METRES 18

1.4K 52 5
                                    


Eve girdiğimiz de Metres günün yorgunluğu ile oturduğu koltukta uykuya dalmıştı.Eşi sakin ve tedbirli bir şekilde kucağına alıp odasına götürmek için ayaklandı.Bu sırada Metres başını eşinin boynuna yerleştirirken mırıldanarak eşine bir şeyler söylemeye başladı.

Metres: Kokun beni baştan çıkartıyor, seni çok arzuluyorum şuanda çılgınca seni istiyorum.

Adam: Hayatım uyu hadi bak çok yoruldun.Şuanda sayıklıyorsun.

Metres: Iıımm ,sen beni istemiyorsun.İndir ozaman bana sarılma bırak uyuyacağım.

Adam: Hayatım tamam bırakacağım.Rahat uyuman için taşıyorum.

Metres: Ben yaşlandım, ayrıca kolumda ve karnımda iz kalacak.Çirkin bir görüntü olacak.Sen beni oyüzden istemiyorsun.Artık senin  gözüne güzel gelmiyorum.Kilo da aldım tabii yüzümde de kırışıklıklar  oluşmaya başladı.Sen aslında artık beni sevmiyorsun.Tamam öyle olsun.Sen sevmesende ben seni seviyorum.Her zaman da seveceğim.

Adam: Yine çocuk gibi konuşmaya başladın.Biz tüm bunların hepsini sabah konuşalım.Uzun uzun konuşuruz ama şuanda uyuyalım tamam mı?

Onlar odasına gittiğinde biz de Ata ile birlikte günün özetini birbirimize anlatmaya başladık.

Ata: Birçe babanlar ne zaman geliyor?

Babamlar biraz daha kalacaklarmış.Bu süre içerisinde bizde şu hikayeyi biraz dinlesek iyi olacak.Yoksa ciddi ciddi mezuniyeti unutacağım.

Ata: Sabırlı olmayı öğrenmelisin.

Hadi gidip uyuyalım.Benim uykum geldi.

Ata: Birlikte uyuyalım mı?

Bu gece tek uyumak istiyorum.Senin ile uyumaya çok alıştım.Babamlar gelince uykusuz kalacağım.

Ata: Tamam nasıl istersen.Hadi yukarı çıkalım.

Biz yukarı odalara çıktığımız da Metres' in eşi arada bulunan balkona çıkmış oturuyordu.Bizi fark ettiğin de seslendi.

Adam: Yatıyor musunuz çocuklar?Fazla zamanınızı almadan biraz konuşa bilir miyiz?

Ata: Tabii sizi dinliyoruz.

Adam: Gelin oturun.Birçe hikaye ne durumda?

Hikayeyi bir süredir dinleyemiyorum.Malum olaylardan sonra üzerine gitmek istemedim.

Adam: Peki bu hikaye bitimin de istediğin sonucu alamazsan Bengü' ye tepki gösterir misin?

Tabiki göstermem.Okulum adına üzülürüm ama Bengü hanım ' ı tanıdıgıma sevinirim.

Adam: Bengü her insanın hayatına bir şekilde dokunur.Bazılarına göre iyi, bazılarına göre kötüdür ama onu gerçekten tanımak isteyen biri onun nasıl biri olduğunu görür.

Şey size bir şey sormak istiyorum.Çocuğunuz var mı?

Bu soru üzerine adam çok uzun bir süre düşündü ve ardından derin bir iç çekti.

Adam: Bizim hiç çocuğumuz olmadı.O annelik duygusunu hiç tadamadı.Tadamayacak....Oysa nasıl güzel bir hamile olmuştu.

Son cümleyi hafif mırıltı halinde belli belirsiz söylemisti.

Ata: Bebeğe bir şey mi oldu?

Adam: Bebek mi?Ne bebeği?Bizim hiç çocuğumuz olmadı.Ben yatıyorum size iyi geceler.Bu arada yarın hikayesini anlatmaya devam eder.

Ne oldu acaba?Farkında mısın adamın rengi attı.Bunu öğrenmezsem çatlarım.

Ata: Birçe sabır.Hadi iyi geceler.Ben yatıyorum.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin