Ona & On 🔞+

1.1K 15 0
                                    

**** ARIA ****

Czwartek i piątek w pracy minął mi bez zbędnych komplikacji. Kończyłam właśnie pisać ostatni e-mail i zaraz miałam zaczynać upragniony weekend. Pakowałam swoje rzeczy gdy w drzwiach zobaczyłam roześmianą głowę Miny.

MT: Kawa? Lody? Ciasto? Zakupy? Ty i ja? Bez facetów?

HA: O tak!! Poproszę!! I to podwójną dawkę, zwłaszcza tego bez facetów. - zaśmiałyśmy się obie

MT: To zbieraj się, dostałam wychodne od Tae. Zaczynamy weekend!!!

Jej entuzjazm udzielił mi się momentalnie. Napisałam do JK żeby później nie suszył mi głowy że mu nie dałam znać.

Pojechałyśmy do galerii autem Miny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pojechałyśmy do galerii autem Miny. Najpierw postanowiłyśmy coś zjeść.

MT: Mam ochotę na coś niezdrowego....

HA: Pizza czy hamburgery?

MT: Hmmm, chyba hamburgery i do tego frytki...

HA: Ok. Dla mnie bomba. Mój podstawowy posiłek w Stanach.

MT: A wcale nie widać po Tobie że jeszcze niedawno żywiłaś się samymi fastfoodami.

HA: Geny i szybka przemiana materii, a poza tym taniec, siłownia i sex.

MT: No tak to ostatnie wymaga wiele energii zwłaszcza jak masz w sypialni nienasyconego faceta

HA: Mi to mówisz.....

MT: No właśnie, jak tam między tobą a JK? Jakiś progres?

HA: Czy ja wiem. Oficjalnie jesteśmy przyjaciółmi a nieoficjalnie zachowujemy się jak para. Mieszkamy razem, spędzamy wolny czas razem, jemy razem, śpimy razem. Wiesz że odkąd się do niego wprowadziłam ani razu nie spałam w swoim łóżku, bo nawet jeśli w nim zasnęłam to i tak rano budziłam się w jego sypialni.

MT: Zalazłaś mu za skórę tak jak on Tobie. Nie rozumiem czego się boicie i nie przyznacie oficjalnie że jesteście razem.

HA: A co to zmieni. Dobrze jest jak jest.

MT: A nie sądzisz, że JK chciałby mieć do Ciebie jakieś prawa, tak jak Ty do niego? Wiesz, że gdybyś była oficjalnie dziewczyną Jungkooka to sytuacja z Jungminem nie miała by miejsca. JK mógłby w pełni Cię chronić a tak ma związane ręce.

HA: Może tak, a może nie. Mam tylko nadzieję że nie wypaplałaś wszystkiego Tae?

MT: Jeszcze nie, ale jak sytuacja się powtórzy to od razu mu powiem.

HA: Mina, proszę....

MT: To nie powinno w ogóle mieć miejsca i moim zdaniem Jeon powinien o wszystkim wiedzieć ale zrobisz jak uważasz, mam tylko nadzieję że nic złego się nie stanie.

HA: Dramatyzujesz... Chodźmy lepiej wydać trochę kasy. Potrzebuję czegoś seksownego.

MT: Nie ma łatwego życia z Tobą nasz maknae.

Best Friends Forever // JK FunfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz