METRES 24

1.1K 46 2
                                    

Babam ile birlikte eve geçtiğimiz de üçümüz de koltuklara yayıldık.Babam Ata' ya bizde kalmasını teklif etmişti.O yüzden bu gece bizde kalacaktı.

Baba , Bengü seni gördüğünde neden tedirgin oldu?

Hüseyin: Aslında tedirgin olacak bir durum yok ama biz yıllar önce Bengü ile bir tartışma yaşadık.Sonra bir şekilde koptuk.Büyük ihtimalle o yüzden bu kadar tedirgin oldu.Sana neler anlattı?

Henüz lise yılları bitti.Biri ile sevgili oldu.Kesin biliyorsundur.Bengü'nün bebeğine ne oldu?Yani bugün anlatırken de ağlamaya başladı.

Hüseyin: Kızım taktın bir bebeğe, Bengü' nün çocuğu yok.Onun hiç çocuğu olmadı, olamayacakta.

Ata: Hüseyin amca bende gördüm.Kadının hamile iken çekilen fotoğrafları var.Hatta Birçe  bir fotoyu çekmişti.

Hüseyin: Kesin birine benzetmişsinizdir.Göster bakayım.Na-nasıl yani?Bu Bengü' nün ta kendisi.

Baba çok şaşırdığına göre sende bilmiyordun.Peki ne olmuş olabilir?Bize hiç olmadığını söyledi.

Hüseyin : Bilmiyorum kızım, gerçekten bilmiyorum.Belki ölü doğum yapmıştır ki  bu olay onu yıkmıştır.
Bengü çok kırılgan naif bir insandır.Her şeyi kafasına çok takar.Aşırı duygusaldır, pamuk gibi bir yüreği vardır ama bir o kadar da güçlü ve inatçıdır.Yeri geldiğinde çok fazla gaddar olur, bir anda sinirlenir sonra hemen pişman olur.Değer verdiği insana canını verir.Canını yakana da tırnaklarını çıkartır.Bengü 'yü gençliğinde  tanımış olsaydanız bunu daha iyi anlardınız.Dışarıda suratsız biriydi. ''Bu insanın hiç arkadaşı yoktur'' diye düşünürdünüz.Tanıdıkça yüreğini açar ve ozaman gidip eski düşüncelerinden dolayı özür dilerdiniz.Ben onun ile ilk tanışdığım gün az önce söylediklerim gibi düşünmüştüm.Sonra biraz uzaktan izlemeye başladım.Ortamdaki herkes tarafından sevilen, düşünceleri kesinlik ile önemsenen bir kadın.Herkes ile empati kurup , dertlerine bir şekilde çözüm bulmaya çalışıyordu.Hatta ona ''Güzin abla '' diyenler bile vardı.Sonra yavaş yavaş bende tanıdım ve içinde taşıdığı gerçek Bengü'yü gördüm.

Baba ,Bengü gençliğinde çok çirkin olduğunu söylüyor.

Hüseyin: Aslında kilolu olduğu için öyle söylüyor ama onda kilo çok güzel duruyordu.Çok yakışıyordu ve o zamanda gözleri ve gülüşü ile ardından baktırıyordu.O zamanlarda kilolu olduğu halde seksiydi ama kadınlığını kullanmayı bilmiyordu.

Ata: O zaman çok can yakmıştır.

Hüseyin: Bilmeyerek kesin yakmıştır ki, bildiğim bir kaç kişi var.Bilerek kimsenin canını yakmadı aksine onun canını çok yaktılar.Her sevgilisinden mutlaka canı yandı.Hayatına giren herkes onu bir kere yıktı.O kendi çabalarıyla ayaklandı, tekrar yıktılar.

Artık iyice sinirlenmeye başlamıştım ve bu sesime yansımaya başladı.

Baba, farkındamısın bilmiyorum ama ben aşk hikayesi istiyorum ama sen bana hayatına bir sürü insan girdi diyorsun.Ayrıca herkeste bu kadına ait bir gizem var.Bu kadın neden bu kadar gizemli?Yada siz bu gizemi neden yaratmaya çalışıyorsunuz?

Hüseyin: Birçe kızım, biraz sakin olur musun?Sonuçta Bengü sana her şeyi anlatıyor ve anlatacak.Ben, onun hikayesine inanmasam seni oraya göndermezdim.Ben artık yatıyorum.Sabah erkenden işe gideceğim.Size iyi geceler.

Yerinden kalktı ve direk odasına gitti.

Ata: Hüseyin amca çok sinirlendi.Neden bu kadar üzerine gittin?

Bende sinirlendim.Ata , farkındaysan kimin ile konuşsam aklımda daha çok soru işareti oluşuyor.Hadi bizde yatalım.Yarın okul var.

Sabah kalkıp  Ata ile birlikte okula gittim.Okulda kimse ile konuşmak istemediğim için direk sınıfa çıktım.Ders yeni gelen hocanındı ve bana direk ödevimi soracağına emindim.
Bu düşüncemin yarım saat sonrasında hoca derse girdi ve ilk sorusunu bana sordu.

METRESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin