20. Bölüm

26.9K 1.1K 239
                                    




Hatırlatma ...

" Off off " diyip kalktım oturduğum yerden . Kalkmamla çatur çıtır sesler çıkmaya başladı . Seslerin geldiği yere baktığımda bir tane yüzü kapalı bir adam gördüm . Adama doğru ilerleyip tam önünde durdum .

Makinalı bir sesle "Korkmuyor musun benden ?" Dedi . Gülümsedim . "Korksam yanına gelir miyim ?" dedim . Yine makinalı bir sesle konuşmaya başladı . "Bana güvenebilir misin ?" Dedi bu sefer .

Kafamı iki yana salladım . "Ben 5 yıl önce insanlara güvenmeyi bıraktım " diyip sırıttım . Adam arkama bakıp omzuma dokundu . "Güçlü ol " diyip ormanlığın derinlerine doğru koşmaya başladı .

Bana yapışan kollarla bi anda irkilip arkamı döndüm . "Ateş ?"

Karşımda sırıl sıklam bir Ateş duruyordu . Beni çekip sarıldı ilk önce sonra ittirip etrafımda döndürdü . Oramı buramı inceliyordu .

"Ne bakıyosun lan sapık herif. " diyip ittirdim onu . O ise kahkaha atmaya başladı .

"O adam sana bir şey yaptı mı diye baktım !" Dedi en sonunda . Kollarımı göğsümde birleştirip Ateş'e baktım . "Merak etme zorla öpmedi " diyerek sırıttım .

"Beste Ateş seni zorla mı öptü ?" diyen sese yönelip kocaman gözlerle karşımdaki kişiye baktım .

********

Karşımda duran Bilgin'e ne diyeceğimi bilemiyordum . Dudağımı dişleyip 'Ah ' diye mırıldandım . Konuşmaya başlayan Ateş'le ona döndüm .

"Sanane oğlum siktir git " Bilgin hızlı adımlarla Ateş'e ilerleyip tam karşısında durdu . Gözleri bi anda beni bulduğunda tırsmadım değil hani bakışları aynı Teen Wolf'daki Derek Hale'e çok benziyordu .

Ben daha ne olduğunu anlayamadan Bilgin beni arkasına çekmişti . Ateş'se Bilgin'in ne yapmaya çalıştığına bakıyordu . Bilgin yumruğunu sıkıp Ateş'in gözünün ortasına vurdu . Ben şaşkınca onları izlerken şaşkınlığımdan çıkıp bir adım geri çekildim .

Dövüşebilirlerdi . Hem böylelikle Bilgin benim intikamımı da almış olurdu . Yağan yağmur şiddetini arttırmaya başlamıştı . Ateş'te Bilgin'e sert yumruklar salladıktan sonra bunlar iyice kavga etmeye başlamıştı .

Bilgin'in cebinden çıkardığı spreye takıldı gözlerim . Tam 'o ne 'ne yapıyorsun ' diyecekken Ateş'in gözlerine püskürtmüştü . Ateş'e baktığımda ilk başlarda gözlerini kırpıştırdı . Ben şaşkınca Ateş'e bakarken Ateş'in kükremesiyle sıçradım .

"Göremiyorum lan ! Ne yaptın bana !" Bilgin Ateş'e sırıtıp yere çömelmiş etrafına şaşkınca bakan Ateş'in önüne oturdu .

"Bu sprey ilk önce kör eder . Sonra ise gözlerin aydınlığa kavuşur ama spreyin içinde zehir olduğundan bu aydınlık kısa sürelidir . Gözlerinden kan akmaya başlar sonra vücudun titrer ve hareket edemezsin . Kalp ritmin bozulur . En sonunda iyileşirsin ama tüm vücudun felç kalır . "

Bilgin'in sözleri bittiğinde kahkaha attı deli gibi . Lan bu çocuk benden deli ! Benden sadist ! "Ne yaptığını sanıyorsun !" Diye bağırdım . Benim bağırmamla bana  kısa bir bakış atıp donuk gözlerle Ateş'e bakmaya devam etti .

"Bu spreyle söylediklerimi unut sadece seni 5 dakika gör bırakacak . Sonra gözlerin açılacak ilk başlarda bulanık göreceksin ama sonradan görüntüler netleşecek "

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin