Sabah erkenden uyandım ve kahvaltıya geçtim.Babam her zaman ki gazetelere göz atıyordu.Bir dakika o bugün benim yerime mi oturmuş?
Günaydın..Baba hayırdır bugün yerimi kapmışsın.Yoksa o kadını görmek için mi bu çaba?
Saçmalama Birçe, sadece bahçeyi izliyordum.Geç otur yerine.Kahvaltını et, bugün ben bırakayım seni.Araban henüz bakımdan çıkmadı.
Tamam babam benim, bana uyar.
Birçe kızım o nasıl laf öyle.Üniverste son sınıfa geldin gittikçe konuşman bozuldu.Birde edebiyat okuyorsun.
Tamam anne, sustum.Elim ile ağzıma fermuar çektim.Kahvaltıdan sonra babam ile evden çıktık.Yolda babam sözde bana çaktırmamaya çalışarak sorular sormaya başladı.
Birçe o kadın ile hiç karşılaştın mı?Yani tanıştın mı?
Yok baba tanışmadım, biz kızlar ile havuza girdiğimiz gün oda oradaydı ama hiç konuşmadık.Yalnız kadın tam bir teknoloji manyağı.
Neden böyle bir sonuca vardın?
Kadın Iphone 8plusu çok rahat kullanıyor, kulağında kulaklıklar müzik dinliyor.Bir ara telefonu çaldı, bir ingilizce konuştu.Biz kadını yabancı zannettik.
Peki telefonda konuşurken isim filan verdi mi?Yani adı nedir söyledi mi?
Yok baba söylemedi.
Havuz kenarındaydı dedin, havuza girdi mi?
Evet havuza girdi, bir yüzmesi var akıllara zarar.Böyle afet bir kadının o kadar çirkin kocası var ki anlatılmaz görmen lazım.
Babam ani fren ile arabayı durduğunda ikimiz torpidoya kadar gidip, selam verip geri çekildik.
Ko-kocası mı?Yani kadın evli mi?Nasıl birisi kocası anlatır mısın?
Yani ani fren ile arabayı durdurup bizi riske atacak kadar önemli mi bu konu?Baba sen neden bu kadar sorguladın?İtiraf et kadından etkilendin değil mi?
Sa-saçmalama ne etkilenmesi.Neyse sen bu kadını yakından gördüğünü annene söyleme.Kocası nasıl biri?
Beyaz saçlı, göbekli, esmer, yaşlı biri.Yani kadına hiç yakışmıyor.
Hiç bir ...
Lafın geri kalanını ağzında geveledi.Ne dediğini sorduğum da hiç sesi çıkmadı.Beni bırakacağı yere gelmiştim.Kemeri çözüp arabadan indim.Ben iner inmez hemen bir sigara yaktı gaza sonuna kadar basıp gözden kayboldu.
Kampüse bahçesine doğru yürümeğe başladım.İçeri girdiğim de bizim grup her zamanki yerinde toplanmıştı.
Selam millet.Nasılsınız?
Burcu:Biz iyiyiz , ya sen nasılsın?Hayırdır araban nerede?
Serviste henüz çıkmadı.Babam bıraktı sabah, akşamda büyük ihtimalle almaya gelir.Hadi Ata derse geç kalıyoruz.Burcu çıkışta görüşürüz yani inşallah.
Burcu:Tamam canım inşallah görüşürüz.
Ata ile anfiye girdiğimiz de yanyana oturduk.İlk dersimiz yeni gelen bir profesör ile olduğunu öğrendik.Dersimizin adı ise Türk Halk Edebiyatıydı.
Ata:Bu sene bu profesör tez konusunu belirleyecekmiş.
Gerçekten mi?İnşallah rahat bir konu olur.Hikaye, masal filan olsa.Böyle bize bir konu yazdırsa.
Ata:İnşallah öyle olur.Taşınmışsınız Burcu söyledi.Çok güzel bir siteymiş.Havuzu büyük ve temizmiş.Sezon kapanmadan davet edersin artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METRES
General FictionHayatınızın çalındığını hiç düşündünüz mü? Sizin olması gereken hayatı başkaları yaşadı mı? Peki aşk?Aşkınız için neleri göze alırdınız, mesela gururunuz dan vaz geçermisiniz? Bir aşk hikayesi yazacaksınız.Bu yazdığınız hikaye sizin bu okuldan geçme...