmış, sessizleşmişti.O günlere geri döndüğü çok netti.
Selçuk , Ata ve ben birbirimize baktık.Selçuk: Abla, iyi misin?
Metres, Selçuk' un ona seslendiğini bile duymamıştı.Ata' ya dönüp baktığım da Metres' in yüz ifadesini izlediğini fark ettim.
Hemen Selçuk' a döndüm.Selçuk, Bengü hanım' a tekrar seslenir misin?
Metres elini boynuna atmış, sanki nefes almaya çalışıyor gibi bir hali vardı.Dayanamadım ve oturduğum yerden kalkarak yanına gittim.Hafif omzuna dokundum.
Bengü hanım, iyi misiniz?Su ister misiniz?
Sıçrayarak yüzüme baktı ve sehpa da duran suyundan bir yudum içti.
Metres: İyiyim, sağol. Nevin bana ilaçlarımı getirebilir misin?
Selçuk: Bengü abla, ne ilacı kullanıyorsun?
Metres yine boynunu tutmuş,bir noktaya işaret parmağı ile masaj yapıyordu.Nevin avucunun içinde ilaç ile gelmiş,Metres' e vermişti.
Ata: Metres hanım, eğer kendinizi iyi hissetmiyor iseniz sonra devam edelim.Siz istirahat edin.
Selçuk: Ablacığım abim gelmiş.Dilersen onun ile bir doktora git.Haber vereyim, gelmesin.
Metres:Hayır.Ben iyiyim.Ona bu durumdan bahsetmek yok.Hadi biz devam edelim.
Başını arkaya atıp derin bir nefes aldı ve bir sigara yakarak anlatmaya devam etti.
Mesai bitiminde bir hafta boyunca yaptığım olayı tekrar ederek, servisten inip, arabaya binmiştim.Birlikte evimize gitmek için arabayı çalıştırdı.Trafikten kaçmak için girmiş olduğumuz ara sokakta yaşlı bir dede durması için işaret etti.
Amca neden durmamı istedi?
Bilmiyorum ama keşke durmasaydın. Boşuna vakit kaybediyoruz.Zaten zaman ile yarışıyoruz.
Hayatım sakin olur musun?Bak amca geldi.Şimdi anlarız.
Dede bir yer söyleyerek onları götürmemizi istemişti.Dede ve yanında ki nineyi kırmamak için söylediklerini yapmış, dedenin tarifine göre yola çıkmıştık.Sevgili dedemiz yolları karıştırdığı için kırk dakikaya yakın bir zamanımız buhar olup gitmişti.
Zamanımız buhar olup giderken, benim de yüzüm düşmeye başlamış, sinirlerim iyice gerilmişti.Bu gerginlik sesime de yansımıştı.Nine ve dedenin her sorduğuna kısa kelimeler ile cevap veriyor, sert bir ton ile söylüyordum.Dede ve nine arabadan indiğin de arabayı sağa çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
قصص عامةHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...