5. Bölüm

44.8K 1.7K 160
                                    



Hay ben böyle tesadüfe ! Sert bakışlı o adamla evlerimiz yan yana olması oldukça berbat bir şey ! Neyse . Ayaklarımı vura vura kapımın önüne geldim . Anahtarı çantamdan çıkartıp deliğe soktum . Kapıyı açar açmaz topuklu ayakkabılarımdan kurtuldum .

Mutfaktan tıkırtılar gelmeye başlayınca elime bi tane vazoyu kapıp mutfağa doğru ilerledim . Mutfakta gördüğüm şeyle dehşete düştüm resmen . Kar maskeli adam mı kaldı lan bu yüzyılda tövbe tövbe .

Ağzımla "cık" sesi çıkardım ve konuşmama devam ettim bu esnada adam bana doğru dönmüştü . " Yanlış evi soyuyorsun adamım "

Adama doğru yaklaşıp kasıklarına en güçlü tekmelerimden geçirdim . İri gövdeli adam anında yere düştü . Ve kız gibi çığlık attı . Ne aman tanrım . Yok artık . Bu Enes olamaz değil mi ? " Enes ?"

<<<<<

" Enes tamam çocuğun olur merak etme bi kes sesini ! " şaka maka gerizekalı arkadaşım bana sürpriz yapmak istemiş . Bende onu hırsız zannedip kasıklarına en güçlü tekmemi atınca hastaneye götürdüm .

" Ya kızım düşmanım olsa acır da kasıklarıma tekme atmaz . Maşallah ne güçmüş sendeki " Bu çocuk kesinlikle çocukken kafasını bir yere çarptı da doğal salaklığı tuttu .

"O ne lan öyle kızım mızım adam gibi konuş hem kapıdan girseydin . Mutfak kapısından giripte ev kutlama partisi için sürpriz mi yapılır gerizekalı Enes . Bende seni ağır abi sanardım . Gördüğüme göre çok değişmişsin "

"Napıyım lan kırdım kalbini senin bende yerin ayrı biliyorsun . Seni geri kazanmak için layt erkek gibi oldum anla işte . Öyle bir şey yapmamalıydım . Özür dilerim , Beste . "

" Tamam affettim uzatma ve bir daha evin kapısını kullan . " bu söylediklerime gülümsedikten sonra kafasını aşağı yukarı salladı . Odanın kapısı açıldığında kafamı o tarafa doğru çevirdim . Sonunda doktor geldi .

" Merhaba Enes Bey . Öenli bir şey yok yakın zamanda cinsel temasa girdikten sonra bu darbeyi aldığınızdan - "

" Öhöhö yani oha lan ben varım burda insan bi çıkar mısınız der. Nasıl doktorsun lan sen " cidden ama haklıyım .

" Özür dilerim hanımefendi " Doktor özür dileyince Enes'e baktım gülmemek için kendini sıkıyordu maymun . Kapıya doğru ilerledim kulpunu indirip çıkarken Enes'in ' Aslında kalabilirsin sorun yok ' demesiyle bilmem kaçıncı defa suratımı buruşturdum .

Dışarıda ki yeşilimsi koltuklara oturduktan sonra Enes'i beklemeye başladım . Twitter'da gezinirken barda dans ettiğim videonun atılmasıyla sinsice sırıttım . Birazdan annem arayıp ' Hancızade soy adına yakışır şekilde davranmanı öneririm yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim ' demeye başlar . Boş tehditler ...

Kapının açılıp kapanma sesiyle kafamı kaldırdım . Enes gelmişti . Ayağa kalkıp omzuna vurdum . Bu bizim neredeyse hep yaptığımız şeylerden birisiydi . Bi anlamı da yok sıkılınca yaparız işte .

Enesle hastane koridorlarından hiç konuşmadan yürümüştük . Arabama geldiğimizde otomatik kilidi açıp sürücü koltuğuna kuruldum . Saate baktığımda gece yarısına çoktan geçtiğini fark ettim .

Enes'te yanıma oturduktan sonra evime doğru sürdüm . Hizmetlisi bir kaç gün onu bekleyebilirdi . En yakın arkadaşımı ona kaptıracak halim yok fesat düşüncelerinizi bi kenara atın lütfen .

Enes'te bana geleceğini anlamış olacak ki telefonunu eline alıp bi şeyler yaptıktan sonra tekrardan telefonunu cebine koyup koltukta daha da yayıldı . Gece yarısı olduğundan fazla trafik yoktu . Bu yüzden rahatlıkta evime gelmiştik . Aslında komşuları biraz kızdırabilirim yani sorun olmaz . Porsche'mi sitenin taşlı yollarında kızdırıp yan komşumun ışıklarının açıldığını görünce ruhsuzca kahkaha attım .

Arabamı güzelce park ettikten sonra güzel evime doğru yürüdüm . Pencereden bana kızgın gözlerle siyahlar içersinde giyinmiş olan , yan komşumu görünce Enes'in elini tutarak evime doğru yürümeye başladım . Göz kırpma sırası bende olduğundan yan komşuma göz kırpıp Enes'in kaslı gövdesine kafamı yasladım .

Bölüm sonu .. Vote ve yorum atarsanız fazla geciktirmem . Votelemeyi unutmayın sizleri seviyorum .

Düzenlenmiştir. 04/09/2015

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin