METRES 2

27.6K 259 60
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






İlk bölümler her zaman heyecanlı olup, merak uyandırmalı ama bu okuyacağınız bölümde bir heyecan yok.Hatta itiraf edeyim, defalarca yazıp sildim.

Hikayenin ilerleye blmesi için İlk bölümün sıkıcı olmasından başka bir giriş yapamadım.Sizlerden ricam bir kaç bölümü daha sabır ile okuyup, sonrasında karar vermeniz.


Hikayeye başlama tarihinizi buraya yazarmısınız?






Anneme yapmış olduğum ev işlerine  yardım dan sonra bir klasik haline getirmiş olduğumuz balkon da kahve faslına gelmiş bulunmaktayız.Bakmayın balkon dediğime annem ve babam bunun her sabah atışmasını yapıyor.

Bu balkon babama göre bir veranda, anneme göre büyük balkon.Bana göre ise etrafı inceleyeme fırsatı bulacağım bir mekan.Evet evet sadece oturlan bir alan.

Bu eve taşındığımız dan beri kendime bu veranda da bir köşe buldum.Veranda daha havalı oluyor.Sitenin bir kısmını  görebileceğim,gelenleri görebileceğim bir köşe.Elime fincanımı aldım ve kahveden bir  yudumladım.Dışarıda gözüme  yine aynı kadın takıldı.

Birçe kızım , biz baban ile alış verişe çıkacağız.

Annemin kurduğu cümle ile başımı anneme çevirdim.

Dışarı mı çıkacaksınız?

Evet kızım, dışarı çıkacağız.Sende arkadaşlarını davet et.Biz geç geliriz.

Elime telefonumu alıp, hemen  en yakın arkadaşlarım olan  Burcu ve Yeliz'i aradım.İkisini de gelmeye ikna etmiştim.Kızlar geliyor ise hazırlıkta yapmak gerekirdi. Yeni taşındığımız bu eve ilk kez geleceklerdi.Koşarak mutfağa gittim.Mutfakta ne yapmalıyım diye düşünürken annem yanıma geldi.

Dolapta börek var onları ısıt,kısır yaptım.Servis yapmadan önce  limon ve yağını unutma,bir de buzlukta tatlı var.Kızlara söyleseydin, mayolarını getirseydi.

Söyledim getirecekler.Siz çok mu geç geleceksiniz?

Çok geç kalır isek kızlar biz de kalır.Merak etme ben aileler ile konuşurum.

Kızlar eve ilk geldiğin de Burcu derin bir ıslık çaldı.

Burcu : Birçe resmen şehir çıkışında bu ev , yol bitmek bilmedi ama geldiğimiz yola değdi.Bu site çok güzel kızım, insan kendini tatilde zannediyor.Offf, ooofff evin güzelliğine bak.Kızım bu evde insan birbirini kaybeder.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin