Sabah biricik aşkımın araması ile uyandım.Güne onun sesi ile başlamak güzel olsa dahi, yakında bu sese her istediğim de ulaşmayacağamı biliyordum.Bu düşünce gözlerimin tekrar dolmasına sebep olmuştu.Gelen mesaj sesi ile telefonun ekranına baktım.
" Hadi artık ağlamayı bırak ve hazırlanmaya başla.Bu gün yuvamız için eşya bakacağız."
Buruk bir şekilde gülümseyip hazırlanmaya başladım.Anneme eğitim olduğunu söyleyerek evden çıktım.Duraktan beni bekleyen arabaya bindim.
Hoşgeldin.Ben diyorum ki şu meşhur mobilyacılar çarşısından bakalım.Tüm mağazalara bakıp sonra karar verelim.
Hoşbulduk aşkım.Geçen katalogta gördüğümüz ürünü alalım.O kadar mağaza gezmeye gerek yok.Hem orası çok pahalıdır.
Bengü , mobilyacılar çarşısından seçiyoruz .Konu kapanmıştır.
Birlikte mobilyacılar çarşısına gittiğimizde tüm mağazaları gezdik.
Oturma odası için bu köşe takımı güzel.Ben çok beğendim.Sence nasıl?
Güzel ama bu renk mi olacak?
Sen hangi rengi istersen o renk olacak.Sonuçta rengi kadınlar seçer.
Öyle mi olur?Ben daha önce hiç mobilya bakmadım.
Hayatım bende bakmadım ama öyle olmalı.Senin zevkine göre olmalı.
Ben ortak karar vermek istiyorum.İkimizin evi sonuçta.
Tamam yine ortak karar vermiş oluyoruz.Bu takımı ikimiz de beğendik.
Kırmızı yada fıstık yeşili olsun.İki renk arasında karar ver.
Hmmm, ozaman renk kartelasına bakalım, hangisi kumaş üzerinde güzel duruyor ise onu alalım.Sana uyar mı?
Uyar aşkım.Benim için sorun yok.Ben iki renk arasında kararsız kaldım.
Tamam şimdi söyle bakalım, misafir odası için hangisi olsun?
Bak şurada duran takım varya,çok klasik de değil,aşırı sporda değil.İkisinin ortası bir görünümü var.Ona bakalım mı?
Tamam bakalım.Renk o renk mi olacak?
Az önce rengi ben seçtim,şimdi senin seçmen gerekiyor ama parlament mavisi benim içimden geçen.
O rengi en başından beri söylediğini biliyorum.Biraz önce yeşil ve kırmızı dediğinde şaşırdım.Tamam onlarda parlament mavisi olsun.
Birlikte kumaş kartelasına bakarken, kırmızının tonunu beğenmediğimiz için oturma grubunda fıstık yeşilini seçmiştik.Halı olarak seçtiğimiz renkler ile uyumlu halılar beğenip ödemesini yaptık.İki gün içerisinde eve getireceklerdi.
Mobilyacılar çarşısından sonra buzdolabı ,fırın ve ocak beğendik.Aynı zamanda küçük ev aletleri aldık.Bir hafta sonra düğün yapıyormuşcasına heyecanlanmıştım.
Aşkım bu eşyalar evde tozlanacak.Güneş rengini solduracak.
Üzerlerine şuradan çarşaf diktirelim.Örteriz.Güneş kısımı için de güneşlik yaptırıyorum.Sonra değişiriz.Basit bir şey yaptırıyorum.
Planlar yapılmış bakıyorum.
Kötü mü düşündüm?
Hayır,çok güzel düşünmüşsün.Ben biraz önce çok fazla heyecan yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...