Baba, senin ile bir şey konuşmak istiyorum.
Hüseyin: Seni dinliyorum.
Telefonunu elinden bıraktı ve oturduğu koltukta arkasına yaslandı.
Baba en son arabada konuştuğumuz günden bu zamana bir hafta geçti.Bu süre zaafından benim ile hiç konuşmadın.Metres tatile gitti mi?Merak ettim.
Hüseyin: Bengü'nün hayatı seni neden bu kadar ilgilendiriyor?
Sadece merak ettim.O gün sana '' savaş çıksın '' falan demişti.O yüzden merak ettim.
Hüseyin: Evet gitti.Neresi olduğunu bilmiyorum ama gitti.Bir kaç güne döner sanırım.Sen ödev konusunda ne düşünüyorsun?
Ben yani biz bir karar aldık.Biliyorsun Ata 'da benim ile birlikte onun anlattıklarını dinliyordu.Ata ile birlikte hikayesini dinlemeye devam edeceğiz.Ben çok fazla muhattap olmayacağım daha çok Ata iletişim kuracak ama ben de yanlarında olacağım.
Hüseyin: Kararı vermişsin ama bakalım Bengü bunu kabul edecek mi?Belki Bengü sadece kayıt cihazına anlatmak istiyor.Kimse ile muhattap olmak istemiyor.Bunu hiç düşündün mü?
Ben yüz ifadesini görerek dinlemek istiyorum.Ancak o zaman beni ikna edebilir.Aksi takdir de doğruları söylediğine inanmam.
Hüseyin: Bengü ' ye hesap sormaya mı gidiyorsun yoksa, hikayesini dinlemeye mi?
Hikaye dinlemeye gidiyorum.Hocam sordu geçenler de bende anlattığı kısıma kadar olanları ona dinlettim.Diğer olayları da söyledim.Aslında olay aynen şöyle oldu....
Babama Metres' i gizli gizli dinlediğimi, hocam ile olan görüşmede onun ile görüştüğünü öğrendiğimi söyledim.
Hüseyin: Kimsenin özel hayatına bu kadar müdahale edemezsin.O kadını ne kadar kırdığını farkında mısın?Bengü bu olayı duyar ise çok kırılır.
Hatta birazdan gidip görüşmediğimiz zamanlarda neler yaptığını dinleyeceğim.Sevgilisi ile neler konuştuğunu çok merak ediyorum.İstersen birlikte dinleyelim.Tabiii senin yüreğin bunu kaldırır mı bilmiyorum?
Hüseyin: Seni , babanenin sülalesine benzememen için herkesten uzak tuttum ama gittin yine onlara benzedin.Bu kadar meraklı olma!Her şeyi bu kadar merak etme.Hayatındaki , çevrendeki insanlara iyilik ver.Kötülükten uzak dur.Bak, Bengü ne yaparsa yapsın herkes arkasından iyiliklerini ve iyi bir insan olduğunu söylüyor.
Her zamanki gibi yine Bengü!Hep örnek olarak onu mu göstereceksin?
Hüseyin: Gerçekten ön yargılarını kırarak tanımaya çalışsan ne demek istediğimi anlayacaksın.
Biz muhabbet ederken babamın telefonu çaldı.Babam eline telefonunu alıp ekrana bir süre baktı.Ardından gayet sakin bir tavırla telefonu açtı.
Efendim!
Alo,müsait misin?
Müsaitim.Umrarım bir problem yoktur.
Hayır yok.Biz döndük.Mahkeme için dönmek zorunda kaldık.Sen gerçekten müsaitsen yani uzun bir süre müsaitsen senin ile konuşmak istiyorum.Birine anlatmam lazım ve beni en iyi senin anlayacağını düşündüm.
Metres' in sesi direk neşeli ve enerjik geldiği için benim oturduğum yerden bile net duyuluyordu.Babam beni hiç umursamadan konuşmaya devam etti.
Dinliyorum.Bu arada söylemeden edemeyeceğim sesin o kadar enerjik ve neşeli geliyor ki.Eski günlerdeki gibi.
Bu senin eserin.Sana çok ama çok teşekkür ederim.Yine bir şekilde hayatıma dokunmayı, beni kendime getirmeyi başardın.Ben senin hakkını nasıl öderim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...