Hatırlatma ...Aynanın karşısında son rütuşları yapıp makyaj masama oturdum vaz geçilmezim eyeliner çekip kırmızı bi rujla tamamladım.
Saçlarımı da gevşek bi topuz yapıp bir kısmını kulağımın arkasına tıktım .
Oturduğum yerden kalkıp elbisemin eteklerini düzelttim .
Hazırdım işte
Bekle beni
Ateş Kara !!
*********************************************************
Elime Küçük çantamı alıp merdivenlere yöneldim . Sokak kapısını açtığımda karşımda bi adet Ateş Kara beklemiyordum .
Şaşkınlığımı gizleyip derin bir nefes aldım . Kapıyı kilitleyip arkama döndüm o ise beni süzmekle meşguldü .
"Süzmen diyorum hani bittiyse yemek yemedim ve çok açım ." Bu cümleme gülüp başını salladı . " Peki o zaman arabaya geçelim . "
Arabaya doğru ilerleyip kapıyı açtım aslında gıcıklığına arka koltukta oturabilirdim ama ne yapacağı belli olmaz diyerek ön koltuğa kuruldum .
Elbisemde pek dekolte olmadığından hatta hiç dekolte olmadığından koltuğa iyice yayılıp kafamı cama yasladım .
Arabanın çalışmadığını gördüğümde Ateş'e kafamı çevirdim . O ise bana bakıyordu . " Bi sorun mu var ?" Dedim . Kafasını çevirip derin bi nefes aldı . "Hayır " diyerek arabayı çalıştırdı .
Sessizlikten sıkılıp şarkı açmak için radyoyu çalıştırdım . Radyoda yankılanan Rıhanna 'What Now' şarkısına sessizce eşlik ederek araba yolculuğumuz daha da haraketlendi .
Ateş'e baktığımda halinden memnunmuş gibi görünüyordu .
Dışardan bakıldığında iki sevgili olarak görülsek de ben isteyerek burda değildim . Ateş'in tehdidinden bu arabada onunla beraberdim .
Aslında gelmeyebilirdim ve o da iflas ettirirdi bizi . Ama işte parasız bi bok olmuyor günümüzde . Maddi öneme lanet olsun !
Araba durduğunda gayette lüks bir restorantın önünde durdu . Boğaza çok yakındı . Arabadan hızla inip Ateş'i bekledim . O da inince yürümeye başladık .
Yanımıza hızlı bir şekilde restorant görevlisi gelip "Buyrun Ateş Bey " dedi .
Demek daha önce de geldiği bir yerdi . Ateş elini belime koyup beni yönlendirmeye başladı . Ne kadar debelensemde sonuç daha sıkı bir kol .
Neyse ki masaya geldiğimizde elini belimden çekip yerine oturdu .
Görevli benim sandalyemi çekip oturmama yardım edince Ateş'te ters ters bize bakıyordu .
Görevliye dönüp " Teşekkür ederim " dedikten sonra elime menüyü aldım . Neler yiyeceğime bakarken Ateş'te kendi menüsüyle ilgileniyordu .
O da menüsünü bırakıp benim ona baktığım gibi o da bana bakmaya başladı .
Garson yanımıza gelip sparişlerimizi aldıktan sonra gitti .
Ateş boğazın temizleyince ona baktım . Konuşmaya başlıyacağının sinyalini veriyordu .
" Bugün geldiğin için akıllı bir seçim yaptın " Bu sözüne duygusuzca kıkırdadıktan sonra göz kırpıp " Aynen öyle " dedim .
Bu haraketime sırıtıp konuşmaya devam etti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Novela Juvenilİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...