13. Bölüm

31K 1.3K 75
                                    


Hatırlatma ...

Aslı'nın kulağına eğilip "Şimdiden sıkıldım " diyip yanaklarımı şişirdim . O da bana dönüp "Sen mi ben mi " dedi . Asansörün kapıları açıldığında toplantı odasına doğru ilerledim .

Toplantıya 2 dakika kaldığından sanırım en son gelen bizdik . Kapıyı çalmadan açınca tüm gözler beni yani bizi buldu .

Benim ise gözlerim tam karşımda olan Ateş ve Enes'te idi .

Gün baya uzun olacaktı sanırım bakalım başıma yine neler gelecek . . .

*******

İyi okumalar ...

" Buyrunuz Beste Hanım " bana seslenen ve sandalyeyi çeken adama baktım .

Babamın sadık çalışanlarından biriydi herhalde .

Adamın çektiği sandalyeye doğru oturdum sol tarafımda ki sandalyeyi de Aslı'ya çekmişti . Aslı'da oturunca babam boğazını temizleyip konuşmaya başladı .

" Öncelikle buraya geldiğiniz için herkese teşekkürler . "

Üzerimdeki bakışları hissediyordum kafamı karşıya çevirmemle Ateş'in ve Enes'in bana baktığını gördüm .

Tek kaşımı kaldırarak onlara baktığımda Enes bakışlarını kaçırmıştı ama Ateş bana hala dik dik bakıyordu .

Babamın boğazını temizlemesiyle ona baktım . Sanırım beni buraya getirdiği için şimdiden bin pişman olmuşa benziyordu .

"Biliyorsunuz ki elimize yatırımları oldukça yüksek bir proje geçti . Projenin konusu Antalya'da 5 yıldızlı bir otel yapımı ama bu otelin öyle sıradan bir otel olmasını istemediğimden .' tam bu sırada bana baktı ve gülümsedi' kızım Beste'nin bu projeyle ilgilenmesini istiyorum . "

Bütün bakışlar bana çevrilince sıkıntıdan elimde çevirdiğim tahta kalemi sinirle kırdım . Küçük tahtalar etime saplanınca Aslı bana dehşete düşmüş bir şekilde bakıyordu .

Kanayan elimi yumruk yapıp iyice sıktım ve bacaklarımın üstüne koydum . Babam bana onaylamazca bakarken Aslı'nın kafasında eminim babam için işkence planları vardı .

Babam konuşmaya devam edince sert bakışlarımı ona gönderdim .

"Bu projede en büyük söz hakkına sahip kişi Beste olabilir ama Ateş ve Enes'te seninle beraber bu projede söz sahibi olacak. "

Kafamı yavaşça salladım . Bence artık sinirimi püskürtme vakti gelmişti . Ne dersiniz ?

"Ben size katılmıyorum efendim " diyerek söze başladım ve oturduğum yerde dikleştim .

Babama efendim dememle çalışanlar bana şaşkınca bakarken omuzlarımı silktim . Boğazımı temizleyip konuşmama devam ettim .

"Lise 3'de okuyan genç ve sorumsuz bir kıza böyle büyük bir projede en büyük söz sahibi olması .. Yani ne bileyim biyolojik babam olmasanız sizin bir enayi olduğunuzu düşünürdüm . " diyip omuz silktim .

Babam ise gergince gülümsedi sıra ondaydı .

"Bu genç kız doğuştan geleciğin mimar ise böyle bir projeyi vermek benim için büyük bir onurdur . Ve bence siz bu kızı fazla küçümsüyorsunuz o kadar yarışmada derece yapıp 1. Olmuş bir kızdan bahsediyoruz burada . Bu proje bu genç kız için çocuk oyuncağı gibi bir şey "

Babam normalde benden , yaptıklarımdan haberi olmayan bir insandı bunların nereden öğrendiği ise tam bir merak konusu .

Sandalyenin arkasına yaslanıp babamı süzmeye başladım . Ağzımı açıp ne diyeceğimi tartıyordum .

"Bir şartla !" Dedim .

Bu projeyi ancak bir şartla yapardım . "Şart mı peki söyle bakalım " dedi babam .

Odadakilere baktım ne diyeceğimi hepsi merak ediyordu .

Sanki Ateş ve Enes ayrı bir merak ediyormuş gibi bana bakıyorlardı .

Aslı'ya baktığımda bana sırıtıyordu sanırım anlamıştı şartımı.

"Amerika'ya eski hayatıma dönmek"

********

- Babası teklifini kabul edecek mi sizce ?

- Ateş ve Enes kanka mı oldu ne ?

- Projede Beste Ateş ve Enesle beraber çalışacak sizce Beste'yi neler bekliyor ?

- Multideki yakışıklı nasıl ?

+15 vote +15 yorum :))

Multi: Enes

Rahatsız olduğumdan bu bölümü zorla yazdım normalde bu açıklamayı yapmazdım ama yorum atanlar olmuş kısa diye hasta olduğumdan elimden bu kadarı gelebildi . Gelecek bölümde telafi ederim şuan annemin yaptığı iğrenç bitki çaylarını içmekle meşgulüm :((

Düzenlenilmiştir. 04/09/2015

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin