Dıt .. Dıt ...Alarmlardan nefret ediyorum . Yine bir alarmın sesiyle uykum kaçmıştı . Gözüm kapalı bir şekilde elim komidinin üzerinde geziyordu .
Hıh saati buldum . Saati elime alıp odamın bir köşesine fırlattım . Kırılma sesi duyduğumda sinsice sırıttım . Esneyerek yatağımdan kalktım . Odamdaki boy aynamın önüne geçtiğimde saçlarımın dağıldığını gördüm .
Banyoya geçip küveti suyla doldurdum . Bu sırada pijamalarımı çıkarıp kirliye attım . Sigara kutumu alıp küvetin içine girdim . Bir tane sigara alıp yaktım . Gözlerimi kapattım . Düşündüm . Ailemi , boktan hayatımı ...
Banyoda işim bitince havluya sarıldım ve odama doğru ilerledim . Kurulandıktan sonra ne giyinsem diye düşünmeye başladım . Siyah deri ceket , içine beyaz bir bluz , alta siyah dar paça pantolon , siyah topuklu ayakkabı , siyah çanta .
Takı olarak ise siyah kol saati , siyah pırlantalı küpe ve siyah parlak taşlı yüzükle kombinimi tamamladım .(Multide kıyafetler var )
Saçlarımı da taradıktan sonra dağınık bıraktım . Kahvaltı için mutfağa doğru ilerledim . Çay makinasını çalıştırdıktan sonra buzluktan hazır börek çıkarıp fırına attım .
Biraz oturup bekledikten sonra sanırım hazır olmuş diye düşünerek börekleri fırından çıkardım . Dolapların birinden tabak bulup börekleri tabağa koydum . Çay için büyük bir cupa bardak çıkardım .
Masaya her şeyi koyduktan sonra oturup enfes kahvaltımın tadını çıkardım . Börekler sosisli ve peynirli olduğundan oldukça lezzetliydi . Kahvaltımı bitirince toplamadan kalktım . Çünkü ben olmak bunu gerektirir .
Aslında sebebi şu hizmetliler ben evde yokken temizlik , yemek yapıp gidecekler . Vestiyerden arabamın anahtarını aldıktan sona çantamı ve telefonumu alıp dışarı çıktım . Kapıyı 4 kez kilitledikten sonra siyah porsche'ma doğru ilerledim . Kapıları açtıktan sonra kendimi koltuğa attım . Bekle beni Kara Lisesi ecelin geliyor ...
<<<<<<<<<<<<
Arabamla içeri girince bütün gözler bana çevrildi . Tabi simsiyah giyinmişim . Gayet doğal bi zaman sonra alışırlar . Arabamı öğretmenlerin park ettiği daha güvenilir alana park edip arabamdan indim . Kızlar kıskançlıkla bakarken erkekler beğeniyle bakıyordu . Ne kadar da aptallar . Saçlarımı arkaya savurup yürümeye başladım .
Binaya girip kapının önünde oturan nöbetçi öğrenciye doğru ilerledim. Tam karşısında durduğumda karşımdaki erkek beni arsızca süzüyordu. Ona tek kaşımı kaldırarak baktığımda süzmeyi kesti ve gözlerimin içine baktı.
"Müdürün odası nerde?" dediğimde ayağa kalktı. "Beni takip et" diyerek önden yürümeye başladı. Bende omuz silkerek nöbetçi öğrenciyi takip ettim. Sonunda bir kapıda durduğunda işaret parmağıyla kapıyı işaret edip gitti.
Bende kapıyı iki kere çalıp içeri daldım. Yaşlı ve şişko müdür beklerken taş gibi adam beklemiyordum açıkçası. Müdür kafasını kaldırıp bana baktığında "Beste?" dedi soru sorar gibi kafamı salladım.
Önündeki kağıtlara bir şeyler karalayıp bana bir kağıt verdi. "11/B'desin . Şuan öğrenciler derse girdi sana sınıfına kadar eşlik edeyim." Kafamı sallayıp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda müdürde çıkmıştı çoktan bana verdiği kağıtta ders programı vardı bakmadan çantama attım.
Müdür bir kapının önünde durduğunda kapıyı çalıp içeri girdi tabi arkasından da ben. Sınıfta gözlerimi gezdirdim herkes yine bakıyordu. Ahh tanrım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Fiksi Remajaİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...