METRES 38

584 33 3
                                    

Eşyaları içeri kadar getirdiklerin de, heyecanlı bir şekilde kutuları açmaya başladım.
Banyo için sabunluk, çöp kovası, kirli sepeti, tuvalet fırçası, klozet takımı, ayna önü için iki küçük obje almıştım.Hepsini hemen yerleştirdim.

Güzel oldu.Diğer kutularda neler var!

Hemen açalım.Hepsini yerleştirelim.

Birlikte kutuları açmaya başladık.Mutfak saati, gazetelik, şemsiyelik,bir tane kız ve erkek çocuk şeklinde tuzluk.Bu tuzluklar yan yana konulduğunda sarılıyorlardı ve ben gördüğümde çok beğenmiştim.İki kişilik kahve fincan takımı,kahvaltı takımı, günlük yemek takımı,baharatlık , siyah üzerinde gül yaprakları desenli nevresim takımı, oturma grubu için hayvan figürlü yastıklar...Hepsini yerleştirmiştim.

Hayatım artık bir şey almasan?

Neden beğenmedin mi?

Beğenmemek değil, ben biliyorum ki senin evde de bir dünya aldığın eşyalar vardır.Onları getirince bakar, kalan eksikleri öyle alırız.

Aslında haklısın.Evet evde de aldığım bir çok şey var.

Bu arada az önce yatağa çarşafı sererken fark ettiğim bir şey var.

Nedir o?

Gardıroba eşya yerleştirmiş sin?

Bunu söylediğinde yüzüm kızarmıştı.Evet dolabın içerisine bu evde en son buluştuğumuz gün fantezi gecelik yerleştirmiştim.Ona söylemeye utanmıştım ama evde de biri görürse utanacağım için buraya getirmiştim.

Hayatım cevap vermedin.Ayrıca sen kızardın mı?

Evet en son burada buluştuğumuz da getirdim.Sana söylemeye utandım.Evde de saklayamazdım.Aslında çekmeceye de bir kaç parça iç çamaşırı koydum.Hatta sana da aldım.

Bana da gecelik mi aldın?Şöyle seksi bol dantelli bir şey olsaydı.

Hayatım yaaa,dalga geçme.Ben görünce çok beğendim ve aldım.

Bir tanem, gözümün nuru alt tarafı don ve atlet nesini beğendin de aldın.Hadi gel göster bakayım.

Birlikte yatak odasına gittik ve ona yaptığım komodinin çekmecesini açtım.İçerisinden kırmızı, tam önünde tasmanya canavarı olan boxerı çıkardım.Kağıdını yırtıp açtım.Elim ile lastiğini iki yandan esneterek gösterdim.

Bak bunu aldım.Çok güzel değil mi?

Ben bunu hayatta giyinmem.Biri görse rezil olurum.

Evde kim görecek ki?Evde giyersin.

Hmmm...Demek evde giyerim.Peki öyle olsun bakalım.

Bak bir kaç tane daha var.

Onları da göster bakayım.

İkinci boxer da pinokyo vardı.Onu da açıp gösterdiğim de kahkahaya boğuldu.

Bunun burunu uzuyor mu?

Nasıl yani?

Hahaahhaaaa...Yani giyindiğim de burunu nereye geliyor?Burunu uzaması lazım.

Bilmiyorum.Ayrıca nasıl uzayacak ki?

Hahahhhaaaahaaa...Gel buraya gel.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin