Kahve molasının ardından Metres hikayesini anlatmaya devam etti.
Ertesi sabah staj için iş yerine gittiğim de Erdal a anlattıklarına dair soru sormama kararı almıştım.Bu günki tek konumuz onun hayatında olan yeni kız ve diğer kız ile neden tartıştıklarını öğrenecektim.
Günaydın stajer nasılsın?
Günaydın, iyiyim sen nasılsın?
İyiyim, sayende iyiyim.Teşekkürler.
Bu kadar teşekkür benim bünyemede , sanada ters.Racona ters.En iyisi biz bu teşekkürü bırakalım.Kart yok.Hepsini bitirmişsiniz.
Birazdan Ranço getirir, biz diğer kartları yaparken yeni malzeme kesiyordu.Depoya gitti az sonra gelir.Gece korkmadan uyuyabildin sanırım.
Aslında evin tüm ışıkları açık uyudum.Biraz korktum.
Arasaydın gelir kapıda beklerdim.
Çok sağol ama mahalleden biri seni orada görürse seni sapık yada hırsız zannederdi.Senin başına iş açılırdı.O yüzden yarı uyur, yarı uyanık bir şekilde olmak daha mantıklıydı ama ince düşüncen için ...
Teşekkür etmeyi bırakıyorduk.Az önce öyle söylemiştin.
Tamam tamam etmiyorum.
Ne etmiyorsun?Günaydın!
Aramızda Apdullah, sana söylemeyiz.Ne kadar meraklısın.Bu arada sanada günaydın.
Sen söyleme benim arkadaşım bana söyler.Erdo sen arkadaşına söylersin değil mi?
Her şeye teşekkür etmeyi bıraktık.Yine teşekkür edecekti onu söyledi.
Ohhh presnes gördün mü?Öğrendim.Sen söylemesen de öğrendim.
Tabii yaa... Sel gider kum kalır.Ben kimim ki şurada kimsenin istmediği stajerim.Beni tutacak hali yoktu.
Stajer bu gün yine alınganlığın üsütünde.Aramızda deyince insanlar yalnış anlayacak.O yüzden açıklama yaptım.Yoksa istemiyor değilim.
Biz muhabbet ederken yanımıza Şule hanım, Rmazan Bey ve firma sahibi Nurah hanım geldi.Üçümüz de ayağa kalkıp onlara doğru baktık.Nuray hanım yeni gelen kartlar hakkında bize gereken bilgiyi verdi ve gitti.Şule hanım'da kaç tane olması gerektiğini, ne zaman teslim edileceğini hakkında bilgi verdi.Abdullah'a da yanımızda çalışacağını söyledi ve Ramazan Bey'i toplantı için alıp gitti.
Apo hadi bizde başlayalım, önce şu malzemeleri alalım.Ranço bunlara hepsini yazıp yapıştırdı.Kızakta dizelim bunları daha rahat olur.Bengü şuradan kızakları çıkartırmısın?Hepsini alalım.Üç kişi birlikte dizeriz.
Erdo bende kartaları diziyorum.Sonra hep birlikte başlarız.
R20,21,25,35,34,38 e bu malzemeleri diziyoruz.Daha devamı var ama şu anda bunları dizleim.
20,21,25,34,35,38.. Doğru hatırlıyorum değil mi?
Evet doğru hatırlıyorsun.E eee Erdo anlat bakalım, dün uğradığım da kızla tartıştık demiştin ne oldu?
Sorma Apo, öbür kız cuma günü akşam giderken yoluma çıktı.Hiç konuşmadan yanından geçtim.Cumartesi sabah tekrar yoluma çıktı.Konuşmak istediğini söyledi.Ben de yolun ortasında konuşmak yerine bir cafeye götürdüm ve orada konuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...