METRES 21

1.2K 53 1
                                    

Bengü ve eşi kendi aralarında konuşurken, birbirlerine bakışlarına hayran kalmıştım.Metres ' in eşine bakışlarında derin bir aşk, özlem ve hasret vardı.Sanki dokunması, koklaması ona yasak olan biri gibi ama aynı zamanda ilk defa aşkı yaşayan ,ilk defa bir erkeğin gözlerinin içine bakan genç kız bakışları vardı.

Metres: Bana böyle bakma.

Adam: Nasıl bakmayayım?

Metres: Böyle işte şuan baktığın gibi derin bakma.Sen bana böyle baktığında benim için tüm dünya duruyor.Her şey,tüm tabiat donuyor.Koskoca evrende sadece ikimiz kalmış gibi hissediyorum.

Ata' nın omzuna başımı koyup iki aşığı izlemeye başladım.Gerçekten onlar için zaman durmuş gibi görünüyordu.Adam alını Metres' in alnına dayayıp derin bir nefes aldı.

Adam: Beni böyle sevdiğin için teşekkür ederim.Hayatıma ışık olduğun için teşekkür ederim.

Metres: Hayatımın anlamı, çocuklar...

Kısık ses ile söylemiş olsa dahi Metres'in söylediğini duymuştuk.Eşi kendisini öpmek üzere iken kendisini geri çekerek söylemişti.

Metres: Birçe devam edelim mi?Yoksa sıkıldınız mı?

Biz sıkılmadık.Siz devam etmek isterseniz dinleriz.

Metres olumlu anlamda başını sallayarak anlatmaya devam etti.

Bir hafta okulda staj gördükten sonra babamın çalıştığı yerde staj görmeye başladım.Staj görecegim bölüm üretim bölümünde olduğundan ben ofiste sadece oturdum.Sonrasında gitmeme gerek olmadığı, evde olabileceğimi söylediler.

Ben ozamanlardaki tabirimiz ile naylon staj görmeye başladım.Bu sırada yoğun bir şekilde ders çalışmaya sınavlara hazırlanmaya başladım.Tüm ders notlarımı yükselttim.Sınıfın üçüncüsü iken bölüm birincisi oldum.Tabii tüm sınıfında alay konusu olmuştum.

Bir akşam ders çalışırken evin telefonu çaldı.Annem telefonun bana olduğunu söylediğinde hemen telefonu odaya çekip kapıyı kapattım.

Efendim?

Alo Bengü abla bir saniye abime veriyorum.

Prenses merhaba ben Abdullah, nasılsın?

İyiyim Abdullah sağol sen nasılsın?

İyiyim teşekkür ederim.Evden yalnıs anlamasınlar diye kardeşimi konuşturdum.İnşallah kızmadın.

Hayır kızmadım.Düşüncen için teşekkür ederim.Doğum günü nasıl geçti?

Yapmadık.Senin için yapılacaktı ama sen gelmeyince iptal oldu.Neden gelmedin?

Aslında son güne kadar unutmuştum.Son gün aklıma geldiğinde de seni arayıp yeri sormaya çekindim.Sende hiç aramayınca başka biri ile gittiğini düşündüm.Yada davetinden vazgeçtiğini düşündüm.

İşin özü ben aramayınca umursamadın.Keşke arasaydım.Bende sık boğaz etmemek için aramadım.Neyse neler yapıyorsun?

Naylon staj yapıyorum.Ders çalışıyorum.Bölüm birincisi oldum.

Vayyyy.Bizim prenses tam ineğe bağlamış.Son bolum sınavınız ne zaman?

Bu hafta sonu.Yani cuma günü.Hocalar hepiniz kalacaksınız diyor.Bu sınavdan kalırsak diploma yalan.Mezun olamayacağız.Üç senelik çaba yalan olacak.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin